Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Το τερμάτισε το μηχάνημα...είχε πιεί 'ολα τα ληγμένα!!!27χρονος μηνύει τους γονείς του επειδή δεν τον ρώτησαν πριν γεννηθεί .


Ο 27χρονος Ράφαελ Σάμιουελ από τη Βομβάη δηλώνει πως σκοπεύει να μηνύσει τους γονείς του, επειδή αποφάσισαν να τον φέρουν στον κόσμο χωρίς τη συγκατάθεσή του.

Η ιστορία του 27χρονου κάνει τον γύρο του κόσμου, με τον ίδιο να δηλώνει στους Times Now News reports και The Print ότι είναι «αντι-γενετιστής» και πως πριν κάποιος γίνει γονιός θα πρέπει να ρωτά το αγέννητο παιδί αν επιθυμεί να έρθει στον κόσμο!

«Θέλω να πως σε όλα παιδιά της Ινδίας ότι δεν χρωστούν τίποτα στους γονείς του. Αγαπώ τους γονείς μου, έχω μια εξαιρετική σχέση μαζί τους, αλλά με έχουν κάνει για δική τους ευχαρίστηση» δηλώνει και προσθέτει: «Η ζωή μου είναι εκπληκτική, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να φτιάξω τη ζωή μου μέσα από τον παραλογισμό των σπουδών και της καριέρας, ειδικά όταν δεν ερωτήθηκα αν θέλω να έχω ύπαρξη»!
Σύμφωνα με τον Ράφαελ, ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει ότι έχει επιλογή να μην κάνει παιδί και πως οι γονείς σου οφείλουν μια εξήγηση για τον λόγο που σε γέννησαν.

http://fonaklas.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: