Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019

Οριστικό «όχι» από τον Βασίλη Ιωάννου


Οριστικό τέλος στα σενάρια που είχαν φουντώσει εκ νέου και τον ήθελαν υποψήφιο δήμαρχο στην Πρέβεζα, βάζει ο Βασίλης Ιωάννου.
Ο Βασίλης Ιωάννου, με μακρά θητεία στα αυτοδιοικητικά και πολιτικά πράγματα της Πρέβεζας, επισημαίνει ότι η απόφασή του να μην μετέχει στις δημοτικές εκλογές του Μαΐου είναι οριστική και αμετάκλητη.
Η ονοματολογία στο Δήμο Πρέβεζας δίνει και παίρνει, γεγονός που δείχνει ότι μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί το πρόσωπο που μπορεί να συσπειρώσει, να δημιουργήσει αέρα νίκης, να πείσει τους πολίτες για το μέλλον.
Αποτέλεσμα αυτής της κατάστασης είναι οι ατέρμονες συζητήσεις, οι φημολογίες και η παραφιλολογία.
Και σε όλα αυτά ο Βασίλης Ιωάννου βάζει τελεία και… παύλα.
Στο κείμενό του αναφέρει:
"Είναι αλήθεια ότι το τελευταίο διάστημα πολλοί συμπολίτες, σε καθημερινή βάση με διάφορους τρόπους και με διαφορετικά ο καθένας  επιχειρήματα, με παροτρύνουν να επανεξετάσω το ενδεχόμενο  της υποψηφιότητας μου  για το Δήμο Πρέβεζας.
Πολλοί  μάλιστα εξ αυτών, μου εκδηλώνουν και την δημόσια υποστήριξή τους σε ένα τέτοιο εγχείρημα.   
Όλους αυτούς τους συνδημότες, επώνυμους και ανώνυμους, για τις προτάσεις, τις  αγνές τους προθέσεις και κυρίως για  την εκτίμησή  στο πρόσωπό μου, θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να τους ευχαριστήσω.
Όμως  αυτές οι τιμητικές  προτάσεις και  προτροπές τους,  δεν είναι ικανές να   με κάνουν  να αναθεωρήσω παλαιότερες θέσεις και αποφάσεις μου, τις οποίες δεν πήρα ούτε βιαστικά, ούτε επιπόλαια, αλλά  μετά από  πολύ συζήτηση και σκέψη .
Θα ήθελα λοιπόν να ενημερώσω ότι, φήμες και πληροφορίες που με θέλουν να  σκέφτομαι ή πολύ περισσότερο να έχω ήδη αποφασίσει, να ασχοληθώ ενεργά στις επερχόμενες εκλογές με το Δήμο Πρέβεζας, είναι παντελώς αβάσιμες και δεν απηχούν την πραγματικότητα.."

Δεν υπάρχουν σχόλια: