Χωρίς
ιδιαίτερες αλλαγές, αλλά και χωρίς
κάποια οικονομική ελάφρυνση, θα γίνει
ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας
για το 2019.
Σε
συνέντευξη που παραχώρησε στην κρατική
τηλεόραση και ερωτώμενη σχετικά με τα
τέλη του 2019, η υφυπουργός ανέφερε
χαρακτηριστικά ότι «δεν θα αλλάξουμε
τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων».
Η
κα. Παπανάτσιου πρόσθεσε:
«Δεν
έχουμε δημοσιονομικό χώρο για να τα
αλλάξουμε. Πήραμε τον δημοσιονομικό
χώρο που υπήρχε για να δώσουμε κάποιες
φοροελαφρύνσεις. Αποφασίσαμε ότι αυτές
οι ελαφρύνσεις θα είναι συγκεκριμένες
που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός. Δεν
μπορούμε να κάνουμε άλλες κινήσεις σε
αυτή τη φάση. Αργότερα θα μπορέσουμε να
κάνουμε».
β)
Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα
για πρώτη φορά στην Ελλάδα από 1.11.2010 και
μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές
διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02
ανά χιλιόμετρο).
Λαμβάνονται
υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα,
όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του
οχήματος, ως εξής:
Στα
ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται
και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης
αυτοκίνητα, που εισάγονται από το
αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών
επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην
Ελλάδαμε
βάση των α.ν. 89/1967 (Α’ 132). Επίσης
περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep
αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό
τους ως επιβατικών ή φορτηγών.»
2. Το
δεύτερο εδάφιο της υποπερίπτωσης ζ’
της περίπτωσης Α’ της παραγράφου 1 του
άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152), αντικαθίσταται,
ως εξής:
«Ειδικά,
υβριδικά αυτοκίνητα οχήματα και υβριδικές
δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες,
που εμπίπτουν στις διατάξεις του
προηγούμενου εδαφίου, έως 1549 κ.εκ.,
ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης
ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται
των τελών κυκλοφορίας.
Για
τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από
1549 κ.εκ. και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που
επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών
των αντίστοιχων συμβατικών οχημάτων».
3. Η
παράγραφος 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011
(Α’ 152), τροποποιείται, ως εξής:
Στο
πρώτο και στο δεύτερο εδάφιο της
παραγράφου 2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011
(Α’ 152) οι λέξεις: «ιδιωτικής και»
διαγράφονται.
Στο
τέλος του δεύτερου εδαφίου της παράγραφου
2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152),
προστίθενται δύο νέα εδάφια, ως εξής:
«Τα
υβριδικά επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής
χρήσης, κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549
κ.εκ., που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα
για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, απαλλάσσονται
των τελών κυκλοφορίας. Για τα υβριδικά
επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης
κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και
άνω, που έχουν ταξινομηθεί στην Ελλάδα
για πρώτη φορά έως την 31.10.2010, τα Τέλη
κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν
στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών
οχημάτων».
Στο
έκτο και στο έβδομο εδάφιο της παραγράφου
2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152) οι
λέξεις: «ιδιωτικής και» διαγράφονται.
Στο
τέλος του έβδομου εδαφίου της παράγραφου
2 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α’ 152),
προστίθενται δύο νέα εδάφια ως εξής:
«Οι
υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες
μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης,
κυλινδρισμού κινητήρα έως 1.549 κ.εκ.,
ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης
ταξινόμησης τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται
των τελών κυκλοφορίας.
Για
τις υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες
μοτοσικλέτες ιδιωτικής χρήσης,
κυλινδρισμού κινητήρα από 1.549 κ.εκ. και
άνω, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της
πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα,
τα Τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται
αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων
συμβατικών οχημάτων.».
4. Η
παράγραφος 3 του άρθρου 35 του ν. 3986/2011 (Α
152), αντικαθίσταται, ως εξής:
«Οι
διατάξεις των προηγουμένων παραγράφων
ισχύουν για τα Τέλη κυκλοφορίας έτους
2016 και επομένων.»
5. Από
την έναρξη ισχύος των διατάξεων του
παρόντος άρθρου παύει να ισχύει κάθε
διάταξη νόμου που ρυθμίζει διαφορετικά
τα εν λόγω θέματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου