Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποια λαμόγια
εκμεταλλεύονται την δίψα της Πρέβεζας για τουριστική προβολή αλλά τώρα το κακό
έχει παραγίνει.
Στο πρόσφατο παρελθόν πολλά λαμόγια και ανάμεσά τους ντόπια
τρωκτικά του δημοσίου χρήματος, έχουν «αρπάξει″
πάρα πολύ χρήμα με την μέθοδο των «ντοκιμαντέρ».
Πολλές χιλιάδες ευρώ έχουν
εισπραχθεί και έχουν «παντελονιαστεί» για εργασίες αμφίβολης ποιότητας και
αναποτελεσματικής χρήσης, αφού δεν χρησιμοποιήθηκαν πουθενά.
Η περίφημη
τουριστική προβολή της Πρέβεζας και τα κονδύλια που υπήρχαν για αυτό τον σκοπό,
ήταν μια χοάνη που δεν χόρταινε ποτέ αφού έπρεπε να ταΐζονται τα λαμόγια, να
δίνονται μίζες, να κόβονται ψεύτικα τιμολόγια και να ταξιδεύουν ανά τον κόσμο οι
παράγοντες της Αυτοδιοίκησης με τα έξοδα πληρωμένα και πάντα χωρίς αποτελέσματα
ή λογοδοσία.
Για παράδειγμα αναφέρω ενδεικτικά το ταξίδι όλων των μελών της
τοπικής Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων Πρέβεζας επί Προεδρίας Φάνη Μικρούλη που
πήραν τις συζύγους τους και όχι μόνο και ταξίδεψαν στην Αγία Πετρούπολη της
Ρωσίας για την τουριστική μας προβολή.
Όσο είδατε εσείς Ρώσους τουρίστες,
είδαμε και εμείς.
Σε άλλη περίπτωση, ντόπιος ντοκιμαντερίστας «τσέπωσε»
15.000 ευρώ + ΦΠΑ από την πρώην Νομαρχία Πρέβεζας για ένα ντοκιμαντέρ κακής
ποιότητας,το οποίο αναπαράχθηκε σε πάρα πολλά DVD που δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ.
Το ίδιο είχε γίνει και με την ΕΤΑΝΑΜ όταν αυτή η εταιρεία του δημοσίου είχε
λεφτά.
Είναι απίθανο το ποσό που έχει δοθεί για ταξίδια, για
αφίσες, για ντοκιμαντέρ(με ελικόπτερο ή χωρίς), για έντυπα και καταχωρήσεις στον
έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο για μια υποτιθέμενη τουριστική προβολή.
Τώρα όλοι
ξέρουμε ότι τα αποτελέσματα ήταν μηδαμινά.
Τελευταία διαπιστώνουμε ότι
κάποιοι θέλουν να μας πείσουν ότι κάποιοι επέλεξαν να μας «σώσουν» τουριστικά,
διαλέγοντας την Πρέβεζα από τόσα τουριστικά μέρη της χώρας μας, για να φτιαχτεί
ένα ντοκιμαντέρ που θα προβληθεί σε διεθνή φεστιβάλ το 2015 (πιάσε το αυγό και
κούρεφ” το). και επειδή αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή η θολή ιστορία της
τουριστικής προβολής και του «ροκανίσματος» δημοσίου χρήματος συνεχίζεται με
αυξητικούς ρυθμούς, εύλογα γεννιέται το ερώτημα:
Πόσο πάει το μαλλί;
Υ.Γ.
Αν σκεφτεί κανείς ότι εταιρεία της Θεσσαλονίκης έχει πάρει πακέτο από την
Περιφέρεια Ηπείρου για την τουριστική προβολή ποσού ύψους 930.000 ευρώ(κονδύλι
του ΕΣΠΑ) και το διαχειρίζεται με όχι και τόσο διαφανείς όρους, τότε μπορεί να
αντιληφθεί ο καθένας ότι υπάρχει πολύ λίπος ακόμη για να τρέφονται
αεριτζήδες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου