Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Ανδρέας Λοβέρδος.''Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο''.

2B8221B4C9417695B0B0EFC1A47D7E93.jpg

«To φιλότιμό μου δεν μου επιτρέπει να καταγγείλω το ΠΑΣΟΚ. Εγώ είμαι στην επόμενη ημέρα, είμαι στη "Συμφωνία για τη Νέα Ελλάδα " και η πρόκληση είναι να δημιουργήσω κάτι καινούργιο» ήταν η απάντηση του Ανδρέα Λοβέρδου σε ερώτηση για τη σύγκρουση Βενιζέλου Παπανδρέου με αφορμή τα οικονομικά του Κινήματος. Ο Α. Λοβέρδος δηλώνει σε συνέντευξή του στα ''Παραπολιτικά'' αισιόδοξος για την πορεία του νέου κόμματος του οποίου ηγείται, το οποίο τοποθετεί «μεσοτοιχία με τη Ν.Δ. και τον ΣΥΡΙΖΑ» και αποκαλύπτει... ότι έχει μετανιώσει που δεν έφυγε από την κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ νωρίτερα. «Το βράδυ του δημοψηφίσματος έπρεπε να έχω φύγει και από την κυβέρνηση και από το ΠΑΣΟΚ. Δεν το έκανα γιατί η χώρα πήγαινε σε αλλαγή πρωθυπουργού και θεώρησα σωστό να μείνω για να βοηθήσω» 

Bγαλμένες από ελληνική ταινία είναι οι *ατάκες* του Λοβέρδου. Αναφέρει ότι έπρεπε να φύγει από το ΠΑΣΟΚ το βράδυ του δημοψηφίσματος ενώ τελικά στο νέο ΠΑΣΟΚ στο οποίο συμμετείχε αποφασίστηκε να μη γίνει το δημοψήφισμα. Ώρες ώρες, μου δίνει την αίσθηση ότι πετάει αρλούμπες με το κιλό δίχως να σκέφτεται πως δεν οδηγούν καν σε ένα λογικό συμπέρασμα.

Όσο για το φιλότιμό του; Κάθε φορά που το αναφέρει, πέφτει και ένα δάκρυ από το δεξί μάτι του Βασιλάκη Καίλα, ακούγονται 2 ψυχοπονιάρικα ακόρδα στο μπουζούκι και κάνει στάση στην ανηφόρα του Γολγοθά, ιδρωκοπημένος, ο μεσόκοπος Ξανθόπουλος.

Α, ρε ΓΑΠ, τι νούμερα είχες στην Κυβέρνηση σου, που αφού τα διέλυσαν όλα, τώρα θέλουν να μας σώσουν και μάλιστα μερικοί σαν αρχηγοί κομμάτων...

Δεν υπάρχουν σχόλια: