Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Ο ''μύθος'' της ΑΕΚ Κώστας Νεστορίδης έπαιξε μπάλα στη Νέα Σινώπη Πρέβεζας!

Ο Κώστας Νεστορίδης έπαιξε μπάλα στη Νέα Σινώπη Πρέβεζας! - Ο «μύθος» της ΑΕΚ στο atpreveza.gr

Είναι από τις συμπτώσεις της μοίρας, που σε κάνουν να απορείς! Και όμως ο τεράστιος Κώστας Νεστορίδης, ο επιθετικός-μύθος της ΑΕΚ και του ελληνικού ποδοσφαίρου, έπαιξε μπάλα στη Νέα Σινώπη Πρέβεζας ή για την ακρίβεια στα λιβάδια της.

Επικοινωνήσαμε με τον Κώστα Νεστορίδη, ο οποίος μας αφηγήθηκε μία ιστορία που λίγοι γνωρίζουν: «Όταν ήμουν 12 ετών, ήρθαμε για να μείνουμε σε φίλους μας στη Νέα Σινώπη Πρέβεζας, γιατί στην Αθήνα τα μεροκάματα ήταν λίγα και η πείνα θέριζε τον κόσμο. Ήμασταν βλέπετε κατά τη διάρκεια της Κατοχής. Ήρθα στην Πρέβεζα με τη μητέρα μου και την αδερφή μου. Ο πατέρας μου και ο αδερφός μου έμειναν στην Αθήνα.

aek sinopis

Η μάνα μου θέριζε στα χωράφια, η αδερφή μου καθάριζε σπίτια και εγώ ήμουν με τα γελάδια και τα ζώα. Ήμουν βοσκός! Εκεί έπαιζαν ποδόσφαιρο Ιταλοί στρατιώτες και εγώ έπαιζα μαζί τους. Τους ντρίμπλαρα συνέχεια και μάλιστα θυμάμαι πως μου είπαν ότι θα με πάρουν μαζί τους να παίξω ποδόσφαιρο στην Ιταλία, γιατί χρησιμοποιούσα με την ίδια ευχέρεια και τα δυο μου πόδια στη μπάλα.
Την προηγούμενη φορά που ήρθαν οι παλαίμαχοι της ΑΕΚ στην Πρέβεζα, είχα κάνει εγχείρηση και δεν μπορούσα να έρθω. Έχω να έρθω στη Νέα Σινώπη πάρα πολλά χρόνια και θέλω πάρα πολύ να ξαναδώ τον τόπο που έζησα. Θα έρθω σίγουρα για δυο μέρες το καλοκαίρι».

Φιλικό παιχνίδι προς τιμήν του.

 IMG 4533

Όπως μας ανέφεραν μέλη του Συνδέσμου Φίλων ΑΕΚ Νέας Σινώπης, ενδέχεται στα μέσα Ιουλίου να διοργανωθεί και φιλικό ματς, κατά τη διάρκεια της παραμονής του Νεστορίδη στη Σινώπη, με τους παλαίμαχους ποδοσφαιριστές της ΑΕΚ, οι οποίοι θα παίξουν κόντρα στα μέλη του Συνδέσμου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: