Πέμπτη 9 Μαΐου 2013

Τζάμπολ στο Λονδίνο, αύριο Παρασκευή 10 Μαϊου, στην Ευρωλίγκα: Οι τέσσερις φιναλίστ θυμούνται... Καλή επιτυχία στον Ολυμπιακό και να επιστρέψει τροπιούχος.

(Πω!πω! καϋμός, εγώ που είμαι ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ)


Η Ευρωλίγκα ετοίμασε τέσσερα videos με ισάριθμες ξεχωριστές ιστορίες των τεσσάρων φιναλίστ του Final-4. Στο δικό του, ο Ολυμπιακός θυμάται τις τελευταίες στιγμές πριν το εύστοχο σουτ του Πρίντεζη στον τελικό της Κωνσταντινούπολης το 2012. 


Οι άνθρωποι της Ευρωλίγκας έχουν... κέφια λίγες μέρες πριν το φετινό Final-4. Οι διοργανωτές ετοίμασαν από ένα video για κάθε φιναλίστ με μία ξεχωριστή ιστορία.

Ο Πρωταθλητής Ευρώπης του 2012, Ολυμπιακός κατέκτησε πέρσι το τρόπαιο μετά από μία επική ανατροπή και ζητήθηκε από τους παίκτες του να θυμηθούν τι σκέφτηκαν στην τελευταία επίθεση του αγώνα με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, μετά τις χαμένες βολές του Σισκάουσκας.

Πρώτος το λόγο πήρε ο Βασίλη Σπανούλης ο οποίος θυμάται ότι: "Από τη στιγμή που έχασε την πρώτη βολή ο Σισκάουσκας στόχευσα στο να δώσω στους συμπαίκτες μου την μπάλα και να οργανώσω την επίθεση".

Το ριμπάουντ μετά και τη δεύτερη άστοχη βολή του Λιθουανού, πήρε ο Παπανικολάου: "Άρπαξα το ριμπάουντ, σήκωσα το κεφάλι μου και είδα μπροστά μου τον Βασίλη (σ.σ. Σπανούλης). Αυτός ήταν ο άνθρωπος, αυτός ήταν ο παίκτης για το σουτ του τελευταίου δευτερολέπτου".

Ξανά ο λόγος στον αρχηγό του Ολυμπιακού για να μοιραστεί με τον κόσμο τι σκεφτόταν εκείνη τη στιγμή: "Το μοναδικό πράγμα που είχα στο μυαλό μου είναι να βγει ένα καλό σουτ είτε από εμένα είτε από τους συμπαίκτες μου. Η άμυνα της ΤΣΣΚΑ. όλοι επιδίωκαν να μην γίνει σουτ. Προσπάθησα να βρω κάποιον συμπαίκτη μου".

Από την πλευρά του, ο Έισι Λο απένειμε τα εύσημα για την πάσα του Σπανούλη: "Η άμυνα έπεσε πάνω του, εκείνος κατάφερε να πασάρει στον Γιώργο (Πρίντεζη) και τα υπόλοιπα είναι ιστορία".

Ο Γιώργος Πρίντεζης αναφέρει στη συνέχεια για το εύστοχο σουτ που έστειλε την ομάδα του στον 7ο ουρανό: "Δεν έχεις περιθώριο να σκεφτείς αν αστοχήσεις ή αν ευστοχήσεις τι θα γίνει. Αν χάσεις το καλάθι, τι θα πουν. Είναι από τις στιγμές που βρισκόμουν στη σωστή θέση στη σωστή στιγμή. Πήρα το σουτ και τα κατάφερα".

Ο πάντα ενθουσιώδης Κώστας Παπανικολάου αφηγείται τα συναισθήματά του στην τελευταία επίθεση: "Η μπάλα σηκώνεται, πηδάω, μπαίνει στο καλάθι και ΝΑΙ. Είδα το καλάθι, είχε ακόμα 0,7 δευτερόλεπτα και λέω: "Εντάξει παιδιά, εντάξει παιδιά. Ο καθένας να πάρει έναν παίκτη, έχουν ακόμα 0,7'' μπορούν ακόμα να κάνουν ένα σουτ". Ο Τεόντοσιτς κάνει την πάσα, ο Κάιλ (σ.σ. Χάινς) ακουμπά την μπάλα και το ματς τελειώνει, αρχίζω να χοροπηδάω σε όλο το γήπεδο και δεν ξέρω καν τι κάνω".

Τέλος, ο μεγάλος πρωταγωνιστής του Ολυμπιακού, Γιώργος Πρίντεζης θυμάται: "Ήμουν σε ένταση. Μου πήρε 3-4 λεπτά ίσως και παραπάνω για να ηρεμήσω και να συνειδητοποιήσω τι είχε συμβεί".




Τα videos που αναφέρονται επίσης στην ΤΣΣΚΑ Μόσχας, την Μπαρτσελόνα και τη Ρεάλ Μαδρίτης...




Δεν υπάρχουν σχόλια: