Η οικονομική κρίση έχουμε συνηθίσει, μέχρι τώρα, να συνεπάγεται απαραίτητα και
κοινωνική. Όμως, μία από τις μεγαλύτερες εφημερίδες παγκοσμίως, η
New York Times, έσπευσε με θέμα της να αποδείξει ότι, η κρίση μπορεί να
αποτελέσει και θετικό κίνητρο όχι μόνο, για να βγάλει ο κόσμος χρήματα, αλλά και
για να αποκτηθούν σε πιο όμορφα και υγιή περιβάλλοντα, όπως αυτά της πανέμορφης
ελληνικής υπαίθρου.
Ταυτόχρονα, φαίνεται να κυριαρχεί η τάση των
σημερινών 30ρηδων να κάνουν «μόδα» την αποκέντρωση, πράγμα που η Αθήνα έχει
τεράστια ανάγκη.
Πολλοί νέοι άνθρωποι, μην αντέχοντας να εργάζονται
πολλές ώρες με χαμηλούς μισθούς, λιγότερες με ελάχιστα ένσημα ή εντελώς
ανασφάλιστοι, επιλέγουν να επιστρέψουν στα πάτρια εδάφη, αυτά της ελληνικής
υπαίθρου και να γίνουν αγρότες, καλλιεργητές ή μικροεπιχειρηματίες.
Εκεί,
ασχολούνται με την καλλιέργεια κυρίως τοπικών προϊόντων, ή και άλλων, λιγότερο
γνωστών όπως είναι το ιπποφαές, τα σαλιγκάρια, το γάλα γαϊδάρου, τα σπαράγγια ή
οι διάφορες ποικιλίες μανιταριών.
Με την ανεργία να αγγίζει σχεδόν το 20%
στην Ελλάδα, οι νέοι της χώρας προτιμούν το «οικογενειακό» δάνειο και την
πιο.βραδεία επιτυχία και τα κέρδη της, από το να παραμένουν σε Αθήνα ή
Θεσσαλονίκη βλέποντας τα όνειρά τους να «τσαλακώνονται» μέρα τη
μέρα.
Όπως οι περισσότεροι παραδέχονται, στην επαρχία τα όνειρα
ξαναμπαίνουν στη ζωή τους, η επαγγελματική επιτυχία δεν είναι άπιαστη και η
ελπίδα «αναζωπυρώνεται», δίνοντας πνοή στην καθημερινότητά
τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου