Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Βαγγέλα είμαστε τρελλοί για σένα... O Πρόεδρος της ΝΔ, στο φυσικό του περιβάλλον. Όταν ο Βαγγέλας ο Μεϊμαράκης απαντούσε στο δίλημμα "Στήθος ή Μπούτι", της τεράστιας Βίκυ Μιχαλονάκου.

5

Κάποιοι  φίλοι ξεθάψανε το εξής εξαιρετικό βίντεο από την εκπομπή "Στην Πόλη Των Παραισθήσεων", στην οποία ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης δείχνει πώς είναι να περνάς ωραία και να το βγάζεις στον κόσμο. Παρουσιάστρια της εκπομπής η τεράστια Βίκυ Μιχαλονάκου.


biky

Αυτό το cougar μαλάκες μου. Που παρουσίαζε το "Ερωτοδικείο" μαλάκες μου. Δείτε το video


Για του λόγου το αληθές, δείτε το ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ στο παρακάτω video

1
Εκ δεξιών ο Βαγγέλας, εξ αριστερών η Άννα-Μαρία Λογοθέτη aka "Εθνικό Στήθος"
2
Χαλαρός σχολιάζει τη φράση "Μας πήρανε τα κιλοτάκια" για την ελληνοτουρκική φιλία
4
Του λέγανε θα μπλοκάρεις με την Άννα-Μαρία συνομιλήτρια. Δε μάσησε
5
Η Άννα-Μαρία δηλώνει ότι τον άντρα τον προτιμάει αξύριστο. Ο Βαγγέλας απαντάει: "Να το ξυρίσω άμα είναι". Χαχανητά στο πλατώ.
6
Η Άννα-Μαρία λικνίζεται στους ρυθμούς του "Είμαι τρελή για σένα" και ο Βαγγέλας κάνει χάζι.
7
Την έχει γδύσει μάγκες μου.
8
"Εκπέμπει ειλικρίνεια"
9
Χαλαρή μπαλαντίτσα με Άννα-Μαρία Λογοθέτη
Βαγγέλα είμαστε τρελλοί για σένα. Τέλος μεγάλε μου. Δείτε το video


Δεν υπάρχουν σχόλια: