ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ‘ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ’
ΔΗΜΟΥ ΖΗΡΟΥ
Ενημερώνουμε
όλους τους/τις ενδιαφερόμενους/ες ότι
ο Δήμος Ζηρού
και το Υπουργείο Πολιτισμού Παιδείας
και Θρησκευμάτων (διά της Γενικής
Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης & Νέας
Γενιάς και του Ιδρύματος Νεολαίας και
Διά Βίου Μάθησης) συνεχίζουν
επιτυχώς τη λειτουργία του Κ.Δ.Β.Μ του
Δήμου Ζηρού στο
οποίο θα υλοποιηθούν εκπαιδευτικά
προγράμματα Γενικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων
με εκπαιδευτικές δράσεις ΕΘΝΙΚΗΣ
ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ & ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ.
Στο
Κ.Δ.Β.Μ του Δήμου Ζηρού μπορούν να
δημιουργηθούν τμήματα για τα ακόλουθα
προγράμματα:
ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΕΔΙΑ
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
|
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
|
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
|
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ
ΔΡΑΣΕΙΣ
|
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
ΟΜΑΔΩΝ
|
Τα
προσφερόμενα προγράμματα μπορούν να
παρακολουθήσουν ενήλικες κάθε εθνικής
προέλευσης, ηλικίας και μόρφωσης. Για
την ένταξη των ενδιαφερομένων στα
τμήματα απαιτείται η συμπλήρωση σχετικής
αίτησης και η υποβολή φωτοτυπίας της
αστυνομικής ταυτότητας.
Το
εν λόγω έργο εντάσσεται στο Επιχειρησιακό
Πρόγραμμα «Εκπαίδευση και Διά Βίου
Μάθηση» με τίτλο Πράξεων «Κέντρα Διά
Βίου Μάθησης – Προγράμματα Εθνικής
Εμβέλειας & Προγράμματα οπικής
Εμβέλειας» ΑΠ7 και «Κέντρα Διά Βίου
Μάθησης – Προγράμματα Εθνικής Εμβέλειας
& Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας» ΑΠ8,
που συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή
Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και
από εθνικούς πόρους .
Για
πληροφορίες και εγγραφές απευθυνθείτε
στο Δημαρχείο Ζηρού (Ισόγειο)
Τηλ.
2683360600
Ημέρες
και ώρες λειτουργίας: Τρίτη- Τετάρτη –
Παρασκευή από 09:00 πμ έως 12:00 μ.
Δηλώσεις
συμμετοχής από 23 Σεπτεμβρίου 2015.
Θα
τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
Επισυνάπτεται
η φόρμα της αίτησης
Α.Π………….…...
Ημερ…………..…
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΝΕΑΣ
ΓΕΝΙΑΣ
|
|
ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑ ΒΙΟΥ
ΜΑΘΗΣΗΣ ΔΗΜΟΥ: ΖΗΡΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ
|
|
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ
ΕΤΟΣ: 2015 – 2016
|
|
|||
---|---|---|---|---|---|---|
ΕΠΩΝΥΜΟ
|
|
ΟΝΟΜΑ
|
|
|||
ΟΝΟΜΑ
ΠΑΤΕΡΑ
|
|
ΟΝΟΜΑ
ΜΗΤΕΡΑΣ
|
|
|||
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
, Τ.Κ.
|
|
ΔΗΜΟΣ
ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
|
|
|||
ΠΟΛΗ
Ή ΧΩΡΙΟ
|
|
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
ΣΤΑΘΕΡΟ
|
|
|||
E-MAIL
|
|
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
ΚΙΝΗΤΟ
|
|
|||
ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ
|
|
ΕΤΟΣ
ΓΕΝΝΗΣΗΣ
|
|
|||
ΦΥΛΟ
|
Άνδρας
Γυναίκα
|
ΑΡ.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ή ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟΥ*
|
|
ΤΥΠΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (σημειώστε με Χ την ανώτερη εκπαιδευτική σας βαθμίδα)
ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΝΑΙ
|
ΚΑΠΟΙΕΣ
ΤΑΞΕΙΣ
|
ΦΟΙΤΗΣΗ
(ΤΩΡΑ)
|
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
|
||||||
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ
ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ
ΛΥΚΕΙΟΥ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΠΤΥΧΙΟ
ΤΕΧΝ. ΕΠΑΓΓΕΛΜ. ΕΚΠ/ΣΗΣ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΠΤΥΧΙΟ
Ι.Ε.Κ.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΑΝΩΤΑΤΗ
ΤΕΧΝ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (A.Τ.Ε.Ι.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΑΝΩΤΑΤΗ
ΠΑΝΕΠ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Α.Ε.Ι.)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ (σημειώστε με Χ μία μόνο επιλογή)
ΟΙΚΙΑΚΑ
|
|
|
|
ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ
|
|
|
|
ΦΟΙΤΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ-ΣΠΟΥΔΑΣΤΗΣ/ΤΡΙΑ
– ΜΑΘΗΤΗΣ/ΤΡΙΑ
|
|
|
|
ΑΝΕΡΓΟΣ/Η
(λιγότερο των 12 μηνών)
|
|
|
|
ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ
ΑΝΕΡΓΟΣ/Η Ι (
< 25 ΕΤΩΝ
ΚΑΙ >
6 ΜΗΝΕΣ
ΑΝΕΡΓΙΑΣ)
|
|
|
|
ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ
ΑΝΕΡΓΟΣ/Η ΙΙ (
> 25 ΕΤΩΝ
ΚΑΙ > 12
ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ)
|
|
|
|
ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΣ/Η
|
|
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ
|
|
ΜΙΣΘΩΤΟΣ/Η
|
|
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
|
|
Έχω
παρακολουθήσει και άλλα προγράμματα
στα ΚΔΒΜ/ΚΕΕ: ΝΑΙ ΟΧΙ
Αν ΝΑΙ ποιό
έτος:………...…
Διατίθεμαι
για παρακολούθηση:
Πρωινή
(10:00 -14:00)
Απογευματινή (16:00 - 20:00)
Προτεινόμενες
Ημέρες: …………...…………………………..…..
Προτεινόμενες Ώρες:
….............................................
Συνημμένα
*
Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας ή
Διαβατηρίου
Αποδέχομαι
τη συλλογή και στατιστική επεξεργασία
των παραπάνω προσωπικών μου δεδομένων
σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 2472/1997
περί «Προστασίας του ατόμου από την
επεξεργασία δεδομένων προσωπικού
χαρακτήρα».
Ημερομηνία:
………………….
Ο/Η
ΑΙΤΩΝ/ΟΥΣΑ
Α/Α
|
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
|
ΩΡΕΣ
|
1
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙA
- EΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
|
|
1.1
|
Καινοτομία
– Επιχειρηματικότητα – Διοίκηση
Επιχειρήσεων
|
25
|
1.2
|
Κοινωνική
Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
|
50
|
1.3
|
Επιχειρηματικότητα
και Τουριστική – Πολιτιστική Ανάπτυξη
|
25
|
1.4
|
Αγροτική
Επιχειρηματικότητα – Marketing Αγροτικών
Προϊόντων
|
25
|
1.5
|
Βιολογικά
Προϊόντα: Παραγωγή – Πιστοποίηση –
Διάθεση
|
25
|
1.6
|
Ηλεκτρονική
Επιχειρηματικότητα – e-επιχειρείν
|
25
|
1.7
|
Πράσινη
Επιχειρηματικότητα
|
25
|
1.8
|
Δημιουργώ
τη δική μου επιχείρηση
|
25
|
1.9
|
Σύγχρονες
Τραπεζικές Συναλλαγές
|
25
|
1.10
|
Υπολογίζοντας
τις δαπάνες του νοικοκυριού
|
25
|
1.11
|
Συμβουλευτική
σταδιοδρομίας
|
25
|
1.12
|
Επαγγελματική
ενεργοποίηση ανέργων γυναικών
|
25
|
2
|
ΠΟΙΟΤΗΤΑ
ΖΩΗΣ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
|
|
2.1
|
Περιβάλλον
και καθημερινή ζωή
|
25
|
2.2
|
Γεωργία
και Φυσικοί Πόροι
|
25
|
2.3
|
Συλλογικές
Περιβαλλοντικές Δράσεις
|
25
|
2.4
|
Οικολογικές
λύσεις για το σπίτι
|
25
|
2.5
|
Προστασία
και Δικαιώματα Καταναλωτή
|
25
|
2.7
|
Αστικοί
λαχανόκηποι
|
25
|
2.8
|
Πρακτικές
συμβουλές (υγιεινής) διατροφής
|
25
|
2.9
|
Αγωγή
Υγείας – Πρώτες Βοήθειες
|
25
|
3
|
ΝΕΕΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
|
|
3.1
|
Επεξεργασία
Κειμένου – Διαδίκτυο (Ι)
|
50
|
3.2
|
Υπολογιστικά
Φύλλα – Παρουσιάσεις (ΙΙ)
|
50
|
3.3
|
Βάσεις
Δεδομένων – Εξειδικευμένα θέματα
(ΙΙΙ)
|
50
|
3.4
|
Διαδικτυακά
εργαλεία και υπηρεσίες στην καθημερινή
ζωή
|
25
|
3.5
|
Ηλεκτρονικά
μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media)
|
25
|
3.6
|
Δημιουργία
Ιστοσελίδας
|
50
|
3.7
|
Ηλεκτρονική
εφημερίδα
|
50
|
3.8
|
Νέες
Τεχνολογίες στην Τρίτη Ηλικία
|
25
|
4
|
ΓΛΩΣΣΑ
ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
|
|
4.1
|
Ελληνικό
Αλφαβητικό σύστημα
|
25
|
4.2
|
Βελτιώνω
την ορθογραφία μου
|
25
|
4.3
|
Σύνταξη
εγγράφων – φορμών
|
50
|
4.4
|
Αγγλικά
για το χώρο εργασίας (Α2-Β1)
|
25
|
4.5
|
Αγγλικά
για τον τουρισμό (Α2)
|
25
|
4.6
|
Γαλλικά
για τον τουρισμό (Α1-Α2)
|
25
|
4.7
|
Γερμανικά
για τον τουρισμό (Α1-Α2)
|
25
|
4.8
|
Ιταλικά
για τον τουρισμό (Α1-Α2)
|
25
|
4.9
|
Ισπανικά
για τον τουρισμό (Α1-Α2)
|
25
|
4.13
|
Βασικά
Αγγλικά Α1
|
50
|
4.14
|
Βασικά
Αγγλικά Α2
|
50
|
4.15
|
Βασικά
Γαλλικά Α1
|
50
|
4.16
|
Βασικά
Γαλλικά Α2
|
50
|
4.17
|
Βασικά
Γερμανικά Α1
|
50
|
4.18
|
Βασικά
Γερμανικά Α2
|
50
|
4.19
|
Βασικά
Ιταλικά Α1
|
50
|
4.20
|
Βασικά
Ιταλικά Α2
|
50
|
5
|
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΕΙΣ
|
|
5.1
|
Διαχείριση
εργασιακού άγχους/Εναρμόνιση
επαγγελματικής και προσωπικής ζωής
|
25
|
5.2
|
Αποτελεσματική
συνεργασία στον εργασιακό χώρο
|
25
|
5.3
|
Αποτελεσματική
ηγεσία στην εργασία
|
25
|
5.4
|
Διαχείριση
χρόνου
|
25
|
5.5
|
Διαχείριση
διαπροσωπικών σχέσεων
|
25
|
5.6
|
Επικοινωνία
και δυναμική της Ομάδας
|
25
|
5.7
|
Εθελοντικές
δράσεις στην τοπική κοινωνία
|
25
|
5.8
|
Αποτελεσματική
επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες
|
50
|
5.9
|
Αντιμετώπιση
της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή
ζωή
|
25
|
6
|
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
|
|
6.1
|
Ιστορία
της Τέχνης
|
25
|
6.3
|
Φωτογραφία
|
25
|
6.4
|
Κινηματογράφος
|
25
|
6.6
|
Θεατρικό
Εργαστήρι (ανεβάζω τη δική μου
παράσταση)
|
50
|
6.7
|
Εργαστήρι
μουσικής
|
50
|
6.9
|
Αξιοποίηση
της Πολιτιστικής Κληρονομιάς
|
25
|
6.10
|
Τοπική
Ιστορία
|
25
|
6.11
|
Λαογραφία:
Παραδοσιακός Πολιτισμός
|
25
|
7
|
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΟΜΑΔΩΝ
|
|
7.1
|
Μετανάστες
– Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή
|
25
|
7.2
|
Τσιγγάνοι
– Γλωσσικές δεξιότητες Ι
|
50
|
7.3
|
Τσιγγάνοι
– Γλωσσικές δεξιότητες ΙΙ
|
50
|
7.4
|
Τσιγγάνοι
– Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή
|
25
|
ΤΟΠΙΚΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
|
||
α/α
|
ΤΙΤΛΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|
ΩΡΕΣ
|
|
Εθελοντισμός:
Διαχείριση Κινδύνων, Κρίσεων, Εκτάκτων
αναγκών στην τοπική κοινωνία
|
25
|
|
Εθελοντισμός:
Πυρκαγιές-Πλημμύρες
|
25
|
|
Εθελοντισμός:
Σεισμοί:
|
25
|
|
Εναλλακτικές
μορφές τουρισμού: Γενικό πλαίσιο
|
10
|
|
Εναλλακτικές
μορφές τουρισμού: Θρησκευτικός,
Πολιτιστικός τουρισμός
|
12
|
|
Εναλλακτικές
μορφές τουρισμού: οικολογικός,
οινολογικός, γαστρονομικός τουρισμός
|
12
|
|
Εναλλακτικές
μορφές τουρισμού: Αθλητικός τουρισμός
|
12
|
|
Διαδικτυακή
προβολή και διαχείριση επιχείρησης
τουριστικών υπηρεσιών
|
25
|
|
Υγεία
και εναλλακτικές θεραπείες
|
25
|
|
Νέες
εναλλακτικές καλλιέργειες
|
25
|
|
Άθληση
στην Τρίτη Ηλικία
|
25
|
|
Υγιεινή
και ασφάλεια στο χώρο εργασίας
|
15
|
|
Χρήση
ελεύθερου λογισμικού
|
25
|
|
Οικιακή
μελισσοκομία
|
25
|
|
Δεξιότητες
αυτόνομης διαβίωσης
|
25
|
|
Εβραϊκή
Γλώσσα για τον τουρισμό Α1-Α2
|
25
|
|
Ασθένειες και
τρόποι αντιμετώπισης στη γεωργία
|
25
|
|
Εθελοντισμός
και κοινωνική δράση
|
25
|
|
Αρχιτεκτονική
κήπων
|
25
|
|
Τοπική
κοινότητα μάθησης: Λέσχη κινηματογράφου
|
25
|
|
Τοπική
κοινότητα μάθησης: Λέσχη θεάτρου
|
25
|
|
Προληπτική
ιατρική για την Τρίτη Ηλικία
|
25
|
|
Εξαρτήσεις
και πρόληψη
|
15
|
|
Κανόνες
οικονομικής διαχείρισης αγροτικής
επιχειρηματικής δραστηριότητας
|
25
|
|
Ανακύκλωση
και κομποστοποίηση
|
25
|
|
Τοπική
αυτοδιοίκηση και πολίτης: Υποχρεώσεις
και δικαιώματα των κατοίκων τοπικής
κοινωνίας
|
25
|
ΤΟΠΙΚΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ
ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΥΛΙΚΟΥ
|
||
α/α
|
ΤΙΤΛΟΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
|
ΩΡΕΣ
|
|
«Χαΐνηδες»
Γνώστες του Βουνού
|
25
|
|
Αμβρακικός
κόλπος και προοπτικές
|
15
|
|
Τοπικοί
παραδοσιακοί χοροί
|
50
|
|
Χρηματοδοτικά
προγράμματα/εργαλεία που βρίσκονται
σε ισχύ για αγροτικές δραστηριότητες
|
10
|
|
Διαχείριση
του Κερκυραϊκού Ελαιώνα και εφαρμογή
πρακτικών για την εξυγίανσή του και
την παραγωγή και προώθηση επώνυμων
προϊόντων ελιάς
|
25
|
|
Κατανοώ
το φορολογικό σύστημα και φτιάχνω τη
φορολογική μου δήλωση
|
12
|
|
Εργαστήρι
χειροτεχνίας
|
50
|
|
Διαχείριση
στερεών αποβλήτων
|
25
|
|
Εκμάθηση
γραφής BRAILLE σε άτομα με προβλήματα
όρασης
|
50
|
|
Θεατρολογία
|
25
|
|
Οδηγοί
προβολής φυσικού και πολιτισμικού
περιβάλλοντος Ιεράπετρας
|
25
|
ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΓΙΑ:
Α.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ:
(Σημειώνετε
ΜΕΧΡΙ 2
επιθυμίες σας με σειρά προτίμησης 1, 2 )
Α/Α
|
ΘΕΜΑΤΙΚΑ
ΠΕΔΙΑ
|
ΩΡΕΣ
|
ΣΕΙΡΑ
ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Β.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ:
(Σημειώνετε
ΜΕΧΡΙ 1
επιθυμία σας )
Α/Α
|
ΘΕΜΑΤΙΚΑ
ΠΕΔΙΑ
|
ΩΡΕΣ
|
ΣΕΙΡΑ
ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ
|
|
|
|
|
ΟΔΗΓΙΕΣ
- ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
1.
Συμπλήρωση «Αίτησης συμμετοχής
εκπαιδευόμενου»
- Συμπληρώστε προσεκτικά, με πληρότητα και ευκρίνεια ΟΛΑ τα προσωπικά σας στοιχεία.
- Δηλώστε το κινητό σας τηλέφωνο (εάν διαθέτετε), ώστε να είναι ευκολότερη η επικοινωνία μαζί σας.
- Αφού διαβάσετε προσεκτικά τα προσφερόμενα προγράμματα εκπαίδευσης ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΕΧΡΙ 2 ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ με σειρά προτίμησης (1, 2 ) για Προγράμματα Εθνικής Εμβέλειας και ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΜΕΧΡΙ 1 ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ για Προγράμματα Τοπικής Εμβέλειας από εκείνα που πραγματικά σας ενδιαφέρουν να παρακολουθήσετε, αφιερώνοντας ώρες από τον ελεύθερό σας χρόνο.
2.
Επιλογή εκπαιδευομένων
- Τα τμήματα καταρτίζονται με βάση τον αριθμό των αιτήσεων, που έχουν υποβληθεί για κάθε πρόγραμμα εκπαίδευσης.
- Θα υπάρχει σειρά προτεραιότητας με βάση την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης.
- Εάν υπάρχει ικανός αριθμός αιτούντων για ένα συγκεκριμένο αντικείμενο τότε συγκροτείται το αντίστοιχο τμήμα. Σε περίπτωση που ο αριθμός των αιτούντων είναι μεγαλύτερος από 20 (μέγιστος αριθμός εκπαιδευομένων ανά τμήμα), ενεργοποιείται η διαδικασία δημιουργίας και νέου δεύτερου τμήματος. Τμήματα με λιγότερο από 8 εκπαιδευόμενους δεν μπορούν να ξεκινήσουν.
- Μόλις επιλεγείτε σε κάποιο τμήμα του Κ.Δ.Β.Μ. θα ενημερωθείτε τηλεφωνικά.
- Είναι λογικό, παρά την επιθυμία μας και τις προσπάθειες που καταβάλλουμε, να μην ικανοποιηθούν όλες οι αιτήσεις που απευθύνονται στο Κ.Δ.Β.Μ. Το Κ.Δ.Β.Μ. δραστηριοποιείται σε ολόκληρο το Δήμο και προγραμματίζει εκπαιδευτικά τμήματα σε πολλές περιοχές του. Γίνεται προσπάθεια να καλυφθούν οι ανάγκες κάθε περιοχής στα αντικείμενα που παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση.
3.
Υποχρεώσεις εκπαιδευομένων
- Ο κάθε εκπαιδευόμενος υποχρεούται να παρακολουθήσει συστηματικά το πρόγραμμα στο οποίο έχει επιλεγεί. Δύναται να απουσιάζει κάποιες φορές, οι απουσίες όμως, δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 20% του συνόλου των ωρών που διαρκεί το πρόγραμμα (π.χ. 5 ώρες για ένα πρόγραμμα διάρκειας 25 ωρών). Εάν υπερβείτε το όριο των απουσιών τότε αυτομάτως διαγράφεστε από τον κατάλογο των εκπαιδευόμενων και δεν μπορείτε να παρακολουθήσετε πλέον το πρόγραμμα.
- Ο κατάλογος των εκπαιδευομένων κάθε τμήματος δεν επιδέχεται αλλαγές προσώπων.
- Εκπαιδευόμενος, που εγκαταλείπει κάποιο τμήμα μάθησης, μπορεί να ενταχθεί σε άλλο του ιδίου αντικειμένου μετά την ολοκλήρωση του αρχικού, στο οποίο είχε ενταχθεί και καταλάβει σχετική θέση αλλά αποχώρησε.
- Εκπαιδευτικό τμήμα που παρουσιάζει μειωμένη συμμετοχή εκπαιδευόμενων κάτω των 6 ατόμων διακόπτει τη λειτουργία του.
- Η αποδοχή, επομένως, της πρόσκλησης για παρακολούθηση κάποιου τμήματος θα πρέπει να γίνεται με συναίσθηση ευθύνης της υποχρέωσης που αναλαμβάνετε. Εάν δεν σκοπεύετε να ολοκληρώσετε την παρακολούθηση του προγράμματος, τότε όχι μόνο στερείτε τη θέση εκπαιδευόμενου που κατέχετε από κάποιον άλλο, ο οποίος πιθανόν θα ήθελε να παρακολουθήσει και ολοκληρώσει το πρόγραμμα αυτό, αλλά μπορεί η ασυνέπειά σας να γίνει αιτία διακοπής του προγράμματος.
- Σε περίπτωση που για τον οποιοδήποτε λόγο διακόψετε τη συμμετοχή σας σε κάποιο πρόγραμμα, παρακαλούμε να μας το γνωστοποιήσετε τηλεφωνικώς, καθώς και τους λόγους που σας ώθησαν σε μια τέτοια απόφαση.
- Σε κάθε μάθημα που παρακολουθείτε υπογράφετε υποχρεωτικά την κατάσταση παρουσιών εκπαιδευομένων.
- Μαθήματα, με εκπαιδευόμενους, λιγότερους των 6 ατόμων, δεν πραγματοποιούνται και αναβάλλονται.
- Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων απαγορεύεται στις αίθουσες διδασκαλίας η χρήση καφέδων, αναψυκτικών ή φαγητού, καθώς και το κάπνισμα.
Ημερομηνία……………………………….
Έλαβα
γνώση
Ο/Η
ΑΙΤΩΝ/ΟΥΣΑ
*Αφού
συμπληρώσετε και υπογράψετε
την παραπάνω φόρμα μπορείτε να την
αποστείλετε στο ΦΑΞ: 2683024667 (Υπόψη
υπευθύνου τμήματος Δια Βίου Μάθησης).
Για
περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις
απευθυνθείτε στο τμήμα Δια Βίου Μάθησης
στο τηλ.: 6947 355365
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου