Τετάρτη 29 Μαΐου 2019

Ας παινέψουμε και λίγοοοο.. το σπίτι μας. Πήραμε το πρώτο, πάμε και για άλλα!!!



Έπειτα από τόσες εκδηλώσεις που έχω καλύψει και από τις χιλιάδες φωτογραφίες που έχω αφιερώσει σε όλους του Ηπειρώτικους αποδημικούς συλλόγους , ας μου επιτραπεί και εμένα να αφιερώσω μία ανάρτηση στον μεγαλύτερο γιό μου Βαγγέλη

Η σημερινή μέρα ήταν από τις σημαδιακές της οικογένειάς μου και της οικογένειας του ROMIANEWS. Ο μεγάλος μου γιός ο Βαγγέλης πήρε το πτυχίο του γεωπόνου. Στην ορκομωσία του σήμερα στην αίθουσα εκδηλώσεων του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, παραβρέθηκαν συγγενείς, φίλοι, σύντροφοι για να τον συγχαρούν και να του ευχηθούν καλή σταδιοδρομία. Η χαρά του γονιού που ένιωσα σήμερα εύχομαι να την νοιώσουν  όλοι οι γονείς του κόσμου. 
Μετά την ορκομωσία ακολούθησε ο καθιερωμένος καφές και έπειτα στην ταβέρνα για κοψίδια, για να πάρει δυνάμεις  που θα του χρειαστούν μόλις αρχίσει το μεταπτυχιακό του.

Σας ευχαριστώ πολύ.
Χριστόφορος Ευθυμίου






















































































1 σχόλιο:

Unknown είπε...

Συγχαρητήρια καλή σταδιοδρομία και σ ανώτερα να τον καμαρώσεις φίλε και συνάδελφε και πατριωτη