Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Πεζοπορική διαδρομή από την Σαμονίβα Σουλίου στη Γλυκή

Πεζοπορική διαδρομή 2 ½ περίπου ωρών με αφετηρία το οροπέδιο του Σουλίου και τελικό προορισμό το χωριό Γλυκή.

Η διαδρομή μας αρχίζει από τη Σαμονίβα, το ιστορικό χωριό του Σουλίου που βρίσκεται κτισμένο ανάμεσα από το επιβλητικό κάστρο της Κιάφας και το μαρτυρικό μοναστήρι του Κουγκίου.

Από ην εκκλησία του χωριού ξεκινάει ένας κατηφορικός χωματόδρομος που έχει ως κατάληξη μια στάνη.

Από την αριστερή πλευρά της στάνης αρχίζει το μονοπάτι μας. Αρχικά περνάει μέσα από τη χαμηλή βλάστηση της περιοχής, που στη πορεία γίνεται όλο και μεγαλύτερη.

Κατηφορίζουμε προς το σημείο που το Τσαγγαριώτικο ρέμα ενώνεται με τον ποταμό Αχέρωντα.

Η πορεία μας γίνεται από ένα περπατημένο και ευδιάκριτο μονοπάτι με αραιή σήμανση, που όμως δε θα σας δημιουργήσει κανένα πρόβλημα.

Όταν φτάσουμε στις όχθες του ποταμού συναντάμε τα ερείπια ενός παλιού υδρόμυλου και περνάμε στην απέναντι πλευρά από τη γέφυρα που υπάρχει.

Από εκεί και πέρα αρχίζουμε την ανηφορική μας πορεία.

Σύντομα στη διαδρομή μας συναντάμε τη διασταύρωση που υπάρχει για το Τρίκαστρο και τη Γλυκή. Εμείς ακολουθούμε το μονοπάτι προς τη τελευταία.

Η διαδρομή μας εξελίσσεται πλέον σε ένα πιο ομαλοποιημένο ανηφορικό τμήμα και κατά μήκος της συναντάμε και επισκεπτόμαστε το παρατηρητήριο που έχει στηθεί.

Η θέα μαγευτική, από κάτω μας κυλάει ο Αχέρωντας και απέναντι μας το οροπέδιο του Σουλίου και το κάστρο της Κιάφας.
Επιστρέφουμε στο μονοπάτι μας και συνεχίζουμε τη πορεία μας.

Η χωμάτινη διαδρομή σύντομα τελειώνει και μπαίνουμε στο τελευταίο τμήμα της πεζοπορικής μας πορείας που γίνεται πάνω στον ασφαλτόδρομο που μας οδηγεί ως στο χωριό Γλυκή.