Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015
Ο Σύλλογος Ηπειρωτών Χαϊδαρίου, διοργανώνει 2ήμερο εκδηλώσεων το Σάββατο και Κυριακή 21 και 22 Φεβρουαρίου 2015, για την Απελευθέρωση των Ιωαννίνων και τα ηπειρώτικα αποκριάτικα έθιμα.
romiazirou.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου