Σάββατο 7 Μαΐου 2022

Γράμμα στο έφηβο παιδί Μου: “Αν θες να γλεντήσεις, ζήτα την άδειά μου, θα σου τη δώσω, μόνο μην πας κρυφά….”

Άσε με να γνωρίσω τους φίλους σου και μη στεναχωριέσαι αν σου πω ότι βλέπω κάτι περίεργο σε κάποιον άλλο φίλο σου, οι γονείς έχουμε μια 6η αίσθηση και ξέρουν τι λένε επειδή έχουν εμπειρία .

Έχε την αυτοπεποίθηση να μου τα πεις όλα, δεν θα χειροκροτήσω τα πισωγυρίσματα σου αλλά θα σου δώσω συμβουλές για να μην το ξαναπεράσεις.

Μην συμφωνήσεις να πας με αγνώστους σε ένα άλλο «πιο διασκεδαστικό» πάρτι ή σε ένα πιο ήσυχο μέρος, τηλεφώνησέ μου, είμαι εδώ για σένα.

Πες στους φίλους σου, εαν δουν περίεργη τη συμπεριφορά σου με καλέσουν, να μην διστάσουν να το κάνουν, θα είμαστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή να έρθουμε να σε πάρουμε, δεν έχει σημασία αν έχεις πιει παραπάνω , το σπίτι σου θα είναι το καλύτερο μέρος για να συνέλθεις και επίσης να πάμε και τους φίλους σου με ασφάλεια στα σπίτια τους .

Διάλεξε πολύ καλά τους φίλους σου, να θυμάσαι ότι πρέπει πάντα να τους στηρίζεις και σε στηρίζουν, ποτέ δεν πρέπει να τους αφήνεις μόνους και ούτε αυτοί να σε αφήνουν, να έρχονται μαζί σου να φεύγουν μαζί σου .

Σε αγαπώ μην το ξεχνάς.

Και να θυμάσαι αυτός ο κόσμος δεν είναι άντρες εναντίον γυναικών ή γυναίκες εναντίον ανδρών, είναι κακοί άνθρωποι εναντίον καλών ανθρώπων.

Πηγή: Darkstoriesbyef

https://fanpage.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: