Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Το λειρί του κόκορα. - Η επιστροφή του «Ασώτου»... Μοναδική εκδήλωση παρουσίασης του νέου βιβλίου «Στο φως του φεγγαριού», του λαογράφου Μητς Μήτση, τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017 στις 19.30' στο ''Διπλόχορδο'', Αγίας Λαύρας 13 και Γαλατσίου, Άνω Πατήσια




Ανακοίνωση του Μητς Μήτση

Φίλες μου και φίλοι, 

τη βραδιά-γιορτή με βλίτα που είχα ανακοινώσει ότι θα γινόταν σε αναθύμηση γενεθλίων μου και αρραβώνων με την αείμνηστη σύζυγό μου Βίκυ και την εικοσάχρονη απουσία της απ’ τη ζωή, το διάστημα όμως που μεσολάβησε από την ημέρα της δημοσίευσης μέχρι τώρα συνέβηκαν ορισμένα σημαντικά γεγονότα.

Ένα από αυτά είναι ότι μετά από 60 χρόνια επέστρεψα στην περιοχή που με καλοδέχτηκε στα πρώτα μου βήματα, γι’ αυτό και άλλαξα την ονομασία της και από «βραδιά-γιορτή με βλίτα» την ονόμασα «- Η επιστροφή του «ΑΣΩΤΟΥ» …..
Άλλο ένα γεγονός είναι ότι τυπώθηκε και το νέο μου βιβλίο «Στο φως του φεγγαριού» κι έτσι θα γίνει την ίδια βραδιά η παρουσίασή του, όπου από την διάθεση του τα χρήματα θα δοθούν για την αποπεράτωση των εργασιών εγκατάστασης του Μουσείου Πολιτιστικής Κληρονομιάς που έχω δωρίσει προς ανάμνηση της, αείμνηστης συζύγου μου Βίκυς στον ιστορικό Δήμο Ζίτσας.
Ακόμα ένα σημαντικό γεγονός είναι και η δωρεά αγροτεμαχίου στην ΑΜΚΕΠ του χωριού που κατάγομε προς τιμή των γονέων μου, για τις απαραίτητες κτηριακές εγκαταστάσεις, ανάπτυξης ήπιου τουρισμού.
Γι’ αυτό προσκαλώ τους πολυπληθείς γνωστούς-γνωστές- φίλες-φίλους, ακόμα και εχθρούς, να προσέλθετε για να στηρίξετε έμπρακτα, όχι τον Μητς Μήτση, αλλά αυτό που διακηρύττετε είτε σαν πρόεδροι ή συμμετέχετε στα Δ. Σ ή και απλά μέλη ενός φορέα.


Λόγω του ότι τότε, το κατάστημα δε μπορεί να προμηθευτεί βλίτα διότι δεν υπάρχουν και επειδή από το άνθος τους ονομάζονται και λειρί του κόκορα, θα προσφερθεί σε όλους κόκορας μακαρονάδα και ένα βιβλίο μου με αντίτιμο μόνο (5) πέντε ευρώ.
Απευθύνομε και καλώ να παραβρεθείτε μόνο όσοι πραγματικά πρεσβεύεται αυτά που διακηρύττεται για την παράδοση, τον πολιτισμό μας.

Συμπατριώτισσες, φίλες, γνωστές, 

γνωστοί, φίλοι και συμπατριώτες, 
η βραδιά-γιορτή Η επιστροφή του «ΑΣΩΤΟΥ» ….. θα γίνει τη Δευτέρα 6 Νοεμβρίου 2017 το βράδυ 7.30 στο διπλόχορδο, Λεωφόρος Γαλατσίου και Αγίας Λαύρας 13, 
η τιμή εισόδου θα είναι (5) ευρώ όπως προανάφερα και θα προσφερθεί 
κόκορας μακαρονάδα κι ένα βιβλίο μου.

Όποιο άτομο θελήσει να γευτεί επί πλέον από κόκορα μακαρονάδα, ενδεικτικά ορισμένες τιμές.

Μπριζόλα χοιρινή 8.00 ευρώ 

Μπιφτέκι - « 
Χωριάτικη 6.50 «
φλογέρες 6.00 «
Κρασί χύμα 850 γραμ. 7.00 

Το ανεκτίμητο και πολυαγαπημένο μου κεράκι, όπου 46 χρόνια ομορφαίνει το μπαλκόνι μου, το οποίο είναι φυτεμένο από το χεράκι της αείμνηστης συζύγου μου που και αυτό με τη δημοσίευσή του συνέβαλε στο να γίνει η εκδήλωση.



Tο γνωστό αυθεντικό παραδοσιακό σχήμα «Λαλητάδες» για άλλη μια φορά θα μας διασκεδάσουν όπως πάντα με γνήσια παραδοσιακή μουσική και τραγούδια.
χορός ελεύθερος

κλαρίνο: Δημήτρης Ρίζος 

βιολί: Βαγγέλης Κουμτζής 
λαούτο: Δημήτρης Ρίζος του Κλέοντος 
ντέφι: τραγούδι: Ματίνα Τζίκα
τραγούδι: Δημήτρης Τσίπρας


πληροφορίες

Μητς Μήτσης 69 77 60 78 51


για τραπέζι Δ. Νικολόπουλος 

210 2283 863

Δεν υπάρχουν σχόλια: