Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2014

Facebook. Βάζει «μπλόκο» σε χρήστες με ψευδώνυμα

Το Facebook καλεί τους χρήστες με ψευδώνυμα να επιβεβαιώσουν την ταυτότητά τους

Πιο επιθετικό γίνεται το Facebook στους χρήστες του που δεν έχουν λογαριασμό με τα πραγματικά τους ονόματα. 


Το Facebook καλεί τους χρήστες με ψευδώνυμα να επιβεβαιώσουν την ταυτότητά τους


Το τελευταίο διάστημα η δημοφιλής ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης έχει αρχίσει να μπλοκάρει μεγάλο αριθμό χρηστών της που έχουν δημιουργήσει προφίλ με ψευδώνυμο και στη συνέχεια τους ζητά να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία της ταυτότητάς τους με κάποιο επίσημο έγγραφο.


Σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει αποσταλεί τις τελευταίες ημέρες το Facebook διευκρινίζει σε χρήστες του ότι θεωρεί το όνομα του προφίλ τους ψεύτικο. Τους ζητεί να σκανάρουν και να στείλουν ένα επίσημο έγγραφο με φωτογραφία, το οποίο θα πιστοποιεί την ταυτότητά τους. Τους δίνει, ωστόσο, τη δυνατότητα να καλύψουν εκείνα τα προσωπικά στοιχεία που δεν είναι απαραίτητα για την ταυτοποίησή τους. Πάντως, η ταυτοποίηση των στοιχείων δεν είναι κάτι καινούργιο για την ιστοσελίδα. Εδώ και λίγα χρόνια το Facebook ζητά από τους χρήστες του να αποδείξουν την ταυτότητά τους όταν ζητούν βοήθεια για προβλήματα που αντιμετωπίζουν με τον λογαριασμό τους.



Πάγια πολιτική του Facebook είναι οι χρήστες του να έχουν προφίλ με τα πραγματικά στοιχεία τους. Ωστόσο, στο διάστημα της δεκαετούς λειτουργίας του έχουν δημιουργηθεί -για διάφορους λόγους- εκατομμύρια ψεύτικα προφίλ ή προφίλ με ψευδώνυμο, τα οποία η ιστοσελίδα προσπαθεί να περιορίσει.



Υπενθυμίζεται ότι πριν από δύο μήνες είχε ξεσπάσει σάλος, όταν το Facebook είχε απενεργοποιήσει τους λογαριασμούς πολλών χρηστών, μεταξύ των οποίων και δύο καλλιτεχνών που χρησιμοποιούν ψευδώνυμο, προκαλώντας τις αντιδράσεις της LGBT κοινότητας των ΗΠΑ.
Οι υπεύθυνοι της ιστοσελίδας δεσμεύτηκαν να επανεξετάσουν την πολιτική της, αναγνωρίζοντας ότι κάποια ονόματα μπορεί να είναι αυθεντικά, χωρίς να είναι αληθινά. Το περιστατικό αυτό είχε ως αποτέλεσμα να αναδειχθούν άλλες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Ello, το οποίο διαφημίστηκε ως αντι-Facebook και έχει αρχίσει να γίνεται ιδιαίτερα δημοφιλές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: