Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Όργιο κατασπατάλησης κρατικού χρήματος αποκαλύπτει έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίoυ.Πάνω από 650 εκ. ευρώ «μπλοκαρίστηκαν» ως παράνομες πληρωμές το 2009. Τι έδειξε ο προληπτικός έλεγχος για την Ηπειρο.



Όργιο κατασπατάλησης κρατικού χρήματος το 2009 (με το ξέσπασμα της οικονομικής κρίσεως στη χώρα μας) αποκαλύπτει η έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Κράτους, αφού μέσα σε ένα μόλις χρόνο εντοπίστηκαν εξαπλάσιες παρανομίες σε σχέση με το ακριβώς προηγούμενο οικονομικό έτος (2008). Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει και τι αναφέρει η έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου του Κράτους για την Ήπειρο, το τμήμα της οποίας παρουσιάζει το Ηπειρώτικο Βήμα. Σύμφωνα με την έκθεση που κατατέθηκε στη Βουλή, το 2009 το Ελεγκτικό Συνέδριο εντόπισε σε όλη την χώρα και μπλόκαρε ως παράνομες πληρωμές ύψους 665 εκατ. ευρώ. Το 2008 το αντίστοιχο ποσό δεν ξεπερνούσε τα 106 εκατ. ευρώ (αύξηση 520%).

Στην έκθεση του Ελεγκτικού Συνεδρίου αναφέρονται παραδείγματα όπως:

  • Έξοδα παράστασης για αιρετά όργανα χωρίς να το δικαιούνται
  • Υπάλληλοι που πληρώνονται με το μισθολογικό κλιμάκιο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης χωρίς να έχουν ούτε καν απολυτήριο Λυκείου
  • Παράνομη καταβολή αμοιβών σε δικηγόρους
  • Παράνομη καταβολή αμοιβής σε ιδιώτες για εργασίες που έπρεπε να γίνουν από Δημοτικούς υπαλλήλους
  • Παράνομη κατάταξη υπαλλήλων σε ανώτερα μισθολογικά κλιμάκια.
Η λίστα συνεχίζεται με τις παράνομες καταβολές αδείας σε υπαλλήλους, παράνομες προσλήψεις ειδικών συνεργατών Δημάρχου χωρίς να προβλέπονται οι σχετικές θέσεις στο Δήμο και μη νόμιμη καταβολή οικογενειακού επιδόματος.
Τη μερίδα του μέλλοντος των παρανομιών αυτών δεν ανήκει στους φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα (πχ ΟΤΑ, ΝΠΔΔ κλπ) αλλά στα υπουργεία και την κεντρική κυβέρνηση: το 2008 ματαιώθηκαν ως παράνομες, κρατικές πληρωμές ύψους 6,6 εκατ. ευρώ ενώ το 2009 άγγιξαν. τα 506 εκατ. ευρώ (+8.333%)!
«Χοντρός τζόγος» όμως παιζόταν αυτά τα χρόνια και από πολυθεσίτες του δημοσίου, που απομυζούσαν πολλαπλά το κράτος, καταπατώντας τη νομιμότητα. Ως αποτέλεσμα, το Ελεγκτικό Συνέδριο ζητά τον καταλογισμό συνολικού ύψους 1,7 εκατ. ευρώ, σε βάρος κρατικών υπαλλήλων. Ελέγχθηκαν περίπου 2.700 καταστάσεις μισθοδοσίας μέσω του διατραπεζικού συστήματος «ΔΙΑΣ», προκειμένου να επιστρέψουν στο δημόσιο όσοι εντοπίστηκαν να έχουν λάβει παρανόμως τα χρήματα.
Οι δειγματοληπτικοί έλεγχοι αυτοί πάντως αποκαλύπτουν μέρος μόνο του προβλήματος και δημοσιοποιούνται με καθυστέρηση δύο ετών αφού, όπως και το ίδιο το Ελεγκτικό Συνέδριο υπογραμμίζει στην έκθεσή του, οι υπηρεσίες του δεν είναι επαρκώς στελεχωμένες για να αναλάβουν το βάρος της διερεύνησης και του προληπτικού ελέγχου της νομιμότητος για το σύνολο των δαπανών στον στενό αλλά και τον ευρύτερο δημόσιο τομέα.
Αλλά και στο σκέλος της είσπραξης των φόρων, τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα. Κατά 25% έπεσε έξω στις προβλέψεις του ο κρατικός προϋπολογισμός του 2009. Υπολογιζόταν αρχικά να εισπραχτούν συνολικά 67,3 δισ. αλλά τα 16,840 δισ. αποδείχθηκαν «μαγική εικόνα», αφού δεν ξεπέρασαν τελικά τα 50,5 δισ. ευρώ -με τις γνωστές επιπτώσεις στο δημόσιο έλλειμμα και την πορεία της χώρας. Ειδικά στα φορολογικά έσοδα η υστέρηση άγγιξε τα 12,8 δισ. (-25,2% έναντι του στόχου).



Διαβάστε αναλυτικά τι έδειξε ο προληπτικός έλεγχος για την Ηπειρο


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟΥ .ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ.


Αποδοχές 


Με την 64/2009 πράξη της Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Ιωαννίνων επεστράφησαν αθεώρητα τα 1122-1132, 1137-1144, 1163-1174 και 1189/2009 Χ.Ε., συνολικού ποσού ευρώ 98.404,58 του Δ. Ιωαννιτών, που αφορούσαν στην καταβολή εξόδων παράστασης Αντιδημάρχων και Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου για το χρονικό διάστημα από 1.1.2007 έως 31.8.2008, με την αιτιολογία ότι· α) κατά παράβαση της παρ. 2α του άρθρου 136 του Κ.Δ.Κ., τα αφορώντα τους Αντιδημάρχους έξοδα δεν εκκαθαρίστηκαν με βάση την ισχύουσα το προηγούμενο οικονομικό έτος 63882/14.12.2005 απόφαση του Υφυπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοικησης και Αποκέντρωσης (ΦΕΚ 1863 Β΄) και β) κατά παράβαση του άρθρου 29 παρ. 8 του Κ.Δ.Κ., εντελλόταν η καταβολή εξόδων παράστασης στον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, αφού ο τελευταίος ασκούσε παράλληλα καθήκοντα προϊσταμένου οργανικής μονάδας επιπέδου Γενικής Διεύθυνσης σε υπηρεσία του Δημοσίου και ελάμβανε αποδοχές από τη θέση αυτή. Από τα ανωτέρω Χ.Ε. τα μεν 1122-1132/2009 αντικαταστάθηκαν με τα 417-428/2010 όμοια και θεωρήθηκαν με μειωμένο το εντελλόμενο ποσό κατά ευρώ 28.077,33, τα δε 1170-1174/2009 αντικαταστάθηκαν με τα 980-984/2010 όμοια και θεωρήθηκαν με μειωμένο το εντελλόμενο ποσό κατά ευρώ 7.558.


Αποζημιώσεις 


Με τη 18/2009 πράξη του Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Θεσπρωτίας επεστράφη αθεώρητο το 149/2009 Χ.Ε. ποσού ευρώ 19.157,16 του Δ. Φιλιατών, που αφορούσε στην καταβολή αποζημίωσης σε ιδιώτη, κατόπιν συμβιβασμού σε εκκρεμή δίκη μεταξύ αυτού και πρώην Κοινότητας, με την αιτιολογία ότι: α) κατά παράβαση του άρθρου 25 του από 17.5/15.6.1959 β.δ/τος (ΦΕΚ 114 Α΄), στα συνοδεύοντα το Χ.Ε. δικαιολογητικά δεν επισυνάπτονταν εκείνα που αποδείκνυαν το δικαίωμα του φερομένου ως πιστωτή του
Δήμου, β) το υποβληθέν ως μόνο δικαιολογητικό πληρωμής πρακτικό συμβιβασμού του Μονομελούς Πρωτοδικείου Θεσπρωτίας αποτελούσε μεν τίτλο εκτελεστό κατ' άρθρο 904 παρ. 2 περ. γ΄ του Κ.Πολ.Δ., όχι, όμως, και δικαστική απόφαση, εκδοθείσα επί διαγνωστικής δίκης, ούτως ώστε να παράγει δεδικασμένο και να δεσμεύει το Ελ.Σ. κατά τον προληπτικό έλεγχο των δαπανών των Ο.Τ.Α. (άρθρο 17 παρ. 3 του π.δ. 774/1980), ενώ, σύμφωνα με το άρθρο 20 του ν. 3301/2004 (ΦΕΚ 263 Α΄), το πρακτικό αυτό δεν μπορούσε να εκτελεστεί σε βάρος του Δήμου, γ) σε κάθε περίπτωση, η αξίωση του φερομένου ως δικαιούχου είχε υποπέσει στην πενταετή παραγραφή της παρ.1 του άρθρου 90 του ν.2362/1995 (ΦΕΚ 247 Α΄). Το ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκε.


Δαπάνες λειτουργικές και μη


Με την 5/2009 πράξη του Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Πρέβεζας επεστράφη αθεώρητο το 284/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 5.950, του Δ. Πρέβεζας, που αφορούσε στην πληρωμή δαπάνης παραγωγής ραδιοφωνικού και τηλεοπτικού μηνύματος διαμαρτυρίας σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του υπό κατασκευή νέου Νοσοκομείου Πρέβεζας, με την αιτιολογία ότι το περιεχόμενο του μηνύματος δεν σχετιζόταν με τις διαγραφόμενες στο άρθρο 75 του Κ.Δ.Κ. αρμοδιότητες του Δήμου, ούτε συντελούσε στην καλύτερη εκπλήρωση των σκοπών του, ενόψει του ότι η κατασκευή Νοσοκομείου ανάγεται στα γενικότερα ζητήματα της πολιτικής για την υγεία. Το ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκε.


Έργα - Μελέτες


Με τη 276/2009 Πράξη του VII Τμήματος του Ελ. Σ. κρίθηκαν μη θεωρητέα τα 511 και 512/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 8.383,55 και 11.479,69 αντιστοίχως, του Δ. Ηγουμενίτσας, που αφορούσαν στην πληρωμή του 1ου λογαριασμού των έργων «Εργασίες ολοκλήρωσης αγωγού ομβρίων στον οικισμό Βασιλικού» και «Κατασκευή λιθόκτιστης τάφρου στο Τ.Δ. Αγ. Μαρίνας», με την αιτιολογία ότι οι ανωτέρω εργολαβίες συνιστούσαν ενιαίο έργο και,
ως εκ τούτου, κατά παράβαση του άρθρου 12 παρ. 1 του π.δ/τος 171/1987 (ΦΕΚ 84 Α΄), αποτέλεσαν αντικείμενο χωριστών απευθείας αναθέσεων, αφού η συνολική τους δαπάνη
υπερέβαινε το ποσό των 10.271,46 ευρώ, μέχρι του οποίου επιτρέπεται η προσφυγή την εξαιρετική αυτή διαδικασία.

Για τον ίδιο λόγο επεστράφησαν αθεώρητα τα Χ.Ε.: 1) 119 και 120/2009, συνολικού ποσού ευρώ 6.200, του Δ. Ανατολής, τα οποία δεν επανυποβλήθηκαν (πράξη 26/2009 της Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Ιωαννίνων), 2) 514/2009, ποσού ευρώ 9.842,20, του Δ. Φαναρίου, το οποίο δεν επανυποβλήθηκε ( πράξη 8/2009 του Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Πρέβεζας), 3) 733/2009 , ποσού ευρώ 20.000, του Δ. Φιλιππιάδας, το οποίο δεν επανυποβλήθηκε (πράξη του ιδίου ως άνω Επιτρόπου του Ελ. Σ.), 4) 308/2009, ποσού ευρώ 6.750,57, του Δ. Περάματος, το οποίο δεν επανυποβλήθηκε (πράξη 53/2009 της Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Ιωαννίνων). Με την 62/2009 πράξη της Επιτρόπου του Ελ. Σ στο Ν. Ιωαννίνων. επεστράφη αθεώρητο
το 325/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 64.706,96, του Δ. Αγίου Δημητρίου, που αφορούσε στην πληρωμή του 11ου λογαριασμού του έργου «Κατασκευή Δημαρχιακού κτηρίου, εξοπλισμός και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου», με την αιτιολογία ότι μη νομίμως το εργολαβικό όφελος υπολογίσθηκε σε ποσοστό 28% αντί του ορθού 18%, αφού το έργο χρηματοδοτείτο από τον προϋπολογισμό δημοσίων επενδύσεων (ΣΑΤΑ) και όχι από τον τακτικό
προϋπολογισμό του Δήμου. Το ανωτέρω Χ.Ε. αντικαταστάθηκε με το 21/2010 όμοιο και θεωρήθηκε με μειωμένο το εντελλόμενο ποσό κατά ευρώ 5.054,84


Εργασίες-Υπηρεσίες 


Με την 6/2009 πράξη του Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Πρέβεζας επεστράφησαν αθεώρητα τα 299 και 301/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 12.000 έκαστο, του Δ. Φιλιππιάδας, που αφορούσαν δαπάνες καθαρισμού ποτιστικών αυλάκων σε διάφορα Δ.Δ. του Δήμου, με την
αιτιολογία ότι μη νομίμως οι προαναφερόμενες εργασίες, οι οποίες ανατέθηκαν απευθείας, κατατμήθηκαν και επιμερίστηκαν ανά δημοτικό διαμέρισμα, με σκοπό την αποφυγή διενέργειας δημόσιου διαγωνισμού, αφού η δυνατότητα κατ' εξαίρεση αναγραφής στο δημοτικό προϋπολογισμό κατατμημένων πιστώσεων αφορά, κατά τη ρητή διατύπωση του άρθρου 22 παρ. 1 του ν. 3274/2004 (ΦΕΚ 195 Α΄), μόνον έργα, όχι, όμως, και εργασίες, Τα ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκαν.

Με την 11/2009 πράξη του Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Θεσπρωτίας επεστράφη αθεώρητο το 1035/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 9.520, του Δ. Ηγουμενίτσας, που αφορούσε στην καταβολή αμοιβής σε εταιρία για την παροχή υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης για την πιστοποίηση του Δήμου ως φορέα υλοποίησης έργων της Δ΄ Προγραμματικής Περιόδου, με την αιτιολογία ότι οι υπηρεσίες αυτές ενέπιπταν στα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες των υπαλλήλων του Δήμου. Το ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκε.

Με την 44/2009 πράξη της Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Ιωαννίνων επεστράφη αθεώρητο το 638/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 45.000, του Δ. Ιωαννιτών, που αφορούσε καταβολή αμοιβής σε δημοτική επιχείρηση για τη διοργάνωση και διεξαγωγή αποκριάτικων
εκδηλώσεων, με την αιτιολογία ότι, κατά παράβαση της παρ. 1 του άρθρου 268 του Κ.Δ.Κ., η εν λόγω επιχείρηση, στην οποία νομίμως κατ' αρχήν είχε ανατεθεί η διοργάνωση των εκδηλώσεων, δεν παρείχε η ίδια τις υπηρεσίες της, αλλά ανέθεσε την παροχή τους σε
τρίτους. Το ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκε.


Κίνητρα (απόδοσης, προβληματικών και παραμεθορίων περιοχών) 


Με τη 15/2009 πράξη του Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Θεσπρωτίας επεστράφη αθεώρητο το 1182/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 13.558,20, του Δ. Ηγουμενίτσας, που αφορούσε καταβολή επιδότησης για την αγορά κατοικίας σε μόνιμη υπάλληλό του, υπηρετούσα σε
προσωποπαγή θέση κατά τις διατάξεις του ν. 3106/2003 (ΦΕΚ 30 Α΄), με την αιτιολογία ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 του ν. 3320/2005 (ΦΕΚ 48 Α΄), η ως άνω υπάλληλος δεν δικαιούνταν επιδότησης, αφού ο χρόνος παραμονής της στην υπηρεσία, απότην ημερομηνία υποβολής της σχετικής αίτησής της μέχρι την ημερομηνία της αυτοδίκαιης απόλυσής της, κατ' εφαρμογή του άρθρου 159 παρ. 2 του ν. 3584/2007 (ΦΕΚ 143 Α΄), ήταν
μικρότερος της δεκαετίας. Το ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκε.


Μισθώσεις-Μισθώματα


Με την 33/2009 πράξη της Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Ιωαννίνων επεστράφησαν αθεώρητα τα 358 και 359/2009 Χ.Ε. συνολικού ποσού ευρώ 20.729,80 του Δ. Ιωαννιτών, που αφορούσαν δαπάνη μίσθωσης μηχανημάτων για τη διάνοιξη οδών και τη δημιουργία προσβάσεων εναπόθεσης απορριμμάτων, με την αιτιολογία ότι, κατά παράβαση του άρθρου 199 παρ. 2 και 3 του Κ.Δ.Κ., δεν προηγήθηκε της μίσθωσης δημοπρασία. Τα ανωτέρω Χ.Ε.
δεν επανυποβλήθηκαν.


Προμήθειες-Αγορές


Με την 100/2010 Πράξη του VII Τμήματος του Ελ. Σ. κρίθηκαν μη θεωρητέα τα 809 και 852/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 10.722,72 και 9.995,79 αντιστοίχως, του Δ. Ιωαννιτών, που αφορούσαν στην καταβολή του τιμήματος για την προμήθεια υλικών δημοτικού φωτισμού, με την αιτιολογία ότι, κατά παράβαση των διατάξεων των άρθρων 209 του Κ.Δ.Κ., 2, 3, 7 και 26 του Ενιαίου Κανονισμού Προμηθειών των Ο.Τ.Α. (Υ.Α. 11389/1993, ΦΕΚ 185 Β΄),
1 παρ. 1 και 2 παρ 12 του ν. 2286/1995 (ΦΕΚ 19 Α΄) και της κατ' εξουσιοδότηση του τελευταίου εκδοθείσας Υ.Α. Π1/7446/14.1.2002 (ΦΕΚ 112 Β΄), για την ανάθεση της ως
άνω προμήθειας διενεργήθηκε πρόχειρος διαγωνισμός, αφού η συνολικώς αναγραφόμενη πίστωση στον προϋπολογισμό του Δήμου για την προμήθεια υλικών της κατηγορίας αυτής ανερχόταν σε 60.000 ευρώ, υπερέβαινε, δηλαδή, το όριο των 45.000 ευρώ μέχρι του οποίου επιτρέπεται η προσφυγή στην εξαιρετική αυτή διαδικασία.

Με την 20/2009 πράξη της Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Ιωαννίνων επεστράφη αθεώρητο το 139/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 10.940,12, του Δ. Ιωαννιτών, που αφορούσε στην προμήθεια υλικών δημοτικού φωτισμού, με την αιτιολογία αφενός μεν ότι, κατά παράβαση των άρθρων 1, 7 και 8 του β.δ/τος της 17.5/15.6.1959 (ΦΕΚ 114 Α΄), στη σχετικώς συναφθείσα σύμβαση περιλαμβάνονταν και είδη εορταστικού φωτισμού που προμηθεύτηκε
ο Δήμος καθ' υπέρβαση της εγγεγραμμένης στον οικείο Κ.Α.Ε. πίστωσης, αφετέρου δε ότι, όπως προέκυπτε από τα δελτία αποστολής, ορισμένα από τα υλικά παρελήφθησαν σε χρόνο
προγενέστερο της σύναψης της σύμβασης. Το ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκε.

Με την 61/2009 πράξη της ιδίας ως άνω Επιτρόπου επεστράφη αθεώρητο το 1007/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 3.497,28, του Δ. Ιωαννιτών, που αφορούσε στην προμήθεια σιδηρών
εξαρτημάτων, με την αιτιολογία ότι μη νομίμως το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε τη ματαίωση του σχετικώς διενεργηθέντος πρόχειρου διαγωνισμού, για το λόγο ότι στα έντυπα
προσφοράς δεν περιλαμβανόταν στήλη για την αναγραφή ολογράφως των προσφερόμενων επιμέρους τιμών, και στη συνέχεια επαναπροκήρυξε το διαγωνισμό και κατακύρωσε το
αποτέλεσμά του στο μοναδικό υποψήφιο, του οποίου η προσφορά δεν είχε κριθεί ως η συμφερότερη στον αρχικό διαγωνισμό. Το ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκε.


Προσλήψεις 


Με την 5/2009 πράξη της Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Ιωαννίνων επεστράφησαν αθεώρητα τα 18 και 19/2009 Χ.Ε., συνολικού ποσού ευρώ 284,91, του Δ. Πασσαρώνος, που αφορούσαν καταβολή μισθοδοσίας και εξόδων κίνησης προσληφθέντων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου οκτάμηνης διάρκειας, με την αιτιολογία ότι, κατά παράβαση του άρθρου 21 του ν. 2190/1994 (ΦΕΚ 28 Α΄), η πρόσληψη των φερομένων ως δικαιούχων είχε γίνει
για την κάλυψη πάγιων και διαρκών αναγκών. Τα ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκαν.

Για τον ίδιο λόγο επεστράφησαν αθεώρητα τα Χ.Ε.: 1) 603 και 604/2009, συνολικού ποσού ευρώ 619,43, του ιδίου ως άνω Δήμου, τα οποία δεν επανυποβλήθηκαν (πράξη 48/2009 της ιδίας ως άνω Επιτρόπου) και 2) 656 και 659/2009, συνολικού ποσού ευρώ 3.534, του ιδίου ως άνω Δήμου, τα οποία δεν επανυποβλήθηκαν (πράξη 51/2009 της ιδίας ως άνωΕπιτρόπου).


Φόροι-Τέλη (τηλεφωνικά κ.λπ.)-Χαρτόσημο


Με την 58/2009 πράξη της Επιτρόπου του Ελ. Σ. στο Ν. Ιωαννίνων επεστράφησαν αθεώρητα τα 889-893, 906, 923 και 924/2009 Χ.Ε., συνολικού ποσού ευρώ 4.447,85, του Δ.
Ιωαννιτών, που αφορούσαν επιστροφή χρηματικών ποσών που είχαν καταβληθεί αχρεωστήτως από δημότες, λόγω της χρέωσης των δημοτικών τελών στους λογαριασμούς της Δ.Ε.Η. με βάση εσφαλμένα στοιχεία για την επιφάνεια των κατοικιών τους, με την
αιτιολογία ότι μη νομίμως εντελλόταν η ανωτέρω επιστροφή, χωρίς προηγουμένως να έχει τηρηθεί η προβλεπόμενη από το άρθρο 26 παρ. 13 του β.δ/τος της 17.5/15.6.1959 (ΦΕΚ 114 Α΄) διαδικασία επιστροφής αχρεωστήτως καταβληθέντων ποσών. Τα ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκαν.

Με την 66/2009 πράξ η της ιδίας ως άνω Επιτρόπου επεστράφη αθεώρητο το 1188/2009 Χ.Ε., ποσού ευρώ 4.932,38, του Δ. Ιωαννιτών, που αφορούσε στην επιστροφή σε δημότη
του χρηματικού ποσού που είχε καταβάλει αχρεωστήτως, αντί του πράγματι οφειλέτη Δήμου, για λογαριασμό ρεύματος της Δ.Ε.Η., με την αιτιολογία ότι εν προκειμένω δεν μπορούσε να τύχει εφαρμογής η προβλεπόμενη από το άρθρο 26 παρ. 13 του β.δ/τος της
17.5/15.6.1959 (ΦΕΚ 114 Α΄) διαδικασία επιστροφής, καθόσον τα χρήματα δεν είχαν εισπραχθεί από το φερόμενο ως δικαιούχο, αλλά από τη Δ.Ε.Η.. Το ανωτέρω Χ.Ε. δεν επανυποβλήθηκε.




www.ipirotikovima.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: