Ο λόγος για την ελιά, ο καρπός σύμβολο της ελληνικής διατροφής, η οποία σε συνδυασμό με την καινοτομία και την τεχνολογία μπορεί ως φαίνεται να αποτελέσει και σήμερα μια ισχυρή επιχειρηματική, πια, δραστηριότητα.
Αυτό ακριβώς επιχείρησε και κατόρθωσε, να αποδείξει ο Φώτης Αντωνόπουλος, ήδη επιτυχημένος προγραμματιστής ηλεκτρονικών ιστοσελίδων όταν ,πριν ένα χρόνο, αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) στο οποίο πωλούνται προϊόντα ελιάς.
Φυσικά η ενασχόλησή του με τον προγραμματισμό του έδωσε αφενός την πολύτιμη εμπειρία για το νέο αυτό εγχείρημα και αφετέρου τα κεφάλαια ώστε να καταφέρει να υποστηρίξει αυτή την κίνηση.
Η ιδέα βέβαια υπήρξε, και το να βρει εξαιρετικής ποιότητας ελαιόλαδο δεν ήταν καθόλου δύσκολο, τα πράγματα ωστόσο δεν ήταν το ίδιο εύκολα και για την εξεύρεση αποθήκης στην Αθήνα, καθώς σύμφωνα με το νόμο οι αποθήκες στην πόλη απαγορεύονται. Αντ' αυτού έπρεπε να βρεθεί ένα κατάστημα με βιτρίνα και να καλυφθούν τα παράθυρα και οι τζαμαρίες.
Έγκριση εξαγωγής στις ΗΠΑ σε μια μέρα!
Μετά από 10 μήνες πάλης με το «τέρας» της γραφειοκρατίας, και έναν πραγματικό αγώνα συλλογής αμέτρητων εγγράφων μεταξύ των οποίων και εξετάσεις ακτίνων -Χ, τελικά τα κατάφερε.
Την ίδια ώρα που οι αρχές στην Ελλάδα απλά ταλαιπωρούσαν τον 36χρονο επιχειρηματία και τους συνεργάτες του, ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ του έδωσε έγκριση για την εξαγωγή των προϊόντων του στην Αμερική, απευθείας από το διαδίκτυο σε 24 ώρες!
Είναι γεγονός πως μόνο εύκολη δεν είναι μια επιχειρηματική κίνηση στην Ελλάδα, καθώς παρά το κλείσιμο 68.000 μικρομεσαίων επιχειρήσεων το περασμένο έτος και τη συνακόλουθη εξαφάνιση 135.000 θέσεων εργασίας, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Mc Kinsey & Company «οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα υποφέρουν χρόνια από δυσμενείς συνθήκες».
Στην ίδια έρευνα βέβαια αναφερόταν πως η Ελλάδα είναι τρίτη μεγαλύτερη παραγωγός ελαιολάδου στον κόσμο αλλά το 60% της παραγωγής της εξάγεται χύμα στην Ιταλία. Αυτό επιτρέπει στη γείτονα χώρα να κερδίσει ένα επιπλέον 50% ως πριμ επί της τελικής τιμής του προϊόντος.
Η περίπτωση του κυρίου Αντωνόπουλου όμως αποτελεί πλέον μια νότα αισιοδοξίας, και η ιστορία του για το τι χρειάστηκε ώστε να ξεκινήσει το OliveShop.com να λειτουργεί μπορεί να αποτελέσει ένα παράδειγμα μίμησης από φερέλπιδες επιχειρηματίες που θα ήθελαν να δημιουργήσουν τη δική τους διαδικτυακή επιχείρηση.
Ο 36χρονος νυν επιχειρηματίας, και επικεφαλής ψηφιακής καινοτομίας της Atcom. Α.Ε , μιας εταιρείας λογισμικού για διαχείριση περιεχομένου στη διαφήμιση και τις μηχανές αναζήτησης σε ιστοσελίδες και φορητές συσκευές πιστεύει πως η τεχνολογία και το διαδίκτυο μπορεί να είναι «μια πύλη από τη μιζέρια στην επιτυχία».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου