«Κλειστά χαρτιά» για τον χρόνο παράδοσης στην κυκλοφορία της παράκαμψης Αμφιλοχίας κρατά η Νέα Οδός ΑΕ, που δεν επιβεβαιώνει δημοσιεύματα για παράδοση του κομβικού αυτού τμήματος της Ιόνιας Οδού το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου.



Η πρόοδος των εργασιών γεννά αισιοδοξία, όπως αναφέρει το agon.gr, καθώς έχει ολοκληρωθεί η περίφραξη, ο φωτισμός και οι διαβάσεις, ενώ ολοκληρώνεται η σήμανση στα 25 περίπου χιλιόμετρα του τμήματος, με τις εργασίες πλέον να έχουν επικεντρωθεί στον κόμβο της Αμφιλοχίας.

Η βασική εκκρεμότητα αφορά την εξέλιξη των εργασιών στο σημείο της καθίζησης , λίγο πριν τον ανισόπεδο κόμβο. Στο σημείο αυτό και σε έκταση 6.000 τ.μ. αφαιρέθηκαν μπάζα και τοποθετήθηκε φελιζόλ με σκοπό την αφαίρεση φορτίου 11.500 τόνων.

Με την ολοκλήρωση του τμήματος Κουβαράς - Αμφιλοχία, μήκους 25 χιλιομέτρων, το οποίο είναι η φυσική συνέχεια της παράκαμψης Αγρινίου, θα λειτουργήσει συνολικά αυτοκινητόδρομος 60 χιλιομέτρων. Μέχρι το τέλος φθινοπώρου εκτιμάται πως θα έχει ολοκληρωθεί το τμήμα από την έξοδο της Σήραγγας Κλόκοβας (κοντά στη Γαβρολίμνη) μέχρι και την παράκαμψη Αγρινίου συνολικού μήκους 30 χιλιομέτρων. Αυτό το τμήμα μαζί με τα δύο παραπάνω τμήματα θα δημιουργήσουν ένα συνεχόμενο τμήμα 90 χιλιομέτρων που θα εκτείνεται από την έξοδο Κλόκοβας μέχρι το τέλος της παράκαμψης Αμφιλοχίας.

Στο τέλος του έτους θα ολοκληρωθεί το τμήμα Φιλιππιάδα - Πέρδικα μήκους 30 χιλιομέτρων που μαζί με την ήδη λειτουργούσα παράκαμψη Αγρινίου μήκους 17 χλμ. θα δημιουργήσουν συνεχόμενο αυτοκινητόδρομο 47 χιλιομέτρων. Στόχος είναι στο τέλος Μαρτίου 2017 να λειτουργήσει όλος ο αυτοκινητόδρομος εκτός από μερικά χιλιόμετρα στα οποία εξακολουθούν να υπάρχουν προβλήματα και θα λειτουργήσουν τον Αύγουστο 2017.