Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Η πιο καυτή αθλήτρια του Ολυμπιακού Χωριού.













Η εντυπωσιακή Λέριν Φράνκο έχει πλήρη αυτογνωσία. Τόσο για τα εξωτερικά της προσόντα όσα και για τα αθλητικά της. Αυτό επιβεβαίωσε με δηλώσεις της καθώς παραδέχθηκε πως πιο πιθανό είναι να διατηρήσει τον τίτλο της ως η πιο καυτή αθλήτρια των....


Ολυμπιακών Αγώνων παρά να κατακτήσει κάποιο μετάλλιο στο Λονδίνο. Σύμφωνα με το yahoo η 30χρονη ακοντίστρια ήταν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου η υπ' αριθμόν 2 αθλήτρια στη μηχανή αναζήτησής του μετά τον Μάικλ Φελπς. Φυσικά όχι για τις επιδόσεις της καθώς το 2008 κατέλαβε την 51η θέση. «Η κατάσταση μου διαφέρει από των υπολοίπων αθλητών, αφού κατά βάση δεν είμαι αθλήτρια. Για να είμαι ειλικρινής η καριέρα μου έχει να κάνει με τον χώρο των media. Αν ο κόσμος ανοίξει ένα περιοδικό θα με δει εκεί. Επίσης ασχολούμαι με το μόντελινγκ. Είναι κολακευτικό το ότι ο κόσμος με θεωρεί εμφανίσιμη», σχολίασε η ίδια..

Όσο για τις βλέψεις της στο Λονδίνο; «Δεν περιμένω μετάλλιο. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και υπάρχουν καλύτερες αθλήτριες από εμένα. Όμως το έχω πάρει σοβαρά και θα κάνω το καλύτερο που μπορώ. Για μένα ανταμοιβή είναι η παρουσία μου στο Λονδίνο. Το να βρίσκομαι στους Ολυμπιακούς Αγώνες για εμένα είναι σαν μετάλλιο».

Η Παραγουανή, που το 2006 τερμάτισε δεύτερη σε διαγωνισμό ομορφιάς στη χώρα της, διατηρούσε δεσμό με τον τενίστα, Νο 2 της παγκόσμιας κατάταξης, Νόβακ Τζόκοβιτς.





www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: