ΑΚΤΙΟ
ΑΜΒΡΑΚΙΑ: Δυστυχισμένη
Αιτωλοακαρνανία -10 Χρόνια το δικό μας
Γεφύρι της Άρτας!
-ΟΡΑΤΟΤΗΣ
ΜΗΔΕΝ στον αυτοκινητοδρόμο
ΑΚΤΙΟ-ΑΜΒΡΑΚΙΑ!
-Έγινε
Δεκτή η προσφυγή της GD Infrastrutture!
-Ζητείται
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ για να ξεμπλοκάρει
ο δρόμος!
Γράφει
ο: ΝΩΝΤΑΣ
ΝΙΚΑΚΗΣ,
τ. Λυκειάρχης, Βόνιτσα
Αναστάτωση
στη Δυτική Ελλάδα προκλήθηκε μόλις
μαθεύτηκε ότι η προσφυγή της GD
Infrastrutture στην ΑΕΠΠ ενάντια στην ακύρωση
του διαγωνισμού έγινε δεκτή. Αναμένοντας
το σκεπτικό της απόφασης και της
αντίδρασης του υπουργείου Υποδομών
αυτό σημαίνει ότι μπορεί να πάμε ξανά
στο περιβάλλον του αρχικού διαγωνισμού.
Ο
οδικός άξονας έχει «παγώσει» και
η Πολιτική λύση φαντάζει ως η μόνη λύση
προκειμένου να διασωθεί το έργο. Εδώ
και τώρα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών
Κώστας Καραμανλή να λάβει πολιτική
απόφαση για
να ξεπεραστεί η προσφυγή και να
μην υπάρξουν
άλλες καθυστερήσεις στο
πολύπαθο έργο της κατασκευής του
αυτοκινητόδρομου.
Ας
βρεθεί τρόπος συνεννόησης να σταματήσουν
τα δικαστήρια που
είναι χρονοβόρες διαδικασίες που
πλήττουν το έργο δημοσίου συμφέροντος
υψίστης σημασίας. Ας θυμηθούμε τον σοφό
λαό μας: «ο
χειρότερος συμβιβασμός είναι προτιμότερος
από την καλύτερη δικαστική απόφαση».....
.............................................
ΔΕΙΤΕ
ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
ΑΠΟ https://ypodomes.com/
Δεκτή
η προσφυγή της GD Infrastrutture στην ΑΕΠΠ για
το Άκτιο-Αμβρακία
Ανατροπών
συνέχεια στο
μεγάλο έργο ολοκλήρωσης του αυτοκινητόδρομου
Ακτίο-Αμβρακία. Σύμφωνα με ασφαλείς
πληροφορίες του ypodomes.com η προσφυγή της
GD Infrastrutture στην ΑΕΠΠ ενάντια στην ακύρωση
του διαγωνισμού έγινε δεκτή..........
Αναμένοντας
το σκεπτικό της απόφασης και της
αντίδρασης του υπουργείου Υποδομών
αυτό σημαίνει ότι μπορεί να πάμε ξανά
στο περιβάλλον του αρχικού διαγωνισμού.
Να
θυμίσουμε ότι στις αρχές του έτους το
υπουργείο ΥΠΟΜΕ είχε αποφασίσει την
ματαίωση του διαγωνισμού λόγω μη
ανανέωσης των προσφορών, πράγμα που
οδήγησε την GD Infrastrutture να κινηθεί με
προσφυγή στην ΑΕΠΠ.
ΔΕΚΑ
ΧΡΟΝΙΑ-15 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ
Σίγουρα
πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά
«αιώνια έργα» της χώρας.
Στις 16
Μαρτίου 2020 θα κλείσουν 10 χρόνια από τις
υπογραφές των 4 εργολαβιών (είχε
σαλαμοποιηθεί όπως ο άξονας Πάτρα-Πύργος) που
υπόσχονταν ότι τρία χρόνια αργότερα θα
είχε ολοκληρωθεί ο άξονας
των 48,5χλμ.
Αντί
για αυτό, στην
δέκατη επέτειο, έχουμε
σε λειτουργία, μόλις
15χλμ στο δυτικό άκρο του άξονα και ένα
διαγωνισμό σε αναμονή. Θα
χρειαστεί δε να περιμένουμε κατ`ελάχιστο
μέχρι το τέλος
του 2023 για να δούμε πλήρως ολοκληρωμένο
τον άξονα ακολουθώντας οποιοδήποτε
σενάριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου