Ίσως έχετε
ακούσει για το ΣΠΕΜ. Το Στρατηγικό Πλαίσιο Επενδύσεων Μεταφορών είναι ο επίσημος
οδηγός για τα έργα που θα δούμε να κατασκευάζονται στη χώρα τα επόμενα 10
χρόνια.
Μιλάμε για έργα οδικά, σιδηροδρομικά, μετρό, τραμ και
έργα σε αεροδρομία και λιμάνια, δηλαδή τα επονομαζόμενα μεταφορικά
έργα.
Σήμερα θα σας παρουσιάσουμε τα σημαντικότερα από αυτά καθώς
περιλαμβάνονται εκατοντάδες έργα με κόστος που φτάνει τα 15 δις ευρώ.
Στα
οδικά έργα ξεχωρίζει η κατασκευή νέων αξόνων με βάση την Ιόνια
Οδό.
Έχουμε τη σύνδεση με Πρέβεζα, με Λευκάδα, με Τζουμέρκα, την
επέκταση Ιωάννινα-Κακαβιά.
Έχουμε την ολοκλήρωση του Βόρειου Οδικού Άξονα
Κρήτης από Κίσσαμο μέχρι Άγιο Νικόλαο.
Άλλα σημαντικά έργα είναι το
Δράμα-Καβάλα, η σύνδεση του λιμένα Αλεξανδρούπολης με την Εγνατία, η παράκαμψη
της πόλης της Χίου, η αναβάθμιση τμημάτων στον άξονα Ηγουμενίτσα-Πρέβεζα, η νέα
είσοδος στην πόλη της Ρόδου, οι παρακάμψεις Γιαννιτσών και Χαλκηδόνας η σύνδεση
του Αεροδρομίου Μακεδονία με την Εγνατία Οδό (Εξωτερική Περιφερειακή
Θεσσαλονίκης), ο οδικός άξονας Βυτίνα-Αρχαία Ολυμπία, το οδικό έργο 2
Γεφύρια-Βρυώνη στην Κέρκυυρα κ.α
Στα σιδηροδρομικά έργα έχουμε επίσης
πολλά έργα με κυριότερα τα έργα Καλαμπάκα-Ιωάννινα-Ηγουμενίτσα και
Καλαμπάκα-Κοζάνη, Θεσσαλονίκη-Καβάλα και Καβάλα-Ξάνθη που αποτελούν όλα τμήματα
της Σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Επίσης υπάρχουν και άλλα έργα όπως η
επέκταση του Προαστιακού προς Λαύριο, η αναβάθμιση στο τμήμα Ρίο-Λιμένας Πάτρας,
η κατά τόπους αναβάθμιση του τμήματος ΣΚΑ-Οινόη και άλλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου