Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2012

Ηπειρώτης συνταξιούχος προς Πρωθυπουργό: «Αν δεν μου εξασφαλίζετε φάρμακα, τότε κάντε μου μια ευθανασία»!


Πολλά τα προβλήματα σήμερα στην πατρίδα μας, ειδικά για τους συνταξιούχους και γενικά τους «απόμαχους» της ζωής, οι οποίοι πρώτοι απ' όλους ταλαιπωρούνται από το μπάχαλο που επικρατεί στο χώρο της υγείας. Άνθρωποι που εργάστηκαν επί δεκαετίες ολόκληρες, καταβάλλοντας ανελλιπώς τις προβλεπόμενες ασφαλιστικές εισφορές στα ταμεία τους, βρίσκονται σήμερα μπροστά σ' ένα απίστευτο αδιέξοδο, όσον αφορά το αυτονόητο δικαίωμά τους στην φαρμακευτική περίθαλψη. Ελλείψεις στα νοσοκομεία, αναστολή σύμβασης των φαρμακοποιών και των γιατρών με τον ΕΟΠΥΥ, η φημολογούμενη αύξηση του ποσοστού συμμετοχής των ασφαλισμένων στα φάρμακα και η επιβολή πλαφόν στη φαρμακευτική δαπάνη, φέρνουν τους συνταξιούχους σε απόγνωση.

Με. μαύρο χιούμορ
Πώς λοιπόν αντιμετωπίζουν το θέμα οι ίδιοι οι συνταξιούχοι; Άλλοι απ' αυτούς ενδίδοντας στην απελπισία κι άλλοι με χιούμορ, έστω και. μαύρο, αφού δεν μπορούν να κάνουν κάτι διαφορετικό. Στην δεύτερη κατηγορία ανήκει συμπατριώτης μας «απόμαχος» του δημοσίου που μέσω του «Π.Λ.», με ανοιχτή επιστολή του προς τον Πρωθυπουργό, τον Υπουργό Υγείας και τον Πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ ζητά κάτι μάλλον. πρωτότυπο. Εφόσον βρεθεί κάποια στιγμή στο σημείο να αδυνατεί να προμηθευτεί τα φάρμακα που χρειάζεται, τους καλεί να τον θανατώσουν με ευθανασία (!) για να μην χάσει την αξιοπρέπειά του, εγκαταλείποντας το μάταιο αυτό κόσμο! Δηκτικά μάλιστα κλείνει την επιστολή του, προτείνοντας ότι τα έξοδα του γιατρού που θα επιμεληθεί την ευθανασία, να παρακρατηθούν από την τελευταία του σύνταξη!

Η επιστολή
Ακολουθεί η επιστολή του αναγνώστη μας που με καυστικό τρόπο θίγει τα όσα συμβαίνουν σήμερα στο χώρο της Υγείας:
«Αξιότιμοι Κύριοι,
Είμαι ένας από τις εκατοντάδες χιλιάδες συνταξιούχους που έχουν υποστεί τις αλλεπάλληλες περικοπές και φοροεπιδρομές των δύο τελευταίων ετών. Είμαι 69 ετών. Δε νιώθω εξοφλημένος και δεν είμαι έτοιμος να «αποδημήσω εις Κύριον». Αντίθετα, κυκλοφορώ αξιοπρεπώς, ανταποκρίνομαι στις προσδοκίες της οικογένειας μου, βοηθώ τα παιδιά και τα εγγόνια μου. Μετέχω και σε κοινωφελείς δράσεις και πιστεύω ότι μπορώ να ανταποκριθώ και στις απαιτήσεις δημοσίων αξιωμάτων, από του εκκλησιαστικού επιτρόπου π. χ. μέχρι και του βουλευτή, με τις ίδιες περίπου επιδόσεις ή και καλύτερες από πολλούς που κατέχουν τέτοια αξιώματα.
Για πολλά χρόνια επιβάρυνα το Ταμείο Υγείας ελάχιστα ή καθόλου. Τελευταία όμως, λόγω της φθοράς του «πανδαμάτορος» χρόνου, οι γιατροί μου γράφουν φάρμακα, πολλά φάρμακα. Για την υπέρταση, την αρτηριοσκλήρυνση, την καρδιοπροστασία και το σάκχαρο, που αντιμετωπίζεται πια και με ινσουλίνη. Όταν οι φαρμακοποιοί και οι γιατροί αναστέλλουν τη σύμβαση γονατίζω ειλικρινά, όπως και χιλιάδες άλλοι Έλληνες, για να προμηθευτώ τα φάρμακά μου και ο ΕΟΠΥΥ για μήνες τώρα δε μου επιστρέφει τα ποσά που κατέβαλα.
Οι διαρροές λένε ότι θα αυξήσετε το ποσοστό συμμετοχής στα φάρμακα σε απαγορευτικά για μας ύψη και, το χειρότερο, ότι θα καθορίσετε πλαφόν στη φαρμακευτική μας δαπάνη. Ελπίζω να μην προχωρήσετε σε τέτοια εξοντωτικά, σφαγιαστικά μέτρα.
Εάν όμως κάτι τέτοιο συμβεί, θα βρεθώ σε αδυναμία προμήθειας των φαρμάκων. Κατ' ανάγκη θα διακόψω τη φαρμακευτική αγωγή, θα συρθώ κακήν - κακώς για κάποιο διάστημα και τελικά θα τελευτήσω αναξιοπρεπώς.
Για να μη συμβεί αυτό, σας παρακαλώ να με θανατώσετε με ευθανασία! Και μη μου πείτε ότι κάτι τέτοιο δεν το επιτρέπει η νομοθεσία. Στο χέρι σας είναι να ψηφίσετε ένα νόμο που να το επιτρέπει. Όσο για τη δαπάνη αμοιβής του γιατρού, που θα την εφαρμόσει και το κόστος των φαρμάκων, σας εκχωρώ από τώρα το δικαίωμα να την παρακρατήσετε από την τελευταία μου σύνταξη. Με τον προσήκοντα σεβασμό και την υπόσχεση ότι στους ουρανούς θα πρεσβεύω για τη δική σας ευθανασία, όταν άλλοι σαν και σας θα αποφασίζουν για σας.

Σ.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: