Δευτέρα 30 Ιουλίου 2012

ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΓΑΣ:Ανεξαρτητοποίησης της δημοτικής συμβούλου Κατερίνας Ντάση.


Στις 20-7-2012 με αριθμό πρωτοκόλλου 10325, πρωτοκολλήθηκε η επιστολή παραίτησης και ανεξαρτητοποίησης της δημοτικής συμβούλου Πάργας Κατερίνας Ντάση, η οποία διετέλεσε για επτά μήνες ως πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου. Η επιστολή παραίτησης επιδόθηκε στον Δήμαρχο κ.Αθανάσιο Λιόλιο και τον Πρόεδρο του Δημ. Συμβουλίου κ.Ιωάννη Κλοτσώνη, για να κοινοποιηθεί προς τους δημοτικούς συμβούλους.Το κείμενο της παραίτησης έχει ως εξής:

Κύριε Δήμαρχε, αξιότιμοι συνάδελφοι,
μετά από πάρα πολύ σκέψη και αφού εκτίμησα όλες τις παραμέτρους μιας τέτοιας απόφασης, βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να υποβάλω την παραίτησή μου. Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν και μάλιστα από τον Δήμαρχο Πάργας με πόσο πάθος και πόσο σκληρά εργάστηκα, ώστε να λάβει τα σκήπτρα της εξουσίας για το καλό του τόπου μας. Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί πως έκανα τα πάντα για να βοηθήσω μέχρι και σήμερα στην καλή λειτουργία του Δήμου με σεβασμό προς τους θεσμικά ιθύνοντες, Δήμαρχο και Αντιδημάρχους. Οι πράξεις μου και η συλλογική μου συνείδηση αποτελούν τα αποδεικτικά στοιχεία και προκαλώ όποιον από τους εκλεκτούς συναδέλφους να έχουν δει να πράττω διαφορετικά από αυτά που καταθέτω σήμερα.
Μετά από δύο χρόνια διοίκησης του Δήμου μας και νιώθοντας εξαιρετικά απογοητευμένη, βρίσκω τη δύναμη να υψώσω το πολιτικό ανάστημα σε αυτό που έχει διαμορφωθεί και είναι η κάκιστη εικόνα της Δημοτικής Αρχής στα μάτια των συμπολιτών μας. Δηλώνω με πλήρη ειλικρίνεια, πως οι λόγοι που με οδήγησαν στην παραίτηση είναι πολλοί και έδρασαν προσθετικά, ώστε να καταλήξω σήμερα στην απόφαση αυτή. Οι κυριότεροι όμως είναι οι παρακάτω λόγοι:

Το προεκλογικό πρόγραμμα για το οποίο δεσμευτήκαμε απέναντι στους πολίτες μας ήταν επικεντρωμένο σε καθαρές αξίες διαχρονικού χαρακτήρα και πνεύματος, με σύνθημα την καθαρότητα, την εντιμότητα, την διαφάνεια και την αξιοκρατία. Κοντά στον πολίτη χέρι- χέρι να χτίσουμε μια κοινωνία ισονομίας και ισοπολιτείας, όπου η δικαιοσύνη θα επικρατεί σε όλους ανεξαιρέτως. Παρόλες αυτές τις γεμάτες με λόγια όμορφα και σαγηνευτικά προεκλογικές δεσμεύσεις που υποδηλώνουν τη μεγάλη ευθύνη που θα αναλαμβάναμε για να καθιερώσουμε εμείς οι δήθεν μεγάλοι οραματιστές, που τόσοι και τόσοι άλλοι προγενέστεροι και ιδεολόγοι στον χώρο της πολιτικής με πιο στιβαρή ιδεολογία από εμάς δεν το κατάφεραν, ώστε να χτίσουν μια ευνομούμενη κοινωνία και ιδανική πολιτεία ( εξάλλου χιλιάδες αγωνιστές έχουν δώσει τη ζωή τους και δεν το κατάφεραν στην ιστορία της ανθρωπότητας) παρακολουθώ ότι θυσιάζονται στον βωμό μιας στείρας οικονομικής πολιτικής της παρούσας δημοτικής αρχής και μικροπολιτικών συμφερόντων

Αποτέλεσμα αυτών είναι η απομάκρυνσή μας από τους συμπολίτες μας που αγκομαχούν καθημερινά και εξοργίζονται για την έλλειψη κατανόησης από την Δημοτικής τους Αρχή, την οποία στήριξαν με πάθος και ανιδιοτέλεια, γιατί ζητούσαν καθαρές λύσεις και τους άρχοντες του τόπου κοντά τους με σύνεση, λογική και συνεργασία για την αντιμετώπιση των προβλημάτων τους. Η αυτοδιοίκηση είναι ανθρωποκεντρική και εμείς απομακρυνθήκαμε από την ανθρώπινη αξία και αξιοπρέπεια, κάτι που δεν είναι ευτελές αλλά το πολυτιμότερο. Αυτή την απομάκρυνση και την πλήρη απόκλιση από τις προεκλογικές θέσεις και εξαγγελίες αλλά και από τον άνθρωπο παργινό και φαναρίσιο πολίτη, δεν την επικροτώ. Δεν γίνομαι τυφλός και βουβός αποδέκτης. Ο χαρακτήρας μου και η αξιοπρέπειά μου δεν μου επιτρέπουν τέτοιου είδους συμπεριφορές, τις οποίες ποτέ δεν άσκησα στην μέχρι τώρα ζωή μου και δεν τις αποδέχομαι. Κύριε Δήμαρχε δεν μου ταιριάζει να παίζω το ρόλο της γλάστρας, γι' αυτό και σας διευκολύνω με την παραίτησή μου. Την αυτοδιοίκηση την είδα ως τόπο συζήτησης και πολιτικής παραγωγής, γι' αυτό και ασχολήθηκα. Και σε αυτό με μυήσατε εσείς, κύριε Δήμαρχε, ως δάσκαλός μου, που στήσαμε μαζί την παράταξη, η οποία τιμήθηκε από τον κόσμο. Και εδώ ισχύει το αρχαίο ρητό: « Δάσκαλε που δίδασκες..».
Λυπάμαι πολύ, ζητώ συγγνώμη από τους συμπολίτες μου που πίστεψαν το πρόγραμμά μας, το οποίο έστησα κι εγώ, καθώς ανήκω στα πρώτα λίγα ιδρυτικά στελέχη της παράταξης: «ΌΡΑΜΑ ΕΝΕΡΓΏΝ ΠΟΛΙΤΏΝ».

Ο δεύτερος λόγος είναι η έλλειψη στοιχειώδους σεβασμού προς το πρόσωπό μου από μέρους του Δημάρχου, του συναγωνιστή και αλλοτινού φίλου Θανάση Λιόλιου. Κάποιες αξίες όμως δεν διαπραγματεύονται και δεν θυσιάζονται, όπως είναι η Ανθρώπινη Αξιοπρέπεια και η Οικογένεια
.Λαμβάνοντας υπόψη τις ευθύνες που μου αναλογούν, τους πολίτες τους οποίους με τίμησαν, για να είμαι παρούσα και δυνατή στα δημοτικά συμβούλια με καθαρές προτάσεις και λύσεις για τα προβλήματα του τόπου μας δηλώνω κατηγορηματικά πως ό,τι θα συμβάλλει στην ανάπτυξη και στην πρόοδο του Δήμου και θα είναι καλό για το κοινωνικό σύνολο, θα το στηρίξω χωρίς να κάνω καμία αντιπολιτευτική κριτική ανούσια, για εντυπωσιασμούς και προβολή. Καμία απολύτως σκοπιμότητα δεν υποκρύπτει η σημερινή αυτή επιστολή, είναι πέρα για πέρα ειλικρινής και σαφής. Διότι κάθε φορά που μπαίνω στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, τούτο θυμάμαι: πως η θέση αυτή δεν είναι μόνιμη. Συγκρίνεται, κρίνεται και αξιολογείται. Και επειδή έχω μάθει να μιλώ με πολιτικούς όρους, ο χρόνος θα το δείξει και θα με κρίνετε όλοι σας και κυρίως οι πολίτες του Δήμου Πάργας, εάν έπραξα σωστά και προέβην σε παραίτηση.

 'Οπως θα κριθεί και το έργο και η συμπεριφορά της σημερινής Διοίκησης. Ένα είναι βέβαιο, πως η συνείδησή μου και η ιδεολογία μου δεν ταυτίζονται πλέον με τον τρόπο προσέγγισης και μελέτης των διαφόρων σοβαρών θεμάτων, όπως και επίλυσης προβλημάτων, με εκείνον της Δημοτικής Αρχής.Σήμερα ενώπιον του σώματος, δηλώνω ότι αποχωρώ και από την παράταξη της συμπολίτευσης και παραμένω στο δημοτικό συμβούλιο ως ανεξάρτητη δημοτική σύμβουλος. Θέλω να ευχαριστήσω τους δημοτικούς συμβούλους της συμπολίτευσης που με στήριξαν στην έως τώρα κοινή μας πορεία. Εύχομαι η δική μου παραίτηση να προβληματίσει την παράταξη συμπολίτευσης και να αποτελέσει σημείο επανεκκίνησης για την επαναφορά της σημερινής διοίκησης στις προεκλογικές της δεσμεύσεις. Ίσως έτσι ανασχεθεί ο πολιτικός και διοικητικός κατήφορος της Δημοτικής Αρχής. Ποτέ δεν είναι αργά.

Με τιμή
Η δημοτικής σύμβουλος
Κατερίνα Ντάση
(Διευθύντρια 9ου Δημ. Σχολείου Άρτας)

http://www.epirusgate.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: