Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023

Κράτος μπαταχτσής. Γράφει ( επώνυμα) αγανακτισμένος συνταξιούχος

 Γράφει ο Γιώργος Γιαννάκης

 Αγαπητοί φίλοι τώρα που σας γράφω έχω κάτι νεύρα σαν τσιατάλια όπως λένε και στα χωριά μας, κοινώς τα έχω πάρει στο κρανίο. Είμαι και εγώ ένας από τις εννιακόσιες πενήντα χιλιάδες αδικημένους που δεν πήρα ευρώ αύξηση - αλλά ξέχασα πήρα εννιά ευρώ από την αλληλεγγύη- δυστυχώς πιάστηκα κορόιδο, γιατί αφού τα ακούμπαγα χοντρά και το κράτος μου έλεγε κάνε αυτό το πρόγραμμα, η ασφάλιση είναι κουμπαράς όσα πιο πολλά βάλλεις τόσα πιο πολλά θα πάρεις.  

Και κατάντησα να παίρνω όσα παίρνουν οι άλλοι συνάδελφοι που πλήρωναν τα μισά και καλά κάναν, έγινα αιμοδότης, Όταν μπήκαμε στά μνημόνια μας κόψανε τα μισά με τα δώρα και έρχεται αυτή την προσωπική διαφορά, ποτέ δεν την κατάλαβα. Δηλαδή με τιμωρείς που έδινα τον ιδρώτα μου και τι κίνητρα δίνεις που αν ήταν κανένας να βάλει κανά ευρώ παραπάνω τώρα πάπαλα, όταν πήγαινα να πληρώσω έλεγε ο ταμίας με δόση ειρωνείας κύριέ μου αυτό το μπουγιουρντί που πληρώνετε ελπίζεται ότι θα το πάρετε; Ασφαλώς, κράτος είναι δεν είναι μπαταξής [τώρα μουτζώνω τον εαυτό που άμα το εδινα και επένδυα σε μια σοβαρή ασφαλιστική εταιρία θα μου κάναν και κωλοτούμπες και θα έπαιρνα και ένα κάρο λεφτά 

Αλλά τι περιμένεις κάτι φωστήρες που κάναν το ασφαλιστικό σκέφτηκαν: καλά κι εμείς πως θα πάρουμε σύνταξη!! Τα πράγματα είναι απλά, θα πέρνουμε αυτά που καταθέτουν οι εργαζόμενοι και έτσι η κατάσταση θα διαιωνίζεται, δηλαδή εγώ δεν παίρνω από τον δικό μου κουμπαρά αλλά από τους τωρινούς εργαζόμενους. 

Όλοι εμείς οι παλιοί θυμόμαστε κάτι παγωμένες πιστώσεις που πέρναν οι ημέτεροι κάτι ενισχύσεις στο κράτος μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και ήρθε και το χρηματιστήριο που τίναξε τα ταμεία στον αέρα. Δεν ξέρω αν μπορούμε να κάνουμε κάτι ισως με κάποιο δικαστήριο, αλλιώς ας το πιούμε το ζουμί μας!! Και κάτι τελευταίο, μπορεί οι συντάξεις νά κάναν και τρια χρόνια, πήρε κανένας κανα τόκο, όχι το ξέρετε άμα χρωστάς στα ταμεία ανεβαίνουν μέχρι εκατόν είκοσι τοις εκατό και αν καθυστερήσεις πληρωμές στο ΤΕΒΕ σε περνάνε τακτική δικάσιμο. Στις ευρωπαϊκές χώρες αν κάποιος αποτύχει και κλείσει την επιχείρησή του του επιστρέφουν τα λεφτά που είχε καταθέσει.     Αλλά είπαμε το κράτος της κομπίνας δυστυχώς δεν αλλάζει με τίποτα!  



Γιώργος Γιαννάκης

Απόδημος Κραψίτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: