Κυριακή 26 Ιουλίου 2015

Υβόννη Ντόστα. Η Πρεβεζάνα που κατακτά την Hermes


Η Υβόννη Ντόστα, είναι ένα κορίτσι που ήρθε από την Πρέβεζα (Θέμελο Πρεβέζης) στην Αθήνα για να σπουδάσει σχέδιο μόδας και στην πορεία βρέθηκε να κάνει πασαρέλα για διάσημους οίκους μόδας όπως ο Hermes, o Giza και ο Gianfranco Ferre, ενώ σύντομα θα παρουσιάσει τη δική της συλλογή beachwear.

Το τελευταίο της επίτευγμα είναι ένα νέο 3ετές συμβόλαιο με την Hermes.


«Οι φωτογραφήσεις δεν ήταν ποτέ το δυνατό μου σημείο. Από την πρώτη στιγμή απολάμβανα το περπάτημα στην πασαρέλα, γι' αυτό και είχα βάλει στοίχημα με τον εαυτό μου σε αυτό το live τετ-α-τετ με τον κόσμο να είμαι η καλύτερη. Προπόνησα τον εαυτό μου και με τον καιρό τα κατάφερα. Με συναρπάζει το να αναδεικνύεις τα ρούχα με αυτό το μοναδικό τρόπο» δήλωσε η Υβόννη στο "thema people".

«Η συνεργασία με μεγάλους οίκους είναι μεγάλη εμπειρία. Ο επαγγελματισμός των ξένων μόνο ως θείο δώρο μπορεί να εκληφθεί. Είμαι τυχερή γιατί αν και καινούργια στο χώρο γαλουχήθηκα από κορυφαίους οίκους της Ευρώπης» λέει και συνεχίζει: «Ίσως να αποτελέσω και τη μοναδική περίπτωση όπου θα είμαι η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας των ρούχων που σχεδιάζω η ίδια. Είναι αυτό το κλασικό που λέμε οι Έλληνες «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει».





yvonni3aa21yvonni4















































www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: