Κυριακή 31 Μαρτίου 2019

Χριστόφορος Ευθυμίου. Υποψήφιος για το Δ.Σ. της Πανηπειρωτκής στις εκλογές της 11 Απριλίου

















Ηπειρώτισσες- Ηπειρώτες, συνυποψήφιοι και αντιπρόσωποι της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλαδας.
Στις εκλογές που θα πραγματοποιηθούν την 11η Απριλίου 2022 έχω την τιμή να είμαι υποψήφιος για το ΔΣ της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδας με τον Συνδυασμό "Ενότητα για την Ήπειρο", Νομός Πρέβεζας.
Το 2019 με είχατε εκλέξει στο Δ.Σ., αλλά λόγω covid -19 δεν προλάβαμε να λειτουργήσουμε όπως θέλαμε ούτε για  έναν χρόνο. Αν πιστεύετε ότι αξίζω και μπορώ να προσφέρω, ζητώ την στήριξή σας. Άλλωστε τα τελευταία 14 χρόνια είμαι πάντα στους αποδημικούς Συλλόγους και την Πανηπειρωτική, χωρίς να ήμουν εκλεγμένος. και μέσα από το blog ROMIANEWS που διατηρώ προβάλω όλες σχεδόν τις εκδηλώσεις τους.

Σας υπόσχομαι ότι ΔΕΝ θα σας φτιάξω γεφύρια, γιατί η Ήπειρος έχει πλήθος όμορφων πέτρινων γιοφυρών. Θα είμαι συμπαραστάτης στον αγώνα για την συντήρηση και διατήρησή τους 

Ποτάμια ΔΕΝ θα σας φτιάξω γιατί έχουμε πολλά. Πρέπει να παλέψουμε όμως ενάντια στα μεγάλα συμφέροντα που θέλουν να κατασκευάσουν υδροηλεκτρικά φράγματα και να αλλοιώσουν τις κοίτες των ποταμών αλλά και να καταστρέψουν το φυσικό περιβάλλον.

Ούτε παιδιά θα σας κάνω γιατί μετά βίας μεγαλώνω δύο δικά μου. Θα με βρείτε όμως αρωγό στην προσπάθεια που πρέπει να κάνουμε όλοι μας για να μεγαλώσει η αγάπη και η νοσταλγία των παιδιών μας για την ιδιαίτερη πατρίδα μας την Ήπειρο.

Ψηφίστε με για να μου δώσετε ένα αντικείμενο να ασχολούμαι, τώρα που βγαίνω στη σύνταξη

Δεν πεισμώνω εύκολα αλλά  ειλικρινά θα με πειράξει εάν δεν με ψηφίσετε!!!!!!!

Πάντως είτε εκλεγώ είτε όχι, πάλι Ηπειρώτης θα είμαι... και πάλι κοντά στους Ηπειρώτικους Συλλόγους  θα  βρίσκομαι.

Σας ευχαριστώ που θα με στηρίξετε, το νοιώθω!!!, το διαισθάνομαι!!!


Χριστόφορος Ευθυμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια: