Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Μαρία Καραντζοπούλου: Η Πρεβεζάνα αθλήτρια βόλεϊ του Πανελληνίου Γ.Σ.


Η φέρελπις αθλήτρια βόλεϊ του ιστορικού Πανελληνίου ΓΣ, Μαρία Καρατζοπούλου, αποκαλύπτεται στο SportsOnAir.gr!
-Μαρία, πόσων χρονών ξεκίνησες το βόλεϊ;
Άρχισα να ασχολούμαι με το βόλεϊ στην πρώτη τάξη γυμνασίου σε ηλικία 13 χρονών.

10009525 10202005631084920 2139744184 n

-Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με αυτό το άθλημα;
Για να είμαι ειλικρινής το πρώτο άθλημα που μου κέντρισε το ενδιαφέρον ήταν το καράτε. Αργότερα αποφάσισα να ασχοληθώ με το βόλεϊ  λόγω της αδερφής μου Βάσιας. Αρχικά πήγαινα σε αγώνες της, για να την παρακολουθήσω, αργότερα μπήκα στο αγωνιστικό τμήμα του Πανελλήνιου όπου αγωνίζομαι έως σήμερα.
-Πώς είναι γενικά οι σχέσεις των αθλητών-τριών στις προπονήσεις και στους αγώνες σε μικρή ηλικία;
Αυτό δεν μπορώ να σου το απαντήσω με απόλυτη σιγουριά διότι ακόμα θεωρούμε μικρή. Μπορεί να 
αγωνίζομαι σε γυναικείο επίπεδο αλλά οι διαφορές ηλικίας με τις συμπαίκτριες μου, είναι ελάχιστα χρόνια. Παρ' όλα αυτά, πιστεύω πως όσο περισσότερα χρόνια ασχολειται  ένας αθλητής-τρια με το άθλημα του, τόσο περισσότερο δένεται με αυτό.
k2
-Ποια είναι τα όνειρά σου και οι φιλοδοξίες σου όσον αφορά το βόλεϊ;
Όνειρα και φιλοδοξίες στην Ελλάδα δεν ξερώ αν μπορώ να έχω, σίγουρα όμως κάθε χρόνο ανάλογα με τα δεδομένα και τις δυνατότητες μπαίνουν και οι στόχοι.
-Θέλεις να σπουδάσεις κάτι; Με τι θέλεις να ασχοληθείς σε επαγγελματικό επίπεδο; (εκτός βόλεϊ)
Το επάγγελμα που θα ήθελα να ακολουθήσω είναι βοηθός μικροβιολόγου διότι πιστεύω πως ο τομέας της υγειάς δεν θα περάσει ποτέ κρίση όπως άλλα επαγγέλματα. 
10002591 10202005608924366 1834127080 n

-Τον ελεύθερό σου χρόνο πώς τον περνάς;
Αν και ο ελεύθερος μου χρόνος είναι ελάχιστος, φροντίζω να τον περνάω με ανθρώπους που αγαπώ.
-Τα καλοκαίρια, που οι μαθητικές και αγωνιστικές σου υποχρεώσεις σταματούν, τι σου αρέσει να κάνεις;
Τα καλοκαίρια  προτιμώ να περνάω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ στην παραλία. 

1964367 10202005657125571 1494739817 n

 -Ποιος είναι ο αγαπημένος σου προορισμός στην Ελλάδα;
Ο αγαπημένος μου προορισμός στην Ελλάδα είναι η Πρέβεζα, όπου είναι η καταγωγή μου.
-Το σχολείο συμβαδίζει με τον αθλητισμό;
Αν υπάρχει θέληση όλα μπορείς να τα κάνεις. Ίσως αυτή να είναι η πιο απαιτητική χρονιά μέχρι στιγμής αλλά προσπαθώ για το καλύτερο.

k4

-Τι σημαίνει για εσένα το βόλεϊ;Το βόλεϊ για εμένα είναι τρόπος ζωής. Ο αθλητισμός σε επηρεάζει πολύ συχνά και στην προσωπική σου ζωή διότι σου έχει μάθει να αγωνίζεσαι, να είσαι πειθαρχημένος, να διεκδικείς, να μάχεσαι για να κερδίσεις αυτό που θέλεις και όταν το καταφέρεις νιώθεις απόλυτη ολοκλήρωση.

1957335 10202005609004368 1757785047 n

-Αν ένας δικός σου άνθρωπος (γονείς  ή σχέση σου), σου ζητούσε να σταματήσεις το βόλεϊ για να ασχοληθείς με την προσωπική σου ζωή, προκειμένου αυτή να μην επηρεαστεί θα το έκανες;
Ο άνθρωπος που θα μου το ζητούσε αυτό, σίγουρα δεν θα σέβονταν πρώτα από όλα εμένα και μετά τις επιλογές μου. Ποτέ δεν θα άφηνα το βόλεϊ παρά μόνο αν ήταν δική μου επιλογή.

k3

-Μαρία δεδομένου ότι είσαι μια νέα και όμορφη κοπέλα, αν σου δινόταν η ευκαιρία να ασχοληθείς με 
κάτι από τον χώρο της τέχνης ή του θεάματος θα το έκανες; Αν ναι τι θα ήταν αυτό; Πες μας κάτι παραπάνω.
Θα προτιμούσα να έχω την ζωή που έχω τώρα και είμαι πολύ ευχαριστημένη, παρά να ακολουθήσω κάτι που 
ίσως το μετανιώσω στο μέλλον. Εξάλλου είμαι της άποψης πως οποίος θέλει τα πολλά χάνει και τα λίγα.

10000182 10202005609684385 480854985 n

Μαρία θέλουμε να σε ευχαριστήσουμε για την συνέντευξη που μας παραχώρησες και ευχόμαστε να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου!


του Σταμάτη Μοσχάκη
www.SportsOnAir.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: