Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Η Ελλάδα δεν πουλιέται.



Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Κωστής

Μουσουρούλης, σε ομιλία του στη Ναυτιλιακή Λέσχη του Πειραιά, οι

τροϊκανοί ζήτησαν την εκκένωση των ελληνικών νησιών που έχουν έως 150

κατοίκους, γιατί επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό.

Όπως τόνισε χαρακτηριστικά «σε συνάντηση που είχα με εκπροσώπους της
τρόικας ως υπουργός μου ζήτησαν να εκκενώσουμε τα ελληνικά νησιά που
έχουν μέχρι 150 κατοίκους γιατί επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό» είπε ο
υπουργός: «Τους απάντησα άμεσα ότι δεν είστε καλά. Δεν το
διαπραγματευόμαστε».


Θέλουν να αδειάσουν τα νησιά, για να τα πουλήσουν;

Κι εγώ ο άξεστος Τζουμερκιώτης απαντώ με τα λόγια του Μακρυ-γιάννη:

«Τότε, εκεί που καθόμουν εις το περιβόλι μου και έτρωγα ψωμί, πονώντας

από τις πληγές, όπου έλαβα εις τον αγώνα και περισσότερο πονώντας δια
τις μέσα πληγές όπου δέχομαι δια τα σημερινά δεινά της Πατρίδος, ήλθαν
δύο επιτήδειοι, άνθρωποι των γραμμάτων, μισομαθείς και άθρησκοι, και
μου ξηγώνται έτσι: «Πουλάς Ελλάδα, Μακρυγιάννη». Εγώ, στην άθλιαν
κατάστασίν μου, τους λέγω: «Αδελφοί, με αδικείτε. Ελλάδα δεν πουλάω,
νοικοκυραίγοι μου. Τέτοιον αγαθόν πολυτίμητον δεν έχω εις την
πραμάτειαν μου. Μα και να τόʼ χα, δεν τόʼ δινα κανενός. Κιʼ αν
πουλιέται Ελλάδα, δεν αγοράζεται σήμερις, διότι κάνατε τον κόσμον
εσείς λογιώτατοι, να μην θέλει να αγοράσει κάτι τέτοιο».

Καλά, όλοι έχουν επιδερμίδα από καλώδιο; Δεν κοκκινίζει κανείς;


Από τα ορεινά και αδούλωτα Τζουμέρκα

Μετά Τιμής

Αγναντίτης - Τζουμερκιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: