Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

Καλή επιτυχία Λευκοθέα Ντόβα


Συζητώντας πριν λίγες ημέρες με την καλή φίλη και υποψήφια βουλευτή του ΚΙΝΑΛ στην Αιτωλοακαρνανία Νίκη Φούντα, μου ανέφερε ότι ο σύζυγός της Βλάσης Ντόκας εργάζεται στο τηλεοπτικό κανάλι itv. Βρέθηκα στο χωριό μου στην Ήπειρο και θέλοντας να δώ τον Βλάση Ντόκα στο τοπικό κανάλι της Ηπείρου, έπεσα στη συζήτηση που είχε με τη Λευκοθέα Ντόβα, υποψήφια δημοτική σύμβουλο στο Δήμο Ιωαννιτών. Από περιέργεια λόγω του επώνυμου ανακάλυψα ότι η Λευκοθέα είναι η κόρη του καλού φίλου και έγκριτου δημοσιογράφου Στέφανου Ντόβα. 
Αν η Λευκοθέα έχει κληρονομήσει λίγο από το DNA του πατέρα της , τυχεροί οι πολίτες της πόλεως των Ιωαννίνων που θα έχουν εύκολο έργο στην επιλογή του υποψήφιου που θα στηρίξουν.
Φίλε Στέφανε είμαστε στην ίδια θέση ως γονείς γιατί και ο γιός μου επέλεξε να ασχοληθεί με τα κοινά και σε νοιώθω. Καλή επιτυχία στην κόρη σου και ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από την Ηπειρωτική αποδημία για όσα έκανες και κάνεις για τους εκτός της Ηπείρου πατριώτες.
Πατριώτες Ηπειρώτες, δώστε ευκαιρία στους νέους,  στα παιδιά μας, μήπως μπορέσουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρα  που εμείς δεν μπορέσαμε ή δεν προλάβαμε να  δούμε να γίνονται πραγματικότητα
 Θα δανειστώ παρακάτω τα λόγια σου που "ψάρεψα " στο διαδίκτυο , γιατί με εκφράζουν απόλυτα. 

Η μεγαλύτερη ικανοποίηση κάθε γονέα είναι όταν βλέπει τα παιδιά του να μεγαλώνουν, να μορφωνται, να έχουν ήθος κι αξιοπρέπεια, να κάνουν σωστές δικές τους οικογένειες, να εργάζονται και να είναι χρησιμοι στην κοινωνία προσφέροντας ότι καλύτερο μπορούν .
Όπως κάθε γονέας έτσι κι εγώ ένιωσα μεγάλη ηθική ικανοποίηση και ολοκλήρωση σαν άνθρωπος, βλεπωντας στην τηλεόραση την κόρη μου Λευκοθέα Ντοβα να δίνει συντευξη στον καλο συνάδελφο Βλάση Ντοκα τον παρουσιαστή του δελτίου ειδήσεων του ITV.

Είμαι βέβαιος πως κι αυτη όπως και οι αλλοι συνυποψήφιοι της δημοτικοί σύμβουλοι στην παράταξη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ με υποψηφιο Δημαρχο τον κ ΜΩΥΣΗ ΕΛΙΣΑΦ, αν ψηφισθούν από τους συνδημότες και εκλεγούν θα πρσφερουν πολλά σ' αυτή την πόλη που γεννήθηκαν, μεγάλωσαν, σπούδασαν, έκαναν οικογένεια και αγαπούν τόσο πολύ.
Εγώ ως γονέας θα είμαι περισσότερο υπερήφανος αν της δοθεί η ευκαιρία, με τις γνώσεις, την οποία εμπειρία της, την νεανική ορμή, το όραμα της να υπηρετήσει την πόλη και τους συμπολίτες μας.
Εύχομαι σε όλους τους γονείς να νοιώσουν, όπως ενοιωσαν κι άλλοι στο παρελθόν κι εγώ
τώρα.!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: