Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Ιωάννα Μαλέσκου: Ο ξανθός «άγγελος» της Κρήτης είναι από τη Πρέβεζα

Ιωάννα Μαλέσκου: Ο ξανθός «άγγελος» της Κρήτης (photos)

Γίνεται μια δασκάλα να συνδυάσει άψογα τις εκπαιδευτικές της ικανότητες με την τηλεόραση, τη γυμναστική και το μόντελινγκ; Και όμως στην περίπτωση της υπέροχης Ιωάννας γίνεται και μάλιστα με απόλυτη επιτυχία!


Ζει στο Ηράκλειο, όσοι τη γνωρίζουν, ξέρουν πως έχουν να κάνουν με ένα γλυκύτατο, συνεσταλμένο και σοβαρό άτομο, που λατρεύει τη δουλειά της, αλλά και τη γυμναστική, που είναι το πάθος της!

Όταν ανατρέξεις σε φωτογραφίες της θα διαπιστώσεις πως η ομορφιά, το χαμόγελο και το καλλίγραμμο σώμα της είναι ξεχωριστά και σίγουρα θα μπορούσες να τη χαρακτηρίσεις ως αριστοκρατικό άγγελο.

Συστήθηκε στο ευρύ κοινό μέσω των καλλιστείων του νησιού το 2013 όπου και απέσπασε τον τίτλο της «αναπληρωματικής Miss Κρήτη» και έκτοτε η ζωή της έχει αλλάξει ριζικά. Η ζωή της πέρασε από πολλές φουρτούνες, όμως η Ιωάννα Μαλέσκου αποδεικνύει συνεχώς πως είναι καλός «καπετάνιος» και πλέον ετοιμάζει το επόμενο τηλεοπτικό της εγχείρημα στην κρητική τηλεόραση.

Η 27χρονη θεά μιλά για τη ζωή της και εξηγεί πως από δασκάλα σε δημοτικό σχολείο, «μπήκε» για τα καλά στο σπίτι μας μέσω της τηλεοπτικής οθόνης.

-Μία γυναίκα από την Πρέβεζα έχει «κερδίσει» για τα καλά την Κρήτη. Πώς βρέθηκες στο νησί;
«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Πρέβεζα. Σπούδασα στη Θεσσαλονίκη, Παιδαγωγικά στο ΑΠΘ και με κάλεσαν αμέσως ως αναπληρώτρια Δασκάλα Δημοτικού στην Κρήτη. Έκτοτε έμεινα και εργάστηκα εδώ. Σε μικρά χωριά του νομού Ηρακλείου και στο Ρέθυμνο».

-Πώς ήταν ο πρώτος καιρός εκεί; Ποια ήταν η υποδοχή των κατοίκων;
«Η ζωή μου εδώ αρχικά, πέρασε από τρικυμίες και δοκιμάστηκα πολλές φορές με περιστατικά που πλέον διηγούμαι σαν ιστοριούλες. Το να είσαι ξένος και με διαφορετική κουλτούρα σε ένα μέρος και δη σε κλειστές κοινωνίες, εύκολα παρερμηνεύεται και αν δεν είσαι προσεκτικός εγκυμονεί σοβαρότατους κινδύνους. Κυρίως απώλειας της αξιοπρέπειάς σου. Που για μια γυναίκα είναι υψίστης σημασίας. Οι γονείς μου έστω και εξ αποστάσεως, με στήριξαν πολύ, σε στιγμές της ζωής μου, που ένιωσα ότι θέλω να τα παρατήσω όλα και να γυρίσω Πρέβεζα. Είμαι ένας πολύ δυναμικός χαρακτήρας και στις αναποδιές πεισμώνω και γίνομαι καλύτερη. Ήμουν όμως πιο νεαρής ηλικίας τότε, μόνη μου και είχα πολλά ανοικτά μέτωπα.. Ο καλός ο καπετάνιος φαίνεται στις φουρτούνες, όμως, έτσι δε λένε;».

12434270 963427873712850 131762735 n

-Δασκάλα, τηλεόραση, μόντελινγκ. Δεν φοβήθηκες πως ίσως παρεξηγηθείς συνδυάζοντας αυτά με το βασικό σου επάγγελμα;
«Το να ασχοληθώ με το χώρο του μόντελινγκ και της τηλεόρασης ήταν κάτι που φυσικά δεν είχα ποτέ τολμήσει να πω, γιατί αμέσως ήξερα ότι θα παρεξηγηθεί και θα εκληφθεί ως παραστράτημα-πρωτίστως από τους δικούς μου- δεδομένης μάλιστα της ιδιότητας μου ως εκπαιδευτικού.
Κυρίως ο σύντροφός μου και οι πολύ στενοί μου φίλοι, που ζούσαν την Ιωάννα και διέκριναν στοιχεία άνεσης, αμεσότητας, ετοιμολογίας, επικοινωνίας και ευκολίας διαχείρισης ευμετάβλητων καθημερινών καταστάσεων, άρχισαν να με παροτρύνουν χωρίς ποτέ εγώ να έχω δηλώσει ή εκδηλώσει τις μέχρι τώρα σκέψεις μου για το αντικείμενο».

12246680 1085774784790836 6811507148936735599 n

-Ας τα πάρουμε από την αρχή. Έγινες ευρέως γνωστή από τα καλλιστεία της Κρήτης. Πώς προέκυψε η συμμετοχή σου εκεί;
«Η συμμετοχή μου στα καλλιστεία ήταν απόρροια εκείνης της συγκεκριμένης χρονικής περιόδου. Ανεξάρτητα από τον τίτλο που απέσπασα, και μόνο η παρουσίασή μου στα πλαίσια της εν λόγω διοργάνωσης (που αποτελεί θεσμό στην Κρήτη), συνέβαλε στην αναγνωρισιμότητά μου. Είναι γεγονός. Ανέκαθεν όμως, υπήρξα της λογικής ότι καθένας σε βάθος χρόνου αποκτά ότι του αξίζει. Δεν είναι σκοπός μου να γίνω εφήμερα γνωστή και να έχω τη ζωή ενός βεγγαλικού. Και επίσης, στη ζωή μας ποτέ δεν έρχεται κάτι έτοιμο. Κι αν έρθει, κάτι δεν πάει καλά.. Πάντα υπάρχει το τίμημα και ένα αντάλλαγμα. Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι ευκαιρίες προκύπτουν και αν όντως αξίζεις, με δουλειά και προσωπική συστηματική προσπάθεια, θα εξελιχθείς».

io8

-Και μετά τα καλλιστεία να φανταστώ πώς ήρθε και η τηλεόραση;
«Η τηλεόραση ξεκίνησε μετά από ένα δοκιμαστικό που μου πρότειναν σε ένα μικρό τοπικό κανάλι. Και έγινε το βάπτισμα του πυρός για εμένα στα τηλεοπτικά δρώμενα. Ο κόσμος με αγκάλιασε και πραγματικά εισέπραξα αγάπη και αποδοχή που δεν μπορώ να σας περιγράψω με λόγια. Χαίρομαι διπλά, γιατί όταν σε πετάνε σε έναν ωκεανό και κολυμπάς, είναι υπόθεση. Όταν όμως κολυμπάς, γλιτώνεις από καρχαρίες και περνάς και στην απέναντι όχθη, τότε είναι νίκη και δικαίωση. Το επόμενο τηλεοπτικό μου εγχείρημα γνώρισε ακόμη μεγαλύτερη αποδοχή και εγώ ως πρόσωπο, ταυτόχρονα, περαιτέρω αναγνωρισιμότητα και αγάπη. Είναι τρομερό το συναίσθημα να σε σταματάει κόσμος στο δρόμο, στα μαγαζιά ή στον καφέ για μια φωτογραφία ή τα αμέτρητα μηνύματα που δεν προλαβαίνω να ανοίγω στα social media. Το ευχαριστώ είναι λίγο..».

-Βλέποντας τις φωτογραφίες σου, μπορούμε να πούμε πως το σώμα σου θα το ζήλευαν πολλές γυναίκες. Τελικά είσαι και γυμνάστρια;
«Όχι, δεν είμαι personal trainer (αν και θα ήθελα κάποια στιγμή-για εμένα-να πάρω την πιστοποίηση) και συχνά με αποκαλούν σε κάποια δημοσιεύματα, δασκάλα γυμναστικής. Δεν είναι ορθό αλλά όπως και να έχει, αν το καλοσκεφτείς, είναι όμορφο και κολακευτικό. Κι όταν σε μηνύματα ή στο δρόμο, μου ζητούν συμβουλές, φροντίζω να είμαι σαφής. Δεν επικαλέστηκα ποτέ την ιδιότητα του trainer ούτε του διατροφολόγου. Συνήθως μιλώ βάσει της προσωπικής μου εμπειρίας, πώς ''δουλεύει'' το δικό μου σώμα, αλλά πάντα παραπέμπω στους εκάστοτε ειδικούς. Ποτέ δε μου άρεσε η λογική που ισχύει στην Ελλάδα, ότι δηλώσεις είσαι. Το πάθος μου για τη γυμναστική και η ενασχόλησή μου με το κομμάτι του fitness, μέσα από το προφίλ μου στα social media και τις καθημερινές μου συνήθειες, γρήγορα με καθιέρωσε στο μυαλό όλων σαν μια φυσιογνωμία αθλήτριας και δη γυμνάστριας».

11535786 1003978149637167 7888894495419809188 n

-Το τελευταίο διάστημα «χάθηκες» τηλεοπτικά. Συνέβη κάτι;
«Όλα αυτά παράλληλα με το λειτούργημα της εκπαιδευτικού, που ποτέ δε σταμάτησα να εξασκώ, απαιτούσαν τεράστια ποσά ενέργειας και χρόνου. Και αναμενόμενο ήταν, πολλές φορές να εξαντληθώ ή να πέσει ο οργανισμός μου συχνότερα από ότι συνολικά σε ένα χρόνο (υπό φυσιολογικούς ρυθμούς). Το τελευταίο διάστημα έριξα λίγο τους τόνους τηλεοπτικά, λόγω των νέων αρμοδιοτήτων που ανέλαβα στο κομμάτι της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων. Η συνεργασία με αξιόλογα πρόσωπα και επιχειρήσεις με επίπεδο και όνομα, είναι τιμητική και οφείλω δυο φορές να είμαι σωστή και υπεύθυνη».

-Τι καινούργιο ετοιμάζει η Ιωάννα;
«Μπορείτε και επίσημα να μετράτε αντίστροφα για να με δείτε ξανά τηλεοπτικά με ένα ολοκαίνουριο project διαφορετικό από ό,τι μέχρι τώρα με είχατε συνηθίσει. Ο πήχης χρόνο με το χρόνο ανεβαίνει υψηλότερα και εγώ καλούμαι να αποδείξω, πρώτα στον εαυτό μου, τι είμαι ικανή να προσφέρω σε όλους εσάς που με παρακολουθείτε και με ''βάζετε'' στο σπίτι σας! Το μόνο σίγουρο είναι ότι με την αγάπη και τις ευχές όλων σας, όλα έρχονται πάντα... πάνω στην ώρα!».

10653471 1104669506234697 1907133016895677600 n

-Ποιοι είναι οι μελλοντικοί σου στόχοι;
«Στόχος είναι η εξέλιξη. Και εγώ είμαι ευγνώμων που ήρθε πολύ γρήγορα. Σε μεγαλύτερο κανάλι. Από ανθρώπους που είδαν φως στο πρόσωπό μου και με αγκάλιασαν σαν οικογένεια. Είναι σημαντικό να σε εκτιμούν. Έχεις διάθεση για ολοένα και περισσότερα πράγματα. Ποτέ όμως (και ισχύει για κάθε πλευρά) δεν πρέπει να θεωρήσεις κάτι δεδομένο».



Του Κώστα Σκορδούλη

Δεν υπάρχουν σχόλια: