Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Ζακ Γαλιφιανάκης, ο ανατρεπτικός, ο άνθρωπος που έδωσε το τελειωτικό χτπημα στον Αμερικανικό συντηρητισμό.




"Είμαι ο Ζακ Γαλυφιανάκης. Κατάγομαι από την Βόρεια Καρολίνα, ενώ ο πάππους μου από την Ελλάδα, την Κρήτη. Μου αρέσουν τα δόντια. Μου αρέσουν τα κρουασάν. Μου αρέσει όταν οι γέροι στα πικνικ λένε: "τράβα μου το δάχτυλο". Μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους να μη μπορούν να συνεννοηθούν. Μου άρεσε αυτό που ήταν η Αμερική πριν πέσει στη λούπα της -και καλά-  αμερικανικής υπερηφάνειας. Αντιπαθώ τους τύπους που κουβαλάνε 2 κινητά τηλέφωνα. Αντιπαθώ τα ψεύτικα χριστουγεννιάτικα δέντρα. Δεν καταλαβαίνω αυτούς που διαβάζουν το περιοδικό People και δεν καταλαβαίνω τίποτα από οικονομικά."

Αυτό είναι το βιογραφικό του Ζακ Γαλυφιανάκη μέσα από τα ίδια τα λεγόμενά του. Γεννήθηκε μια μέρα  του 1969. Για όλους εμάς θα είναι πάντα "ο Έλληνας ο χοντρούλης που έπαιζε στο Hangover". Τρίτης γενιάς μετανάστης στην Αμερική, με καταγωγή από την Κρήτη ο Ζακ έδειξε τα ταλέντα του από πολύ μικρή ηλικία, μόνο που δεν είχαν πάρει τη δημοσιότητα που τους άξιζε. Μέχρι που το "Hangover" τον έκανε πρώτη μούρη σε όλο τον κόσμο. Χρόνια πριν, έκανε stand up comedy. Στα όρια της καφρίλας, αλλά το έκανε. Και αυτός είναι από τους λόγους που τον αγαπάμε, η καφρίλα του.
 Στο video θα τον δείτε να μονολογεί μπροστά σε παιδιά νηπιαγωγείου. Όταν ένας κωμικός καταφέρνει να ψήσει το πιο απαιτητικό κοινό έβερ, τότε κάτι κάνει καλά...


 

Απίστευτα αθυρόστομος, όπως σχεδόν κάθε stand up comedian που σέβεται τον εαυτό του, μπορεί να κάνει το κοινό του να κατουρηθεί από τα γέλια και χωρίς να πει λέξη. Βέβαια μπορεί να ξεφτιλίσει και οποιονδήποτε τύχει να σταθεί μπροστά του.
 
Είναι από τους τύπους που δεν κωλώνουν γενικά και το έχει αποδείξει άπειρες φορές. Στην εκπομπή του  στο funnyordie.com έχει φέρει μέχρι και τον Ομπάμα και τον έχει στολίσει κανονικότατα. Αλλά εκεί που έδωσε το τελειωτικό χτύπημα στον Αμερικανικό συντηρητισμό που τόσο απεχθάνεται, ήταν όταν πήγε σε βραδινή Live εκπομπή, άναψε το μπάφο του σαν να μη συμβαίνει τίποτα και συνέχισε τη συζήτηση. Όλα αυτά για να θίξει το θέμα της αποποινικοποίησης της μαριχουάνας.
 

Όμορφο δεν τον λες αλλά είναι ένας από τους πιο συμπαθητικούς τύπους που μπορείς να δεις στην οθόνη σου. Έχει βραβευτεί για τους κωμικούς του ρόλους και πλέον θεωρείται από τους καλύτερους του είδους. Άλλα όπως καλά κατάλαβες, οι προβοκάτορες τον αγαπάμε κυρίως για τα stand up του. Γιατί με αυτά τον γνωρίζουμε. Και μη νομίζετε ότι εκεί κάνει μόνο χαβαλέ. Λέει και μεγάλες σοφίες.
 

Μπορείτε να επισκεφτείτε το site του, αλλά από το 2023 και μετά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: