Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

Κώστας Παπαπάνος. Ένας ονειροπόλος Ηπειρώτης, υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Πετρούπολης


Με τον Κώστα Παπαπάνο μας συνδέει μια γνωριμία  και φιλία δέκα χρόνων. Δέκα χρόνια στα πολιτιστικά δρώμενα της πατρίδας μας της Ηπείρου. Ο Κώστας ακούει το κλαρίνο από τα 10 χιλιόμετρα, ή καλύτερα το μυρίζει. Επειδή έχει αποκτήσει τον μεγαλύτερο τίτλο που μπορεί να σου απονεμηθεί στη ζωή , αυτόν του "παππού", έχει ευαισθητοποιηθεί και δραστηριοπηθεί τελευταία περισσότερο σε θέματα καλυτέρευσης της ποιότητας ζωής και της αντιπετώπισης της σκληρής καθημερινότητας. Χρόνο προς διάθεση έχει, θέληση υπάρχει, ας του δώσουμε τα όπλα να αγωνιστεί για αυτά που πιστεύει ότι μπορεί να προσφέρει. 

Ας δούμε πως παρουσιάζει ο ίδιος την υποψηφιότητά του για Δημοτικός Σύμβουλος Πετρούπολης

Ονομάζομαι Κώστας Παπαπάνος έχω δύο παιδιά και τρία εγγόνια. Γεννήθηκα καί μεγάλωσα μέχρι 15 ετών στις Σελλάδες Άρτας και διαμένω στην Πετρούπολη. Είμαι απόστρατος αξιωματικός του Πολεμικού Ναυτικού όπου υπηρέτησα σε πολεμικά πλοία και στην Αεροπορία Ναυτικού ως ιπτάμενος. Έχω διατελέσει επί 5 έτη πρόεδρος συλλόγων γονέων και κηδεμόνων Δημοτικών σχολείων και Γυμνασίων. Είμαι πρόεδρος του Συλλόγου Ηπειρωτών Πετρούπολης και μέλος του ΔΣ της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος. Ασχολούμαι με την παράδοση τα ήθη και έθιμα και τον πολιτισμό της Ηπείρου. Θα ήθελα και εγώ να βάλω ένα λιθαράκι για τον πολιτισμό και γενικά την ανάπτυξη της Πετρούπολης. Σας ευχαριστώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: