Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Η Ηπειρώτισσα Βάνα Μπάρμπα υποψήφια για δήμαρχος Γλυφάδας; Συνάντηση στο Μαξίμου με τον Αλ. Φλαμπουράρη


Η ηθοποιός Βάνα Μπάρμπα, σύμφωνα με την εφημερίδα "ΒΗΜΑ, θα βρεθεί στο Μέγαροι Μαξίμου, όπου θα συναντηθεί με τον υπουργό Επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη. Ποιος ο σκοπός της επίσκεψης της; Σίγουρα πολιτικός. Η κ. Μπάρμπα, που επισκέπτεται συχνά τη Θεσπρωτία και αγαπά τον τόπο της έμπρακτα, έχει πολιτικές φιλοδοξίες και σκέπτεται, σύμφωνα με πληροφορίες, να είναι υποψήφια δήμαρχος όχι στην περιοχή μας, αλλά στη Γλυφάδα. Εκτός αν κατέλθει στην κεντρική πολιτική σκηνή. 
 Πριν από ένα μήνα, ανεξαρτοποιήθηκε ως δημοτική σύμβουλος Γλυφάδας από την παράταξη του δημάρχου Γιώργου Παπανικολάου. Στην επιστολή ανεξαρτοποίησης  γράφει μεταξύ άλλων: "Με απόφαση του δημάρχου είχα ορισθεί τομεάρχης Πολιτισμού. Από την αρχή της θητείας μου εγώ με την ομάδα μου έχουμε διοργανώσει κάθε εκδήλωση. Ανεξήγητα όμως ο δήμαρχος αποφάσισε να μην μου δείξει την πρέπουσα εμπιστοσύνη και τα τελευταία δύο χρόνια αποφάσισε να οργανώνει μόνος του τα πολιτιστικά δρώμενα του Δήμου. Αυτή η συμπεριφορά του δημάρχου με λυπεί ιδιαίτερα, με προδίδει και με μειώνει σαν δημοτική σύμβουλο, αλλά και σαν προσωπικότητα του πολιτιστικού χώρου, αφού δεν επιλέχθηκε καμία πρότασή μας και όλες οι αποφάσεις ήταν δικές του. Σε όλη μου τη ζωή έχω μάθει να προσφέρω αλλά και να εργάζομαι στο «μαζί», όμως ο κύριος Παπανικολάου με την συμπεριφορά του με παραγκώνισε, καθιστώντας με ένα απλό διακοσμητικό στοιχείο". 

Δεν υπάρχουν σχόλια: