Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Πανηπειρώτικη κινητοποίηση στην χθεσινή παρουσίαση του βιβλίου του Χρήστου Μέγα με τίτλο "ΤΑ ΑΝΑΠΙΑΣΜΑΤΑ".













Ακολουθεί δήλωση του συγγραφέα Χρήστου Μέγα:

ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΠΕΡΙΣΣΙΑ ΔΥΝΑΜΗ!
Υπήρξε Πανηπειρώτικη κινητοποίηση. Όπως παλιά! Όταν ένας χωριανός έφτιαχνε σπίτι, κινητοποιούνταν όλοι: Οι φίλοι μπροστά αλλά και οι «μαλωμένοι» μέριαζαν τα λόγια και έμπαιναν στον κοινό αγώνα. Και εγώ χθες «βάφτιζα» στα Ηπειρώτικα νάματα το βιβλίο μου. Τα ΑΝΑΠΙΑΣΜΑΤΑ. Ήταν εκεί Αμμοτοπίτες και Αρτινοί, καμπίσιοι και ορεινοί, όλοι Ηπειρώτες φίλοι. Τους ευχαριστώ όλους και τους σφίγγω σε καθένα χωριστά το χέρι. Ευχαριστώ όλους εσάς που ήσασταν μακριά και δεν μπορέσατε να έρθετε και όσους μου έστειλαν τις ευχές τους. Τις κρατάω σαν κομπόδεμα.

Μου δώσατε περίσσια δύναμη!

Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους:





-Δημήτρη Ρέππα, που έκανε μια τιμητική εξαίρεση και μίλησε δημόσια. Και είπε τόσα καλά λόγια για το βιβλίο μου. 


-Τον Καθηγητή, πρώην Πρύτανη του Οικονομικού Πανεπιστημίου Κωνσταντίνο Γάτσιο, ο οποίος βρήκε στο βιβλίο την απλότητα του ειδικού.


-Το Πρόεδρο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθήνας Δημήτρη Βερβεσό που μίλησε με τόση θέρμη για πράγματα που μπορούμε από κοινού να κάνουμε για το μέλλον της πατρίδας μας.


-Τον συνάδελφο Δημοσιογράφο Γιώργο Κολοβάτσιο που δεν περιορίστηκε στον συντονισμό αλλά έκανε κρίσιμες παρεμβάσεις καθώς αποδείχτηκε ιδιαίτερα μελετηρός! 
Στην τελική «αναμέτρηση» στο πάνελ εάν όλοι κατάγονται από τους Αρκάδες, και ειδικά τους Τσάκωνες (άποψη Ρέππα-Βερβεσού) ή, τελικά, εμείς οι Ηπειρώτες κτίσαμε, λιθαράκι-λιθαράκι, τον κόσμο, (Μέγας, Γάτσιος, Κολοβάτσιος) νομίζω ότι υπερτερούμε!
Θα τα ξαναπούμε 17 Νοέμβρη στην Άρτα.































































































































































































































































Φωτογραφίες: Χριστόφορος Ευθυμίου



Δεν υπάρχουν σχόλια: