Θολό παραμένει το τοπίο σχετικά με την παράδοση τμήματος της
Ιόνιας Οδού πριν το τέλος του έτους, όπως εξήγγειλε προ ημερών ο Υπουργός
Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος επισκέφτηκε τον οδικό άξονα από το Αντίρριο
μέχρι τα Γιάννινα.
Οι πληροφορίες που υπάρχουν είναι αντικρουόμενες, ενώ
επίσημα δεν έχει γίνει καμία ανακοίνωση.
Αφενός υπάρχουν φήμες ότι το τμήμα από τον Κουβαρά μέχρι την
Αμφιλοχία θα παραδοθεί εντός της εβδομάδας, πριν δηλαδή από τα Χριστούγεννα,
αφετέρου όμως υπάρχουν και πληροφορίες που αναφέρουν ότι κάτι τέτοιο είναι
δύσκολο να συμβεί ακόμη και τις τελευταίες ημέρες του Δεκεμβρίου.
Ο ίδιος ο Υπουργός στα Γιάννινα και παρά τις επίμονες
ερωτήσεις των δημοσιογράφων δεν έδωσε σαφές χρονοδιάγραμμα, ωστόσο είχε αφήσει
να εννοηθεί ότι δύσκολα θα ολοκληρώνονταν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες πριν
τα Χριστούγεννα.
Το τοπίο σίγουρα θα ξεκαθαρίσει εντός της εβδομάδας, οπότε
όλοι εκείνοι που ετοιμάζονται να ταξιδέψουν προς την Ήπειρο θα γνωρίζουν αν θα
ακολουθήσουν την παλιά εθνική οδό –έναν από τους χειρότερους δρόμους της χώρας-
ή θα πάρουν ανάσα κάποιων χιλιομέτρων.
Σε κάθε περίπτωση πάντως η Ιόνια Οδός... οδεύει προς το
τέλος της και τον Μάρτιο αναμένεται να είναι έτοιμη σχεδόν στο σύνολό της,
καθιστώντας ακριβότερο μεν, αλλά πιο σύντομο και ασφαλές το ταξίδι στην
Αιτωλοακαρνανία και την Ήπειρο.
Το έργο, από τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου μέχρι την πόλη των
Ιωαννίνων έχει μήκος 196 χιλιόμετρα και η διαδρομή θα διαρκεί μία ώρα και 40
λεπτά αντί του τρίωρου περίπου που χρειάζεται σήμερα.
Σε όλο το μήκος της διαδρομής θα υπάρχουν τέσσερις σταθμοί
διοδίων. Ο πρώτος (με κατεύθυνση από Πάτρα προς Ιωάννινα) αμέσως μετά τη
σήραγγα της Κλόκοβας, ο δεύτερος στο Αγγελόκαστρο, ο τρίτος στο Μενίδι και ο
τέταρτος στο Τέροβο.
Το συνολικό κόστος αναμένεται να ανέρχεται στα δώδεκα ευρώ
περίπου, καθώς υπολογίζεται στα 0,06 ευρώ για κάθε χιλιόμετρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου