Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Εσύ τόσα χρόνια ως νομάρχης τι έκανες για τους δρόμους κύριε Ιωάννου;


Με αφορμή δελτίο τύπου που εξέδωσε ο πρώην νομάρχης κός Βασίλης Ιωάννου θά θέλαμε να κάνουμε κάποιο σχόλιο, γιατί δεν αντέχουμε και δεν ανεχόμαστε ορισμένα πράγματα. Δεν ανεχόμαστε ορισμένοι να παίζουν με την νοημοσύνη μας. Έρχεται σήμερα ο κος Βασίλης Ιωάννου και μας παραθέτει πρόταση για την οδική ασφάλεια ασκώντας κριτική προς την Περιφέρεια Ηπείρου. Προτείνει μαλιστα και 3ετές σχέδιο για την αναβάθμιση και συντήρηση του οδικού δικτύου.

και σας ερωτώ κύριε Ιωάννου.

Τόσα χρόνια Νομάρχης στην Πρέβεζα δεν μπορούσατε να τα κάνετε αυτά;
Μας περνάτε για χαζούς ή αγνώμονες καθώς προσπαθείτε να μας πείσετε ότι όλοι οι δρόμοι στον Νομό Πρέβεζας μέχρι το 2009 ήταν εντάξει και χάλασαν τα τελευταία δύο χρόνια; 

Γιατί τόσα χρόνια δεν φτιάξατε για παράδειγμα το αιώνιο πρόβλημα στην γέφυρα της Δέσπως; 

Γιατί, γιατί χιλιάδες γιατί. Θα μπορούσαμε να σας υποβάλλουμε χιλιάδες ερωτήματα. Αλλά δεν θα ασχοληθούμε άλλο.

Και για να μην μας θεωρείτε κακεντρεχείς, παραθέτουμε και το άρθρο σας παρακάτω, όπως αναρτήθηκε στο epiruspost.
Δύο ενδιαφέρουσες και σημαντικές προτάσεις για την ενίσχυση της ασφάλειας στο οδικό δίκτυο της Ηπείρου καταθέσει ο πρώην Νομάρχης Πρέβεζας Βασίλης Ιωάννου, με επιστολή του προς τον Περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκο Καχριμάνη.
Έναν περίπου χρόνο μετά την έναρξη λειτουργίας του θεσμού της αιρετής περιφέρειας, ο κ. Ιωάννου απευθύνεται στον Περιφερειάρχη κάνοντας κριτική αλλά καταθέτοντας και προτάσεις, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό.
Ο κ. Ιωάννου προτείνει την εκπόνηση τριετούς επιχειρησιακού σχεδίου για την αναβάθμιση, βελτίωση και συντήρηση του Εθνικού- Βασικού Οδικού Δικτύου της Ηπείρου, με στόχο την άρση της επικινδυνότητας και τη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας.
Από αύριο ή δυνατόν, μεικτά κλιμάκια τεχνικών από την Περιφέρεια τους Δήμους και το ΤΕΕ, μπορούν να ξεκινήσουν αυτοψίες στο σύνολο του Οδικού Δικτύου, να καταγράψουν τα προβλήματα, να τα μελετήσουν και να σας προτείνουν λύσεις, ώστε βραχυπρόθεσμα να ξεκινήσουν στοχευμένες παρεμβάσεις χαμηλού κόστους και άμεσου αποτελέσματος στα πιο επικίνδυνα σημεία , ενώ μεσοπρόθεσμα θα δρομολογηθούν οι απαραίτητες βελτιώσεις μεγαλύτερου εύρους και κόστους.
Το πρόγραμμα αυτό θα μπορούσε να ονομαστεί « ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ» και θα αναζητήσει χρηματοδότηση από Ευρωπαϊκά προγράμματα (ΕΣΠΑ, ΙΝΤΕRREG κ.α.), από Εθνικούς πόρους (Δημόσιες επενδύσεις, πρόγραμμα οδικής ασφάλειας) αλλά και από τους ιδίους πόρους των Δήμων και της Περιφέρειας μέσα από τη σύναψη σχετικών προγραμματικών συμβάσεων.
«Νομίζω ότι ήρθε η ώρα όλοι να αφήσουμε κατά μέρος πρακτικές και σκοπιμότητες του παρελθόντος και να συνειδητοποιήσουμε ότι οι περιορισμένοι πόροι που υπάρχουν στην Αυτοδιοίκηση πρέπει να αξιοποιούνται με σχεδιασμό και στη βάση των προτεραιοτήτων που κάθε φορά τίθενται.
Και σήμερα θέλω να πιστεύω ότι όλοι συμφωνούμε ότι προέχει η ζωή και η σωματική ακεραιότητα των συμπολιτών μας και πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα της Αυτοδιοίκησης η βελτίωση και συντήρηση του Εθνικού δικτύου και όχι η κατασκευή νέων δρόμων ,στενά τοπικού ενδιαφέροντος», υπογραμμίζει ο κ. Ιωάννου.
Η δεύτερη πρόταση αφορά στην ίδρυση παρατηρητηρίου οδικής ασφάλειας.
Αναλυτικά πρόκειται για τη συγκρότηση σε επίπεδο Περιφέρειας Ηπείρου, Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας, ενός συλλογικού - συμβουλευτικού οργάνου, που θα έχει ως στόχο να παρακολουθεί και να καταγράφει τα προβλήματα αλλά και να προτείνει παρεμβάσεις για τη βελτίωση της οδικής Υποδομής και όχι μόνο, με απώτερο στόχο τη σταδιακή μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Για τη συγκεκριμένη πρόταση υπάρχει σχετική εμπειρία αλλά και τεχνογνωσία στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, το οποίο και ως θεσμοθετημένος τεχνικός σύμβουλος της πολιτείας με προθυμία θα στηρίξει μια τέτοια πρωτοβουλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: