Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2022

Παραίτηση του Μηνά Απ. Ζέρβα από μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Μουργκάνας γοα λόγους ηθικής τάξης.

 Αγαπητοί συμπατριώτες, 

Με ειλικρίνεια και θάρρος ανακοινώνω την παραίτηση μου από το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Μουργκάνας. 

Εκτός αυτού όμως, με αίσθημα ευθύνης και πατριωτισμού απέναντί σας, έχω την υποχρέωση να σας εξηγήσω τους λόγους της παραίτησής μου. 

Αρχικά, οφείλω να αναφερθώ στο γεγονός ότι α) λόγω της κατάστασης της πανδημίας αλλά και β) λόγω της μη παράτασης των θητειών των ΔΣ από την Κυβέρνηση, η Ομοσπονδία έπρεπε άμεσα να εκλέξει νέο ΔΣ, άσχετα με το ποσοστό συμμετοχής στις εκλογές για αυτό. Έτσι και έγινε. 

Όλα τα μέλη αυτού του Δ.Σ. και πολλά εξέχοντα μέλη του ΔΣ της ΠΣΕ, που ήταν παρόντα, δεσμευτήκαμε με όρους “Φιλιατιώτικης μπέσας”  και ηθικά θεωρήσαμε τον εαυτό μας σε μια προσωρινή θέση και κατάσταση στο ΔΣ και  είχαμε δώσει έναν χρονικό ορίζοντα εως τον Σεπτέμβρη του 2022, ημερομηνία στην οποία το ΔΣ θα είχε πράξει τα δέοντα για την εκ νέου διενέργεια των εκλογών με πλήρη συμμετοχή των αντιπροσώπων.

Αναφορικά με το πρόσωπό μου, είχα αναφερθεί ξεκάθαρα ότι δεν θα ήθελα να είμαι και στο ΔΣ της Ομοσπονδίας,  επειδή θέλω να είμαι υποψήφιος για το ΔΣ της ΠΣΕ και επειδή είμαι ήδη Πρόεδρος στην Αδελφότητα Αραχωβιτών Θεσπρωτίας,  Διότι  αφενός μεν καρεκλοκένταυρος δεν υπήρξα και δεν θα υπάρξω ποτέ, αφετέρου δεν έχω τον χρόνο να ανταπεξέλθω στις αρμοδιότητες αυτές και εν γενεί θεωρώ ότι δεν είναι ηθικά σωστό να είμαι και στην Ομοσπονδία και στην ΠΣΕ. 

Παρά ταύτα, λόγω της έκρυθμης κατάστασης που επικρατούσε δέχθηκα και εγώ και πολλοί άλλοι πατριώτες να μπούμε στο ΔΣ της Ομοσπονδίας για να στηρίξουμε την προσπάθεια όλη και με έναν ορίζοντα ολίγων μηνών μέχρι να δρομολογηθεί η κατάσταση με το θέμα της πανδημίας και να προχωρήσουμε εκ νέου σε εκλογική διαδικασία έως τον Σεπτέμβρη του 2022.

 Επειδή, αυτό ουδέποτε έγινε, παρά την υπομονή μου και τις οχλήσεις μου αλλά και την παράταση των δυο αυτών μηνών.  

Επειδή, θεωρώ ότι η Ομοσπονδία πρέπει να πάει εκ νέου σε εκλογές με καθολική και μεγαλύτερη συμμετοχή όπως είχαμε προφορικά συμφωνήσει και δεσμευθεί. 

 Επειδή ειδικά με το τελευταίο κείμενο της Ομοσπονδίας Μουργκάνας το οποίο ουδέποτε συνδιαμορφώθηκε από κανέναν, ούτε πέρασε από κανένα ΔΣ παρά μόνο μας ήρθε πρόσκληση σε ΔΣ μετά την ανάρτησή του.

Επειδή οι όποιες τέτοιες διεργασίες δεν έχουν κοινωνηθεί ούτε στην βάση αλλά και ούτε καν στο ΔΣ. 

Επειδή, θεωρώ ότι οποιαδήποτε προσπάθεια γίνει, πρέπει να εγκρίνεται δημοκρατικά, καθολικά και να μην υπάρχει ούτε υποψία κομματικοποίησης της Ομοσπονδίας. 

Επειδή, Η Ομοσπονδια Μουργκάνας όλα τα προηγούμενα χρόνια είχε την τύχη να έχει στο τιμόνι της άτομα ιδιαίτερα άξια, ικανά με αγάπη και μεράκι για τον τόπο μας. Άτομα τα οποία άφησαν στην άκρη τα «θέλω» και την κομματική τους ταυτότητα και δεν δύναμαι να μην αναφερθώ στον Αλέξη Τσέκα, στην Ζωή Ντρούγκα και στον εκλιπόντα Θωμά Σμπήτα και πολλούς άλλους προέδρους.

 Το βασικότερο όμως, με ευθύνη απέναντι στο Ηπειρώτικο στοιχείο και απέναντι στην ιστορία μας, σας αναφέρω ότι δεν δύναμαι ηθικά να συνεχίσω στο εν λόγω ΔΣ και τους όρους λειτουργίας του. 

Θα συνεχίσω να είμαι δίπλα στην Ομοσπονδία ως απλώς στρατιώτης όπως και έπραξα τον τελευταίο χρόνο. 

Δύο ιδέες για την Ομοσπονδία θα έλεγα ότι είναι η αναμόρφωση του Καταστατικού η οποία θα δώσει μια πνοή ανανέωσης και ευκινησίας σε ένα μικρότερο και πιο ευέλικτο ΔΣ, αλλά και η οικουμενικότητα των εκδηλώσεων “Μάνα Μουργκάνα”, που έχουμε ως παρακαταθήκη, ώστε  να λειτουργήσουν ως  άρρηκτος δεσμός για τις Αδελφότητές μας. Θεωρώ ότι με αυτά τα δύο κομβικά πράγματα θα μπορέσει να ατενίσει με περισσότερη αισιοδοξία το μέλλον η Ομοσπονδία μας. 

Μετά τιμής και με πατριωτικούς χαιρετισμούς,

Μηνάς Απ. Ζέρβας 

Μέλος ΔΣ της ΠΣΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: