Ο
τρόπος με τον οποίο θα δρομολογηθεί το
έργο βελτίωσης του τμήματος της 2ης
επαρχιακής οδού «Πλάκα -Άγναντα –
Πράμαντα», καθορίστηκε σε συνάντηση
που είχε ο Δήμαρχος Βορείων Τζουμέρκων
Γιάννης Σεντελές με τον Γενικό Γραμματέα
Υποδομών Γιώργο Δέδε στην Αθήνα.
Η
συνάντηση ήρθε σε συνέχεια της επίσκεψης,
που πραγματοποίησε ο Γενικός Γραμματέας
στον Δήμο Βορείων Τζουμέρκων τον
προηγούμενο Φεβρουάριο αλλά και
συζητήσεων που είχαν προηγηθεί.
Ο
βασικός για τα Τζουμέρκα αυτός οδικός
άξονας είναι η φυσική συνέχεια του
κάθετου δρόμου σύνδεσης της περιοχής
με την Ιόνια Οδό (Κόμβος Τερόβου -Πηγάδια
- Στροφές Πλάκας), ο οποίος δημοπρατείται
στις 7 Νοεμβρίου). Είναι, επίσης, μία
διανομαρχιακή οδός, καθώς εκτείνεται
τόσο εντός των νομών Ιωαννίνων και
Άρτας, αλλά και μια διαδημοτική οδός,
αφού διατρέχει και εξυπηρετεί οικισμούς
τόσο του Δήμου Βορείων Τζουμέρκων, όσο
και του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων.
Στη
συνάντηση του Δημάρχου με τον Γενικό
Γραμματέα αποφασίστηκε να εκπονηθεί
άμεσα η Τεχνική Μελέτη του έργου, με
χρηματοδότηση από το Υπουργείο Υποδομών
και με τη σύναψη Προγραμματικής Σύμβασης
μεταξύ του Υπουργείου, της Περιφέρειας
Ηπείρου και του Δήμου.
Με
την ολοκλήρωση της μελέτης τους πρώτους
μήνες του 2018, θα αποφασιστεί το ύψος
χρηματοδότησης από το Υπουργείο, ώστε
το έργο να μπει στη συνέχεια σε φάση
δημοπράτησης.
Την
ικανοποίησή του για την εξέλιξη εξέφρασε
με δηλώσεις του ο Δήμαρχος Γιάννης
Σεντελές αναφέροντας: «Δρομολογείται
ένα έργο, που έχει αναφορά στο μεγαλύτερο
από τα προβλήματα της περιοχής και
τροχοπέδη για την ανάπτυξή της, όπως
είναι η κατάσταση των οδικών προσβάσεων.
Η βελτίωση του κεντρικού αυτού οδικού
άξονα, σε συνδυασμό με τη σύνδεση της
περιοχής με την Ιόνια Οδό, αποτελούν
ένα μεγάλο βήμα για την άρση της απομόνωσης
των Τζουμέρκων. Η θετική αντιμετώπιση
από τη Γενική Γραμματεία του Υπουργείου
και η επίσης θετική ανταπόκριση και
συνεργασία μας με την Περιφέρεια Ηπείρου,
δημιουργούν τις συνθήκες να εκτελεστούν
στην περιοχή μας πραγματικά έργα πνοής».
Η
βελτίωση της επαρχιακής οδού θα
περιλαμβάνει βελτίωση όλων των γεωμετρικών
χαρακτηριστικών της, ομαλοποίηση στροφών
με επεμβάσεις στα πρανή και οπλισμένες
επιχώσεις, διαπλατύνσεις, τριγωνικές
παρόδιες τάφρους και τοιχία αντιστήριξης,
ανακατασκευή, σε όλο το μήκος της, του
οδοστρώματος, καθώς και σύγχρονη κάθετη
και οριζόντια σήμανση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου