Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Κυριάκος Μητσοτάκης από την Πρέβεζα: «Είμαι απολύτως σίγουρος ότι θα είμαι στο δεύτερο γύρο»

Κυριάκος Μητσοτάκης από την Πρέβεζα: «Είμαι απολύτως σίγουρος ότι θα είμαι στο δεύτερο γύρο»

Δείτε τα video




Στο Νομό Πρέβεζας βρέθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στο πλαίσιο της περιοδείας του εν όψει της εκλογικής αναμέτρησης για την ανάδειξη Προέδρου στη Νέα Δημοκρατία. Ο κ. Μητσοτάκης στην πόλη της Πρέβεζας, όπου οργανώθηκε υποδοχή του από στελέχη, μέλη και φίλους της ΝΔ, πραγματοποίησε τις παρακάτω δηλώσεις στους εκπροσώπους του τοπικού Τύπου.

IMG 7325

-Ποια μηνύματα παίρνετε από το γενικότερο κλίμα; Θα είστε στον επόμενο γύρο της εκλογικής διαδικασίας;
«Εγώ είμαι απολύτως σίγουρος ότι θα είμαι στο δεύτερο γύρο. Βλέπω και στην Ήπειρο μία εξαιρετικά θερμή υποδοχή, βλέπετε και τον κόσμο που είναι εδώ σήμερα, να τους γνωρίσω, να με γνωρίσουν, να τους μιλήσω, να μου μιλήσουν, για το μέλλον της μεγάλης κεντροδεξιάς παράταξης. Είμαι πάρα πολύ αισιόδοξος και συνεχίζω την περιοδεία μου στην Ήπειρο πολύ αναζωογονημένος, από τη δύναμη και την αγάπη του κόσμου».
-Υπήρξαν απόψεις που υποστηρίζουν ότι η ΝΔ μπορεί και να διαλυθεί μετά από τη διαδικασία που ακολουθείται. Συμμερίζεστε κάτι τέτοιο;
«Τα έχω ακούσει κι εγώ. Δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην πραγματικότητα. Μάλλον το αντίθετο συμβαίνει. Η ΝΔ θα βγει πιο ισχυρή από αυτή τη διαδικασία. Έχουμε καταστατικό, το οποίο προβλέπει ξεκάθαρα την εκλογή Προέδρου μέσα από την κοινωνία και είμαστε και οι τέσσερις διεκδικητές ώριμα στελέχη για να γνωρίζουμε πως πάνω από όλα βάζουμε την ενότητα της παράταξης. Εχθρός μας είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και τα μέτρα τα οποία φέρνει με το πολυνομοσχέδιο που συζητούμε σήμερα στη Βουλή. Δεν έχουμε να χωρίσουμε πολλά στη Νέα Δημοκρατία και από αυτή τη διαδικασία θα βγούμε και πιο ενωμένοι και πιο δυνατοί».


-Το όνομά σας είναι συν ή πλην στην προσπάθειά σας να γίνετε αρχηγός της ΝΔ;
«Είναι και τα δύο. Στην αρχή ήταν σίγουρα πλεονέκτημα, αλλά μετά από 11 χρόνια πολιτικής παρουσίας, μπορεί και κάποιοι να το βλέπουν ως μειονέκτημα. Εγώ ένα πράγμα ξέρω. Είμαι πολύ περήφανος για τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη και την πολιτική του παρουσία, είμαι πολύ υπερήφανος για το όνομά μου. Έχω υπηρετήσει αυτή την παράταξη ως βουλευτής, υπουργός, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και ελπίζω ότι με τη στήριξη των πολιτών και ψηφοφόρων της ΝΔ, θα την υπηρετήσω και ως Πρόεδρος».
-Η κα Μπακογιάννη, στηρίζει την υποψηφιότητά σας;
«Αυτά τα έχουμε πει πολλές φορές παιδιά. Βεβαίως και τη στηρίζει».


mitsotakisprevezaepi (29) mitsotakisprevezaepi (30) mitsotakisprevezaepi (31) mitsotakisprevezaepi (32) mitsotakisprevezaepi (33) mitsotakisprevezaepi (34) mitsotakisprevezaepi (35) mitsotakisprevezaepi (36) mitsotakisprevezaepi (37) mitsotakisprevezaepi (1) mitsotakisprevezaepi (2) mitsotakisprevezaepi (3) mitsotakisprevezaepi (4) mitsotakisprevezaepi (6) mitsotakisprevezaepi (7) mitsotakisprevezaepi (8) mitsotakisprevezaepi (9) mitsotakisprevezaepi (10) mitsotakisprevezaepi (11) mitsotakisprevezaepi (12) mitsotakisprevezaepi (13) mitsotakisprevezaepi (14) mitsotakisprevezaepi (15) mitsotakisprevezaepi (16) mitsotakisprevezaepi (17) mitsotakisprevezaepi (18) mitsotakisprevezaepi (19) mitsotakisprevezaepi (20) mitsotakisprevezaepi (22) mitsotakisprevezaepi (23) mitsotakisprevezaepi (24) mitsotakisprevezaepi (25) mitsotakisprevezaepi (26) mitsotakisprevezaepi (27) mitsotakisprevezaepi (28)

Δεν υπάρχουν σχόλια: