Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Διαφορές Άγγλου με Έλληνα κατά τη διάρκεια της εργασίας ...!!!


  Άγγλος
Ελληνάρας

Σοβαρά ; Απίστευτο ! Εντυπωσιακό!

Πω , πω κουφάθηκα ρε π….η!

Δε με απασχολεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένο ζήτημα

Στ' αρα μου !

Μου αρέσουν οι προκλήσεις

Γ..ώ την τύχη μου! Κι άλλη στραβή!

Δεν είχα σχέση με το συγκεκριμένο εγχείρημα

Τι στο διάολο έχω να κάνω εγώ με αυτή την παπαριά !

Θα είναι δύσκολο να συντονίσουμε τις ενέργειές μας

Να πάει να γ....εί και να το κάνει μόνος του ο καριόλης!

Ναι , οπωσδήποτε σήμερα θα μπορέσω να δουλέψω μερικές ώρες παραπάνω

Ωραία ! Και κερατάς και δαρμένος !

Δε γνωρίζει ο συνάδελφος το συγκεκριμένο  πρόβλημα

Είναι εντελώς μαλάκας !

Με συγχωρείτε

ΕΕ ! Εσύ !

Με συγχωρείτε,   Κύριε !

ΕΕ ! Εσύ ! Ναι ,  ΕΣΥ ρε μαλάκα!

Ο προϊστάμενος δεν έμεινε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα

Είστε όλοι άχρηστοι !

Λυπάμαι αλλά δε μπορώ να σε εξυπηρετήσω

Δε γ….αι λέω εγώ!

Επιτέλους αναγνωρίστηκαν οι προσπάθειές της

Τι ; Πήρε προαγωγή ; Αναρωτιέμαι πόσους από το διοικητικό συμβούλιο έχει τσιμπ……σει!!

Μήπως θυμάσαι που τοποθέτησες τα έγγραφα που σου έδωσα ;

Τι τα έκανες τα κωλόχαρτα;

Νομίζω πως η πρότασή σου είναι ανεφάρμοστη

Καλά , σκατά έχεις στο μυαλό σου;

Το νέο αίτημα του για αύξηση απορρίφθηκε

Πάλι τα αρ…α μου πήρε!

Δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω ανέλιξη

Θα ψοφήσεις και θα είσαι ακόμα κλητήρας !

Το φωτοτυπικό έχει τεθεί εκτός λειτουργίας

Πάλι χάλασε η μπαχατέλα!

Οι συνθήκες εργασίας δεν είναι οι ιδανικότερες

Μπουρδέλο έχουμε καταντήσει!

Ο ανελκυστήρας δε λειτουργεί

Από τα σκαλιά και άμα σ' αρέσει !


  

Δεν υπάρχουν σχόλια: