Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Γενιά Ξύπνα!: Ευρωπαική εκστρατεία για σοφότερη χρήση του νερού με τον "μανιακό νεροκουβά".


Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εγκαινίασε, σήμερα, ένα νέο δημοφιλές βιντεοκλίπ στο πλαίσιο της εκστρατείας «Generation Awake - Ξύπνα γενιά!», η οποία προειδοποιεί τους καταναλωτές για τους κινδύνους λόγω μη βιώσιμων καταναλωτικών προτύπων.

Στο κλιπ πρωταγωνιστεί ο «Τρύφωνας ο νεροφίδας», ένας νευρωτικός νεροκουβάς που ασχολείται με το θέμα της υπερβολής στη χρήση του νερού. Το κλιπ διαθέτει σύνδεσμο προς τον ιστότοπο Generation Awake, ένα πολύγλωσσο δικτυακό τόπο με σκοπό να κάνει τους πολίτες να σκεφθούν τις καταναλωτικές τους συνήθειες, και να τους βοηθήσει να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ώστε να ζουν με πιο βιώσιμο τρόπο.
Μια σειρά από άλλες δραστηριότητες θα δρομολογηθούν επίσης εφέτος στο πλαίσιο της εκστρατείας, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τμήματος στον ιστότοπο, στο οποίο εξετάζεται το ίχνος νερού προϊόντων όπως τα μπλουτζίν, τα χάμπουργκερ ή η μπύρα. Τον Σεπτέμβριο 2012 θα προκηρυχθεί διαγωνισμός βίντεο ανοικτός στο ευρύ κοινό, ενώ στις αρχές του φθινοπώρου θα οργανωθούν ζωντανές εκδηλώσεις για να εμπνεύσουν ιδέες στον κόσμο και να δοθεί ώθηση στην αλλαγή συμπεριφοράς στην Ιταλία, τις Κάτω Χώρες, τη Ρουμανία και την Ισπανία.

Ιστορικό
Η «Generation Awake - Ξύπνα γενιά!» είναι η εκστρατεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με αντικείμενο την αποτελεσματική χρησιμοποίηση των πόρων. Στόχος είναι να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση σχετικά με τις περιβαλλοντικές, οικονομικές, κοινωνικές και προσωπικές συνέπειες της χρήσης των πόρων κατά μη βιώσιμο τρόπο, και να ενεργοποιηθούν αλλαγές στα πρότυπα κατανάλωσης και συμπεριφοράς. Τελικά, επιδιώκεται να βοηθηθούν οι πολίτες να αναπτύξουν σε στερεότυπη βάση υπεύθυνα καταναλωτικά ανακλαστικά.

Από τότε που εγκαινιάσθηκε τον Οκτώβριο του 2011, ο δικτυακός τόπος της εκστρατείας, ο οποίος είναι διαθέσιμος σε 23 γλώσσες της ΕΕ, προσήλκυσε πάνω από 200 000 επισκέψεις ιστοσελίδων. Τη βιντεοταινία της εκστρατείας είδαν πάνω από 1 εκατ. Άτομα, και η σελίδα στο Facebook (www.facebook.com/generationawake) προσήλκυσε σχεδόν 13.000 θαυμαστές. Η εκστρατεία έχει σχεδιαστεί ειδικά για να απευθύνεται σε νέους κατοίκους αστικών περιοχών και στις οικογένειες ανά την Ευρωπαϊκή Ένωση, όχι μόνο για να υπάρξει ευαισθητοποίηση σχετικά με τη σημασία της αποτελεσματικής χρησιμοποίησης των πόρων, αλλά επίσης και για να παροτρυνθούν να αλλάξουν τις συνήθειές τους.

Για περισσότερες πληροφορίες:
Δείτε το βίντεο.

www.anko-eu.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: