Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Επιτέλους εξιτήριο. Εννέα ημέρες νοσηλείας ήταν αρκετές.


Χθες 12-12-2017 άφησα το νοσοκομειακό κρεββάτι του Ερυθρού Σταυρού και επέστρεψα στο σπίτι. Το ελαφρύ (ευτυχώς) εγκεφαλικό επεισόδιο μου άφησε  δύο κουσούρια. Πρώτον, όλοι μου λένε ότι τώρα μιλάω πιο καθαρά και δεύτερον ότι συνήθισα τα ανάλατα φαγητά.
Πολλά ευχαριστώ στους φίλους  για τις ευχές τους και σε όσους επικοινώνησαν και μου έδωσαν κουράγιο.Την καλημέρα μου στον φίλο και εξαίρετο άνθρωπο Στέλιο, (Ηπειρώτης και κακός δεν γίνεται), που κάναμε αχτύπητο δίδυμο και ο ένας έδινε δύναμη στον άλλο.Ένα μεγάλο ευχαριστώ χρωστάω στο νοσηλευτικό προσωπικό για την άμεση και άριστη εξυπηρέτηση και γιατί με ανέχτηκαν. Λίγες ημέρες ακόμη και θα τους είχα μουρλάνει.Από σήμερα ξανά στο μετερίζι της ενημέρωσης, αν και από το νοσοκομείο δεν χάσαμε επαφή.Το είπαν και άλλοι αλλά θα το πω και εγώ γιατί το νοιώθω: " Ότι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό".

Χριστόφορος Ευθυμίου

1 σχόλιο:

DimKatsenos είπε...

Περαστικά σου φίλε.Να είσαι γερός σαν τα ψηλά βουνά.Με την αγάπη μου,τις ευχές μου για καλή ανάρρωση.Δημήτρης Κάτσενος