To σπίτι μου σε ...γραμματόσημο!
Οι Γερμανοί ναζί στις 10 Ιουνίου 1944 ξεκλήρισαν ολόκληρες
οικογένειες του Διστόμου μέσα στα σπίτια τους.
Σε ένα από αυτά, των Καλαματαίων (Σταύρου), ήταν στενοί
συγγενείς της...
μάνας μου Σοφίας, όπου σκοτώθηκαν 5 οι οποίοι θάφτηκαν στην
αυλή σε 2 τάφους.
Η φωτό όπου φαίνονται σε πρώτο πλάνο οι τάφοι και φόντο το
σπίτι, είναι τέλος 1944-αρχές 1945.
Τα ΕΛΤΑ, για τα 70χρονα της Σφαγής έκαναν ένα πολύ όμορφο
συλλεκτικό άλμπουμ με διάφορες φωτογραφίες από την Σφαγή.
Τυπώθηκαν μόνο 500 αντίτυπα που πωλούνται μπροστά στο
Μουσείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου