Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Τρείς λαλούν και δυό χορεύουν, ή, εις υγείαν των κορόιδων.


Τώρα τι σχέση έχει ο τίτλος με το παρακάτω, είναι όση σχέση έχει ο Ρέμος με την επανάσταση! Αλλά  εδώ που τα λέμε και ο Ρέμος είναι δεύτερο συνθετικό της λέξης «βενσερέμος!». Άρα, με μερικές χιλιάδες ευρά μπορεί και σηκώνει την παντιέρα ρόζα κατά των ΑΜΕΑ.


Και δώσ'του ο σαμπανίτης να ραίνει ως μύρο τις αγνές παρθένες της Μυκόνου. Γιατί η Μύκονος μόνο παρθένες έχει. Εντάξει; Και δεν σηκώνω κουβέντα περί τούτου.

Και μιας και μιλάμε για επανάσταση, έχουμε και επαναστατική γυμναστική στο ποδόσφαιρο, με το χορό των εκατομμυρίων! Και πώς να μη δώσεις το χρήμα στα χρυσά πόδια. Γιατί το άλλο άκρο, το επάνω σ' όλους τους παιχταράδες το ίδιο είναι. Κι αν δε με πιστεύετε διαβάστε τις δηλώσεις των απανταχού νεοαποκτηθέντων κι αν δείτε διαφορές, χέστε με:
«Η μεταγραφή μου στον ...είναι μεγάλο άλμα στην καριέρα μου. Έρχομαι σε μια από τις κορυφαίες ομάδες στην Ελλάδα. Είμαι πολύ χαρούμενος που όλα πήγαν καλά. Θα δουλέψω σκληρά για να βοηθήσω τον ...να πετύχει τους στόχους του, αλλά και για να δικαιώσω αυτούς που πίστεψαν στις δυνατότητές μου και το λαό της ομάδας».
Το διάβασα πενήντα φορές από πενήντα διαφορετικούς μετεγγραφέντες το ίδιο τροπάριο και το έμαθα απ' έξω! Έρχομαι σε μια απ' τις κορυφαίες ομάδες! Σώπα ρε παιχταρά μου!
Όταν μιλάει Έλληνας ποδοσφαιριστής  πέντε  φιλόλογοι αυτοκτονούν και δυο λέκτορες της Ελληνικής γλώσσας βγάζουν τα πτυχία απ' τις κορνίζες και τα τρώνε!
Αυτοί λοιπόν «εις υγείαν των κορόιδων» και τα κορόιδα θα πάνε διακοπές στα μπαλκονήσια!

Και βέβαια δε μου λείπει καθόλου η παραλία. Έτσι θα αποφύγω να δω σκουπίδια, πλαστικά, αποτσίγαρα και «αφρατούλες» στις ακτές με brazil ένδυμα, που τι να πρωτοκρύψει!
Στην ουσία  τι τη θέλω τη θάλασσα, τα έχω κάνει θάλασσα μόνος μου.

Και πώς δηλαδή να πάω; Πώς να φωτογραφίσω τα πόδια μου όπως κάνουν οι νεαροί; Αφού δεν τα βλέπω! Είπα λοιπόν να κάψω μερικές θερμίδες, αλλά μετά σκέφτηκα: άσε, μην πιάσει καμιά φωτιά καλοκαιριάτικα και βρούμε και τον μπελά μας!
H φωνή βέβαια της λογικής μου λέει  ότι ήρθε καλοκαίρι και πρέπει να κόψω το φαΐ, αλλά η φωνή στο τηλέφωνο λέει "Σουβλάκια ο  Κώστας, πείτε μου". Ε, τι να κάνω;

Και μετά πήγα και πήρα κι ένα δίκιλο παγωτό και το 'φαγα όλο! Όχι γιατί μ' αρέσει το παγωτό, αλλά επειδή δεν είχα τάπερ να βάλω τις μπάμιες!

Δηλαδή στην ερώτηση: «Είσαι έτοιμος για βουτιές;», απαντώ: «Σε δέκα κιλά θα είμαι. Αφού αυτό με τις γκόμενες που βγάζουν φωτογραφίες ξαπλωμένες στην παραλία με την άμμο να κολλάει πάνω τους νομίζοντας πως  είναι σέξι, εγώ το λέω σνίτσελ.


Παρ' όλα αυτά κοίταζα στο διαδίκτυο, έτσι για να περνάει η ώρα μου, για διακοπές. Ιδού:
Γύρος Γαλλίας 1850 ευρώ
Γύρος Β. Ιταλίας 1030 ευρώ
Γύρος Πελοποννήσου 560 ευρώ
Τελικά διάλεξα γύρο με πίτα 2,00 ευρώ.

Καλοκαίρι είναι αυτό. Χτυπάει στο κεφάλι. Χαλαρώνουμε δήθεν. Στιγμές χαλάρωσης στις παραλίες: χαλαρά βυζιά, χαλαροί κώλοι.χαλαρές μπουρμπουλήθρες! Λιώνουμε απ' τη ζέστη και δεν έχουμε και κανέναν να μας γλείψει.

Με βλέπει λοιπόν και η φίλη μου Αμαλία που υποφέρω και μου λέει: «Δεν μπορώ να σε βλέπω έτσι. Πάρε το δικό μου smart, που καίει λίγο και πήγαινε καμιά βόλτα!». Τι το ήθελα;  Μου έσκασε το λάστιχο του smart. Το τσίμπησε κουνούπι.
Σκύβω να δω το λάστιχό  μπας και βρω το κουνούπι να το λιώσω, και με τη φόρα που είχα, τρόμαξα ένα περιστέρι δίπλα μου και απ' το φόβο του χέστηκε.πάνω μου!

Α, μου ήρθε κι ο λογαριασμός της ΔΕΗ. Λογικά ο ανεμιστήρας που είχα ανοιχτό Ιούνιο και Ιούλιο, ήταν από Boeing 737.
Δεν εξηγείται αλλιώς!

Μα τι λέω!!! Και δεν έχουν σφίξει φέτος ακόμα οι ζέστες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: