Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

Ο Λεωνίδας Τσίπρας, υποψήφιος Δήμαρχος Κεντρικών Τζουμέρκων, μιλάει στους Τζουμερκιώτες της Αττικής, την Δευτέρα 5 Μαίου 2014, ώρα 19.00' στο Πνευματικό Κέντρο Ηπειρωτών, Κλεισθένους 15, 7ος όροφος, πίσω από το Δημαρχείο Αθηναίων, στην πλατεία Κοτζιά, στην Ομόνοια.


Την Δευτέρα 5 Μαίου και ώρα 19.00΄ το απόγευμα, στην Αίθουσα της Πανηπειρωτικής, θα μιλήσει ο Λεωνίδας Τσίπρας ο οποίος είναι επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης "Συνεργασία Πολιτών Κεντρικών Τζουμέρκων". Καλούμε τους Τζουμερκιώτες των Αθηνών να παραστούν στη παρουσίαση των θέσεων της Παράταξης για τα Κεντρικά Τζουμέρκα (Κλεισθένους 15, Αθήνα).



Ενα σύντομο βιογραφικό του Λεωνίδα Τσίπρα.
Γεννήθηκα στο Αθαμάνιο Άρτας από αγρότες γονείς, τον Σταύρο Τσίπρα από το Αθαμάνιο και την Γεωργία Νίκου από την Αγορασιά Κάτω Αθαμανίου. Στο Αθαμάνιο και στο Κάτω Αθαμάνιο έζησα τα παιδικά μου χρόνια. Τελείωσα το Δημοτικό Σχολείο της Αγορασιάς Κάτω Αθαμανίου και με πολλές στερήσεις, δουλεύοντας τα καλοκαίρια σε διάφορες εποχιακές εργασίες, τελείωσα το Γυμνάσιο Βουργαρελίου και στη συνέχεια το πρακτικό Λύκειο Αρρένων Άρτας.
Η ανέχεια και η αναζήτηση ενός καλύτερου αύριο για εμένα αλλά και για τους γονείς μου, με οδήγησε στην αφιλόξενη μεγαλούπολη στην Αθήνα, για να δουλέψω, να έχω χρήματα να σπουδάσω και να στέλνω και πίσω στο χωριό από το λιγοστό περίσσευμά μου.
Είμαι πτυχιούχος της Ανωτάτης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών (ΑΣΟΕΕ) και του τμήματος Πολιτικών Επιστημών του Παντείου Πανεπιστημίου.
Υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία στο πυροβολικό σώμα ως τοπογράφος μηχανικός.
Ξεκίνησα την επαγγελματική μου δραστηριότητα το έτος 1967 ως υπάλληλος σε μια εισαγωγική εταιρεία μηχανημάτων στην οποία με την αποφοίτηση μου από το Πανεπιστήμιο έγινα διευθυντής λογιστηρίου.
Το έτος 1984 μαζί με άλλους τρείς συνεργάτες, ιδρύσαμε την εισαγωγική εταιρεία μηχανημάτων κατεργασίας μετάλλου «ΠΡΟΜΑΚ Α.Ε» στην οποία διετέλεσα Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος για 27 χρόνια.

Το έτος 1975 παντρεύτηκα την Ντίνα Μπασιούκα του Ιωάννου, η οποία κατάγεται επίσης από το Αθαμάνιο και αποκτήσαμε δύο παιδιά τον Σταύρο και την Τζώρτζια τα οποία σπούδασαν νομικά και εργάζονται ως δικηγόροι.
Από την αστείρευτη αγάπη μου γα το χωριό μας μαζί με άλλους συγχωριανούς στην Αθήνα δραστηριοποιηθήκαμε και αναδιοργανώσαμε το έτος 1975 την «Αδελφότητα Αθαμανιωτών και Κάτω Αθαμανιωτών Άρτας» από την ανάγκη μας να διατηρήσουμε τα ήθη και τα έθιμά μας, τους δεσμούς με τις ρίζες μας, να μεταδώσουμε όλα αυτά στις επόμενες γενεές στα παιδιά μας και να προσφέρουμε όσο μπορούμε περισσότερα στον τόπο μας που τόσα αυτός μας πρόσφερε.
Την Αδελφότητα αυτή υπηρέτησα πιστά ως απλό μέλος, ως Γενικός Γραμματέας, Αντιπρόεδρος και Πρόεδρος επί σειρά ετών



Τώρα πια, έχοντας ολοκληρώσει την επαγγελματική μου σταδιοδρομία, εγκαταστάθηκα μόνιμα στο χωριό και δεν έχω ανάγκη να περιμένω τις αργίες για να αντικρύσω όσα με γαληνεύουν και αγαπώ. Έχω όμως την ίδια ανάγκη να προσφέρω όσα περισσότερα μπορώ για τον ξεχασμένο από πολιτικούς τόπο μας. 
Δεν είχα ποτέ στην ζωή μου ανάγκη από αξιώματα και τίτλους, τέτοιου είδους ανασφάλειες δεν τις έχω. Γνωρίζω όμως καλά ότι μόνο από καίριες θέσεις, εκεί που λαμβάνονται οι αποφάσεις μπορείς πραγματικά να παράγεις έργο και να προσφέρεις. Και εγώ θέλω να παράγω έργο και να προσφέρω, γιατί έχω την εμπειρία, την διοικητική ικανότητα και γνωρίζω άριστα τον τρόπο λειτουργίας των Δημοσίων Υπηρεσιών όπου θα δύναμαι να προσφέρω τα μέγιστα για το συμφέρον του Δήμου. Επίσης γνωρίζω τον τρόπο λειτουργίας των Ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων από τότε που άρχισαν να γίνονται πράξη στη χώρα μας, δηλαδή από το έτος 1984 μέχρι σήμερα. 
Δεν έχω ανάγκη από επιβεβαίωση. Έχω ανάγκη από συνοδοιπόρους, από ανθρώπους που βλέπουν τα πράγματα όπως εγώ, που αγαπούν τον τόπο μας όσο εγώ, που θέλουν να προσφέρουν σε αυτόν με όσα μέσα έχουν.
Στον αγώνα για να ξανακάνουμε τα Τζουμέρκα μας περήφανα κανείς δεν περισσεύει. Όλοι είμαστε απαραίτητοι και η ψήφος σας είναι αυτή που θα στηρίξει την προσπάθειά μας και θα κάνει την διαφορα.

Λεωνίδας Σταύρου Τσίπρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: