
tanea / screenshot via mandravelis
Οι περισσότερες από τις αναφερόμενες προσλήψεις
στο δημοσίευμα των Νέων έγιναν σε διάστημα λίγων εβδομάδων, από τις 12 Αυγούστου
2009 ώς την 4η Σεπτεμβρίου. Σημειώνεται ότι στις 2 Σεπτεμβρίου 2009, ο τότε
πρωθυπουργός Κώστας Καραμανλής με διάγγελμά του ανακοίνωσε την προκήρυξη εκλογών
και πέντε ημέρες αργότερα εκδόθηκε το Προεδρικό Διάταγμα για τη διάλυση της
Βουλής...
- Για τις προσλήψεις δεν έγινε καμία πρόσκληση ή ανακοίνωση ενδιαφέροντος στον Τύπο και έτσι φαίνεται ότι οι υποψήφιοι ειδοποιήθηκαν με τρόπους που δεν προσέφεραν σε όλους τις ίδιες δυνατότητες πρόσληψης.
- Δεν έχουν αποσταλεί βιογραφικά, ενώ ορισμένα
βιογραφικά έχουν σταλεί από φαξ του τέως ΥΠΕΧΩΔΕ. Ενας υποψήφιος, ο Ε.Β. έστειλε
(;) αντί για βιογραφικό καρτέλα με στοιχεία που τηρούνταν στο πολιτικό γραφείο
πολιτικού της περιοχής του (σ.σ.: του οποίου πολιτικού ο εισαγγελέας δεν
αναφέρει το όνομα αντιθέτως με το όνομα του υποψηφίου). Ο συγκεκριμένος
υποψήφιος κρίθηκε ακατάλληλος για τεχνίτης, ωστόσο προσελήφθη ως υπεύθυνος
σταθμών.
- Για τις συνεντεύξεις που ελήφθησαν δεν
τηρήθηκαν πρακτικά. Παράλληλα, υποψήφιοι, αν και «κρίθηκαν αρνητικά»,
προσελήφθησαν σε θέσεις χαμηλής ειδίκευσης. Αλλοι υποψήφιοι κρίθηκαν αρνητικά το
2008 και... επανήλθαν για να προσληφθούν το 2009.
Τα διαβιβαστικά σημειώματα για να γίνουν οι
προσλήψεις βρίθουν «μαργαριταριών», όπως π.χ. «Οχι ηλεκτρολόγος. Οχι
εμπειρία.Χειρωνακτική εργασία. Πιθανώς για αποθήκη» (πρόσληψη σε αποθήκη) ή «Δεν
έχει τεχνικές ικανότητες. Να εξετασθεί για άλλη θέση. Και ο ίδιος δεν προτιμά
τεχνίτης». Προσλαμβάνεται τελικώς ως πωλητής εισιτηρίων. Σε άλλο σημείο «δεν
έχει ικανότητες, να εξετασθεί από άλλη επιτροπή». Προσελήφθη κι αυτός ως πωλητής
εισιτηρίων. «Δεν αξιολογείται ως τεχνίτης. Κάνει μόνο για οδηγός αυτοκινήτου» -
προσλαμβάνεται ως υπάλληλος αποθήκης. «Δεν έχει ασχοληθεί με το αντικείμενο του
ψυκτικού. Απάντησε στις μισές λογικές ερωτήσεις». Αυτός προσελήφθη ως βοηθός
υπαλλήλου μισθοδοσίας...
Στην αρχή του 2013 ο αντεισαγγελέας Εφετών Σ.
Λογοθέτης και η εισαγγελέας πρωτοδικών Ελένη Σίσκου αρχειοθέτησαν μέρος της
δικογραφίας για μέλη του Δ.Σ. της επιχείρησης για το διάστημα 2004-2007, αλλά
και για δύο από τα μέλη της διοίκησης για το επίμαχο διάστημα στο οποίο έγιναν
οι επίμαχες προσλήψεις. Επίσης αρχειοθετούν την υπόθεση σε σχέση με δύο
διευθυντές του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά, καθώς «το γεγονός ότι κάποια φαξ
είχαν αποσταλεί από συγκεκριμένους αριθμούς δεν αποτελεί απόδειξη συνέργειάς
τους».
- την τετραετία 2004-2007 έγιναν τρεις φορές
λιγότερες προσλήψεις σε σχέση με την περίοδο 2007-2009.
Στις 18/06/2010, γράφει ο Πάσχος
Μανδραβέλης στην ''Κ'' με τίτλο «Έγλημα στο μετρό»:
[...] Προφανώς και στην ΑΜΕΛ
Α.Ε. (την εταιρεία που λειτουργεί το Αττικό Μετρό) δεν υπήρχε κανείς από τη
Λάρισα ή και ο πρώην υπουργός Γιώργος Σουφλιάς έβαλε τα μεγάλα μέσα. Από το fax
του υπουργείου ΠΕΧΩΔΕ έφυγαν σαράντα βιογραφικά για προσλήψεις στον οργανισμό!
Σύμφωνα με την έκθεση του κ. Ρακιντζή, «η αναλογία του κόστους μισθοδοσίας προς
τα συνολικά έσοδα αυξήθηκε από 48% το 2007 στο 74% το 2009»!
Το πόρισμα του επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης
επισημαίνει ότι «μέχρι 31/03/2004 στην εταιρεία απασχολούνταν 1.139 άτομα...
Μέχρι 21/10/2009 το σύνολο του προσωπικού ανήλθε στα 1.688 άτομα. Καταγράφεται
δηλαδή αύξηση κατά 549 άτομα ή ποσοστό 50%... Ιδιαίτερα τη χρονική περίοδο
12/08/2009 - 04/09/2009 (σε 23 ημέρες) ελήφθησαν πέντε αποφάσεις Δ.Σ. για τη
διενέργεια 210 συνολικά προσλήψεων». Τον Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο του 2009
προσλήφθηκαν 154 άτομα!
Το ερώτημα είναι απλό. Γι' αυτή την
εγκληματική διαχείριση, εξαιτίας της οποίας για πρώτη φορά στην ιστορία του το
μετρό έγινε ελλειμματικό (22 εκατομμύρια έλλειμμα το 2009) δεν θα πληρώσει
κανείς; [...]
Παραθέτουμε κραυγαλέα παραδείγματα
προσλήψεων από το πόρισμα Ρακιντζή (τα σχόλια εντός παρένθεσης του
nm96027 από φόρουμ):
- Η ΑΛ, 22 ετών, χωρίς καμία επαγγελματική
εμπειρία προσλαμβάνεται ως οδηγός συρμών. (Γιατί να θέλει προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία
για να οδηγήσεις έναν συρμό με 1000 άτομα μέσα; )
- Η ΑΣ με εμπειρία 13 ετών ως dealer σε καζίνο προσελήφθη ως οδηγός συρμών. (Έχει κανείς αντίρρηση ότι μπαίνοντας πλέον στον μέτρο παίζει black jack και ρώσικη ρουλέτα; )
- Ο ΑΒ χωρίς καμία επαγγελματική εμπειρία προσελήφθη ως οδηγός συρμών. (το είπαμε και πιο πάνω. Η οδήγηση συρμών είναι κάτι απλό και εύκολο)
- Ο ΑΜ, μουσικός με μοναδική εργασιακή εμπειρία σε ορχήστρα μουσικών εκδηλώσεων και στην ομάδα συναυλιών του Θ. Πολυκανδριώτη, προσελήφθη ως οδηγός συρμών.(" Οοοοοο χάρος βγή, ο χάρος βγήκε παγανιά")
- Η ΠΝ, απόφοιτος ΤΕΦΑΑ, με εμπειρία αποκλειστικά σε αθλητικά κέντρα και ινστιτούτα αισθητικής, προσλαμβάνεται ως υπάλληλος προμηθειών. Στο βιογραφικό της φέρει χειρόγραφη σημείωση «την είδε ο Πρόεδρος». (Γυμνάστρια την οποία είδε ο πρόεδρος. Μόνο την είδε ή και....)
Πρόσληψη αποφοίτου ΤΕΛ, 26 ετών, με επάγγελμα οικοδόμος-πλακάς, ως υπεύθυνου σταθμού. (άμα σπάσει κανά πλακάκι στον σταθμό ποιός θα το κολλήσει; )
- Η ΒΝ, 22 ετών, φοιτήτρια ΑΕΙ, χωρίς καμία εργασιακή εμπειρία προσλαμβάνεται ως υπεύθυνη σταθμού. (τι να την κάνεις την εργασιακή εμπειρία, όταν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης πχ σεισμού ο υπεύθυνος του σταθμού θα πρέπει να βγάλει κάποιες εκατοντάδες ανθρώπων από τον σταθμό. Θεία φώτιση χρειάζεται όχι επαγγελματική εμπειρία)
- Ο ΘΖ είναι κάτοικος Λάρισας και χωρίς καμία επαγγελματική εμπειρία, προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμού. (αν δεν ξέρει η Λάρισα από μετρό τότε ποιος ξέρει)
- Ο ΗΔ απορρίπτεται για τεχνικός (αξιολόγηση 06.08.2009). Υπάρχει σημείωση ότι δεν ενδιαφέρεται για τεχνική δουλειά. Τελικά προσλαμβάνεται ως υπάλληλος μελετών. (είπατε κάτι για τις μελέτες τις ΑΜΕΛ; )
- Ο ΓΓ όπως προκύπτει από την αξιολόγηση δεν κάνει για τεχνικός. Προτείνεται από τους αξιολογητές να προσληφθεί ως οδηγός συρμών και τελικά προσλαμβάνεται ως πωλητής εισιτηρίων. (εδώ είμασταν τυχεροί: πήγε για τεχνικός αλλά έκανε, τον πρότειναν για οδηγό ( :death ), αλλά τελικά από το μόνο από το οποίο κινδυνεύουμε είναι να μας δώσει λάθος ρέστα)
- Η ΜΧ, απόφοιτος ΙΕΚ με εμπειρία σε επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων προσλαμβάνεται ως υπάλληλος μελετών. (από τους φορτιστές και τα bluetooth στις μελέτες! Μπράβο Μαρία/Μυρτώ/Μιμή ή όπως αλλιώς σε λένε)
- Ο ΔΞ, φοιτητής, κάτοικος Φαρσάλων, αξιολογείται στις 26.08.2009 με την ένδειξη «καμία τεχνική εμπειρία, δεν κάνει για τεχνίτης» και «Δεν έχει τεχνική εμπειρία, ούτε αντίληψη». Παρά ταύτα προσλαμβάνεται ως εκπαιδευόμενος τεχνίτης. (η συντήρηση σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο είναι προαιρετική. Μην ανησυχείτε)
Πρόσληψη κατοίκου επαρχίας, με 8χρονη εμπειρία αποκλειστικά (βάσει βιογραφικού) σε εστιατόρια, ως οδηγού ΤΡΑΜ (Σε κατεβάζει μια βόλτα με το τραμ στην παραλία και σου σερβίρει και ένα ποτό)
- Ο ΚΜ με εργασιακή εμπειρία σε τοποθέτηση τεντών, συσκευασία CD, άνεργος από το 2007 (σύμφωνα με σημειώσεις επί του βιογραφικού) προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμών. ("ένα εισιτήριο για αεροδρόμιο και το καινούργιο CD της Βανδή παρακαλώ")
- Η ΧΣ φέρει σημειώσεις επί του βιογραφικού της «Υπεύθυνη Σταθμού τη φοβίζει δεν είναι σίγουρη», «Την αγχώνει η δουλειά του εκδότη», «Επιθυμεί θέση ελεγκτή εισιτηρίων», «Δεν δέχτηκε να γράψει το test». Προσλήφθηκε ως υπάλληλος ασφαλείας & ελέγχου. (Δεν πρέπει να αγχώνεται το κορίτσι. Σωστά)
- Η ΙΑ, 48 ετών (φέρει χειρόγραφη σημείωση επί του βιογραφικού της ότι η ηλικίας της αποτελεί μειονέκτημα), η οποία διατηρούσε κατάστημα με παιδικά ενδύματα από 02.03.1990, προσελήφθη ως υπάλληλος ασφαλείας & ελέγχου. (μαζί με τον έλεγχο του εισιτηρίου κερδίζετε και ένα ζιπουνάκι από την κυρία)
- Ο ΚΚ προσλαμβάνεται ως πωλητής εισιτηρίων, αφού επί του βιογραφικού του φέρει χειρόγραφη σημείωση: «Δεν ενδιαφέρεται για Οδηγός Συρμών» (την γλυτώσαμε)
- Η ΑΣ με εμπειρία 13 ετών ως dealer σε καζίνο προσελήφθη ως οδηγός συρμών. (Έχει κανείς αντίρρηση ότι μπαίνοντας πλέον στον μέτρο παίζει black jack και ρώσικη ρουλέτα; )
- Ο ΑΒ χωρίς καμία επαγγελματική εμπειρία προσελήφθη ως οδηγός συρμών. (το είπαμε και πιο πάνω. Η οδήγηση συρμών είναι κάτι απλό και εύκολο)
- Ο ΑΜ, μουσικός με μοναδική εργασιακή εμπειρία σε ορχήστρα μουσικών εκδηλώσεων και στην ομάδα συναυλιών του Θ. Πολυκανδριώτη, προσελήφθη ως οδηγός συρμών.(" Οοοοοο χάρος βγή, ο χάρος βγήκε παγανιά")
- Η ΠΝ, απόφοιτος ΤΕΦΑΑ, με εμπειρία αποκλειστικά σε αθλητικά κέντρα και ινστιτούτα αισθητικής, προσλαμβάνεται ως υπάλληλος προμηθειών. Στο βιογραφικό της φέρει χειρόγραφη σημείωση «την είδε ο Πρόεδρος». (Γυμνάστρια την οποία είδε ο πρόεδρος. Μόνο την είδε ή και....)
Πρόσληψη αποφοίτου ΤΕΛ, 26 ετών, με επάγγελμα οικοδόμος-πλακάς, ως υπεύθυνου σταθμού. (άμα σπάσει κανά πλακάκι στον σταθμό ποιός θα το κολλήσει; )
- Η ΒΝ, 22 ετών, φοιτήτρια ΑΕΙ, χωρίς καμία εργασιακή εμπειρία προσλαμβάνεται ως υπεύθυνη σταθμού. (τι να την κάνεις την εργασιακή εμπειρία, όταν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης πχ σεισμού ο υπεύθυνος του σταθμού θα πρέπει να βγάλει κάποιες εκατοντάδες ανθρώπων από τον σταθμό. Θεία φώτιση χρειάζεται όχι επαγγελματική εμπειρία)
- Ο ΘΖ είναι κάτοικος Λάρισας και χωρίς καμία επαγγελματική εμπειρία, προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμού. (αν δεν ξέρει η Λάρισα από μετρό τότε ποιος ξέρει)
- Ο ΗΔ απορρίπτεται για τεχνικός (αξιολόγηση 06.08.2009). Υπάρχει σημείωση ότι δεν ενδιαφέρεται για τεχνική δουλειά. Τελικά προσλαμβάνεται ως υπάλληλος μελετών. (είπατε κάτι για τις μελέτες τις ΑΜΕΛ; )
- Ο ΓΓ όπως προκύπτει από την αξιολόγηση δεν κάνει για τεχνικός. Προτείνεται από τους αξιολογητές να προσληφθεί ως οδηγός συρμών και τελικά προσλαμβάνεται ως πωλητής εισιτηρίων. (εδώ είμασταν τυχεροί: πήγε για τεχνικός αλλά έκανε, τον πρότειναν για οδηγό ( :death ), αλλά τελικά από το μόνο από το οποίο κινδυνεύουμε είναι να μας δώσει λάθος ρέστα)
- Η ΜΧ, απόφοιτος ΙΕΚ με εμπειρία σε επιχειρήσεις εμπορίας κινητών τηλεφώνων προσλαμβάνεται ως υπάλληλος μελετών. (από τους φορτιστές και τα bluetooth στις μελέτες! Μπράβο Μαρία/Μυρτώ/Μιμή ή όπως αλλιώς σε λένε)
- Ο ΔΞ, φοιτητής, κάτοικος Φαρσάλων, αξιολογείται στις 26.08.2009 με την ένδειξη «καμία τεχνική εμπειρία, δεν κάνει για τεχνίτης» και «Δεν έχει τεχνική εμπειρία, ούτε αντίληψη». Παρά ταύτα προσλαμβάνεται ως εκπαιδευόμενος τεχνίτης. (η συντήρηση σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο είναι προαιρετική. Μην ανησυχείτε)
Πρόσληψη κατοίκου επαρχίας, με 8χρονη εμπειρία αποκλειστικά (βάσει βιογραφικού) σε εστιατόρια, ως οδηγού ΤΡΑΜ (Σε κατεβάζει μια βόλτα με το τραμ στην παραλία και σου σερβίρει και ένα ποτό)
- Ο ΚΜ με εργασιακή εμπειρία σε τοποθέτηση τεντών, συσκευασία CD, άνεργος από το 2007 (σύμφωνα με σημειώσεις επί του βιογραφικού) προσελήφθη ως υπεύθυνος σταθμών. ("ένα εισιτήριο για αεροδρόμιο και το καινούργιο CD της Βανδή παρακαλώ")
- Η ΧΣ φέρει σημειώσεις επί του βιογραφικού της «Υπεύθυνη Σταθμού τη φοβίζει δεν είναι σίγουρη», «Την αγχώνει η δουλειά του εκδότη», «Επιθυμεί θέση ελεγκτή εισιτηρίων», «Δεν δέχτηκε να γράψει το test». Προσλήφθηκε ως υπάλληλος ασφαλείας & ελέγχου. (Δεν πρέπει να αγχώνεται το κορίτσι. Σωστά)
- Η ΙΑ, 48 ετών (φέρει χειρόγραφη σημείωση επί του βιογραφικού της ότι η ηλικίας της αποτελεί μειονέκτημα), η οποία διατηρούσε κατάστημα με παιδικά ενδύματα από 02.03.1990, προσελήφθη ως υπάλληλος ασφαλείας & ελέγχου. (μαζί με τον έλεγχο του εισιτηρίου κερδίζετε και ένα ζιπουνάκι από την κυρία)
- Ο ΚΚ προσλαμβάνεται ως πωλητής εισιτηρίων, αφού επί του βιογραφικού του φέρει χειρόγραφη σημείωση: «Δεν ενδιαφέρεται για Οδηγός Συρμών» (την γλυτώσαμε)
Σήμερα, βάσει του δημοσιεύματος
της εφημερίδας *Τα Νέα*, ετοιμάζονται να κάνουν τις επαναπροσλήψεις μέσω ΑΣΕΠ
μοριοδοτώντας την εμπειρία που απέκτησαν οι εργαζόμενοι οι οποίοι προσελήφθησαν
με τον τρόπο που σας περιγράψαμε. Είναι ο γνωστός τρόπος προσλήψεων μέσω ΑΣΕΠ
δια μοριοδοτήσεων, τον οποίο εφάρμοσε το ΠΑΣΟΚ επί των κυβερνήσεων Σημίτη και
τροποποιήθηκε από τον Κώστα Καραμανλή που άλλαξε τη μοριοδότηση με τη γνωστή
«γαλάζια συνέντευξη». Να θυμίσουμε ότι η πλήρης διαφάνεια στις προσλήψεις μέσω
ΑΣΕΠ ήρθε από την κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου μέσω νομοσχεδίου που κατέθεσε
ο Γιάννης Ραγκούσης στη βουλή τον Νοέμβριο του 2009 και ήταν μάλιστα ο πρώτος
νόμος που ψήφισε η τότε νεοσυσταθείσα ελληνική βουλή.
σ.σ.: Για την αλητεία Στυλιανίδης: ''Εμείς διαχειριζόμαστε μία δύσκολη κατάσταση που
την κληρονομήσαμε''!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου