Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Σαμαράς ο αποκρατικοποιητής, δικαιώνοντας τη φήμη που έχει, ως φοβερός μεταρρυθμιστής: Θαυμάστε δήλωση. «Έχουμε τον χειρότερο σιδηρόδρομο στον κόσμο!»


Στα πλαίσια της συνέντευξης που παραχώρησε ο Αντώνης Σαμαράς στον Γιάννη Πρετεντέρη ειπώθηκαν πολλές σκληρές αλήθειες. Δεν θα μπορούσε βέβαια να γίνει και διαφορετικά καθώς οι ερωτήσεις ήταν πολύ σκληρές και ο δημοσιογράφος ιδιαιτέρως επίμονος, δεν άφησε τίποτα να πέσει κάτω και ανάγκασε τον Πρωθυπουργό μας να μιλήσει για όλα.

Στα πλαίσια της συνέντευξης και δικαιώνοντας τη φήμη που έχει ως φοβερός μεταρρυθμιστής και "αποκρατικοποιητής από τους λίγους", έδωσε την εξής απάντηση σε ερώτηση του Γ. Πρετεντέρη:
Α. ΣΑΜΑΡΑΣ: Να σας πω ένα νοικοκύρεμα το οποίο δεν το ξέρει ο κόσμος, είναι αυτό που εγώ ονομάζω «ξυπνητήρι». Τι είναι αυτό; Έχουμε διάφορους φορείς του Δημοσίου και ο φορέας του Δημοσίου του έχουμε δώσει έναν προϋπολογισμό. Του λέμε «Γενάρη έχεις τόσα, θα πας μέχρι το Δεκέμβρη με 100». Αυτός έχει φτάσει επομένως τον Ιούνιο, πρέπει να είναι περίπου στο 50 κι έχει πάει στο 80. Υπάρχει ένα ξυπνητήρι που του λέει από νωρίς «πρόσεξε να δεις, έτσι που πας άλλα δε θα πάρεις, είναι δική σου ευθύνη».
Αυτό δεν υπήρχε μέχρι τώρα. Το κάνουμε. Διαρθρωτικά είναι και, με συγχωρείτε, οι επενδύσεις που πρέπει να κάνουμε για το σιδηρόδρομο. Έχουμε το χειρότερο σιδηρόδρομο στον κόσμο, πρέπει να κάνουμε κάθε τόσο επενδύσεις, με την ιδιωτικοποίηση που υποτίθεται ότι είναι διαρθρωτικό μέτρο, θα κερδίσουμε αυτά τα οποία συνεχώς χάνουμε, για να υπάρχει ένας σιδηρόδρομος της χειρίστης ποιότητας.
Ο Αντώνης Σαμαράς ο αποκρατικοποιητής, σαν σωστός μάνατζερ, διαλαλεί οτι το εμπόρευμα που θέλει να πουλήσει είναι σκάρτο, για την ακρίβεια το χειρότερο στον κόσμο. Δεν είναι να απορεί λοιπόν κανείς με τις ουρές που γίνονται στη χώρα από επενδυτές για να αγοράσουν τις διάφορες κρατικές επιχειρήσεις, αλλά και για το ύψος των προσφορών που γίνονται από αυτούς. Φαντάζομαι, δεν υπάρχει λογικός επενδυτής που θα ακούσει οτι ο σιδηρόδρομός μας είναι ο χειρότερος στον κόσμο και δεν θα τρέξει να επενδύσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: