Σάββατο 9 Μαρτίου 2024

Θα παντρευτεί στην Ήπειρο τον σύντροφό του!!!!! ( Αυτή είναι η πιο σοβαρή είδηση)!!!!

Τον σύντροφό του ετοιμάζεται να παντρευτεί ο γνωστός σχεδιαστής μόδας Νίκος Αποστολόπουλος ο οποίος μιλά για τον… γάμο της χρονιάς ο οποίος μάλιστα θα τελεστεί στην Ήπειρο!

Όπως αποκάλυψε μιλώντας στην εκπομπή «Mega Καλημέρα», η πρόταση γάμου έγινε «στον αέρα», ενώ οι δύο τους μετέβαιναν αεροπορικώς στη Χαβάη, και ο γάμος τους αναμένεται να τελεστεί στα τέλη Ιουνίου.

«Ο γάμος της χρονιάς θα είναι ο δικός μου, γιατί θα παντρευτώ αυτό το καλοκαίρι. Θα βάλω ένα φράκο λευκό με ένα μαύρο ριγέ παντελόνι, σμόκιν πουκάμισο, παπιγιόν και γιλέκο», ανέφερε αρχικά ο Νίκος Αποστολόπουλος.

«Βέβαια έχει γίνει η πρόταση γάμου, τα έχουμε συμφωνήσει όλα. Το άλλο μου μισό δεν έχει αποφασίσει ακόμα τι θα φορέσει. Ο γάμος μας θα γίνει προς τα τέλη Ιουνίου στην Άρτα ή το Σούλι. Η πρόταση γάμου έγινε πετώντας από την Αθήνα προς τη Χαβάη. Ήταν καταπληκτικά, ήμασταν στην πρώτη θέση με σαμπάνιες. Εγώ έκανα την πρόταση, εγώ είμαι κυνηγός», συνέχισε ο ίδιος.

Τους λόγους για τους οποίους επιλέγει την Ήπειρο δεν τους έκανε γνωστούς…

https://www.epiruspost.gr/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη δουλεια