Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Δημήτρης Κατσιπανέλης : Είμαι περήφανος για τον προεκλογικό μου αγώνα



Κοντά στην αυλαία της προεκλογικής σκηνής να μοιραστώ μαζί σας δυο σκέψεις.
Είναι ολοφάνερο το κλίμα που επιχειρείται μέρες τώρα για την υφαρπαγή της ψήφου των πολιτών από «γνωστά κέντρα», ενδεικτικό του τρόπου που πολιτεύονται κάποιοι, χαρακτηριστικό και της άποψής τους για την εκλογική διαδικασία και της κρίσης των πολιτών.

 Οι πολίτες αντιλαμβάνονται και αύριο θα μιλήσουν εκείνοι.

Εγώ καταδικάζω κατηγορηματικά  την προπαγάνδα αποπροσανατολισμού που επιχειρείται σε βάρος σας, με αποκορύφωμα αυτές των τελευταίων ωρών, με πληρωμένα δημοσιεύματα, στημένες αναρτήσεις και τακτικές που ένα και μοναδικό στόχο έχουν:

 Να σας χειραγωγήσουν και να υφαρπάξουν την ψήφο σας.

Καταδικάζω αυτές τις παλαιοκομματικές αντιλήψεις που υποτιμούν την κρίση σας.
Είμαι περήφανος για τον καθαρό, τίμιο και ουσιαστικό προεκλογικό μου αγώνα για την ανάδειξη των θεμάτων της περιοχής, για τους πολλούς άγνωστους φίλους που με πίστεψαν για τους γνωστούς που με στήριξαν.

Είμαι περήφανος που η «φωνή μου» έγινε «φωνή σας».

Σας καλώ λοιπόν,  με την ψήφο σας την Κυριακή να προχωρήσουμε μαζί με διαφάνεια και λογοδοσία, αφήνοντας πίσω  μας φθαρμένους  ανθρώπους, ανακόλουθες  περπατησιές και  πρακτικές του χτες. ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: